Nazdárek!
Řekl bych, že mícháte pár věcí. Rád bych to trochu upřesnil.
Za prvé, je docela normální, že se takové promo akce posílají téměř komukoli; tyto e-mailové kampaně jsou s největší pravděpodobností drženy společností třetí strany. Představte si tedy, že jste z nějakého důvodu vyloučeni z bonusů. To je ale zajímavé. Kolik kasin vás dosud vyloučilo z bonusů? Každopádně bude určitě mezera, dokud e-mailová agentura nedostane aktualizovaný seznam příjemců.
Je zcela běžné, že nemáte nárok na bonus jen proto, že jste obdrželi e-mail. Pravidla a rozhodnutí kasina jsou to, na čem záleží.
Nikdo nebude vytvářet speciální zpravodaj, který by odrážel vaši současnou situaci, to je věc, řekl bych.
Vzhledem k tomu bych řekl, že zbytek vašeho názoru je z ruky.
Zkoušel jste zvážit tuto perspektivu?
Hey there!
I'd say you're mixing a few things. I'd like to elaborate a bit.
Firstly, it's pretty normal that such promos are sent to almost anyone; these email campaigns are most likely held by a third-party company. So, imagine you are, for some reason, excluded from the bonuses. That's interesting, though. How many casinos have excluded you from bonuses so far? Anyway, there will surely be a gap until the email agency gets an updated list of recipients.
It's quite common that you are not eligible for the bonus just because you received an email. Rules and the casino's decision are what matter.
No one will craft a special newsletter to reflect your current situation, that's the matter, I'd say.
Due to that, I'd say the rest of your point is out of hand.
Have you tried to consider this perspective?
Automaticky přeloženo: