DomůFórumKasinaBetunlim Casino - všeobecná diskuze

Betunlim Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

11 668 zobrazení 78 odpovědí |
před 2 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Dobrý den, musel už někdo absolvovat video ověření v kasinu Betunlim?


Nejdříve mi bylo řečeno, že ověření legitimity bude trvat až 14 pracovních dnů, a později mi byl účet dočasně zablokován z důvodu povinného video ověření. Po dokončení videohovoru mi opět řekli, že výsledky budou k dispozici do 14 pracovních dnů. Můj aktuální zůstatek na účtu je 13 166 EUR.


Zažil někdo něco podobného? Jak dlouho to vlastně trvalo a jaký byl výsledek?

Automaticky přeloženo:
robke
před 5 měsíci

Jo, jejich ověřovací proces trvá dlouho, 14 dní pro ověření každého dokumentu a vyžadují jeden dokument po druhém. Ale video!!! O tom jsem nikdy neslyšel.


Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Rozumím, děkuji za odpověď. Hrál jsem poctivě a také mě překvapilo, že jsem byl požádán o provedení video ověření. Můj účet je dočasně zablokovaný, což mi způsobuje velký stres, i když jsem dodržel všechna pravidla kasina. Opravdu doufám, že vše bude spravedlivě posouzeno. Můj aktuální zůstatek je 13 166 €.


Automaticky přeloženo:
robke
před 5 měsíci

Nezapomeňte si uchovávat snímky obrazovky a záznamy e-mailů.

Máš screenshoty z vyrovnání?


Jak jsem říkal, jejich ověřovací proces trvá dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Uložil jsem si všechny screenshoty, včetně historie hry a důkazu, že neexistovaly žádné aktivní bonusy. Ujistil jsem se, že si všechno uchovám jako důkaz.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, musel už někdo absolvovat video ověření v kasinu Betunlim?


Nejdříve mi bylo řečeno, že ověření legitimity bude trvat až 14 pracovních dnů, a později mi byl účet dočasně zablokován z důvodu povinného video ověření. Po dokončení videohovoru mi opět řekli, že výsledky budou k dispozici do 14 pracovních dnů. Můj aktuální zůstatek na účtu je 13 166 EUR.


Zažil někdo něco podobného? Jak dlouho to vlastně trvalo a jaký byl výsledek?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Není nic neobvyklého, že online kasina provádějí tento druh ověření, protože nemají možnost vidět své hráče tváří v tvář.

Informovali vás ale, jestli jste vůbec prošli ověřením, nebo si ještě musíte počkat?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.


Doposud jsem od BetUnlimu neobdržel žádnou odpověď ohledně výsledku video ověření.


Ověření proběhlo 27. června a můj účet byl dočasně zablokován ještě předtím. Od té doby čekám na nějakou aktualizaci, ale žádné informace nepřišly.


Doufám, že brzy vynesou spravedlivé rozhodnutí, ale v tuto chvíli stále nemám žádné potvrzení, zda jsem ověřením prošel, či nikoli.


Automaticky přeloženo:
robke
před 5 měsíci

Náš tým pro vyřizování stížností se také pokusí věc trochu urychlit a v případě potřeby se brzy pokusíme kontaktovat kasino ohledně vaší stížnosti .

Prosím, informujte nás o všech novinkách od nich.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Moc děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Včera jsem se v tomto kasinu zaregistroval pomocí vašeho odkazu, protože mají „VYSOKÝ" bezpečnostní index.


Jakmile jsem tam ale vyhrál peníze, zrušili mi výběr a z pokladny odstranili všechny metody vkladu a výběru.

Dobil(a) jsem si účet pomocí elektronické peněženky JETON.

Když jsem doplňoval/a účet, na pokladně bylo mnoho způsobů doplnění. Elektronické peněženky, kryptoměny atd. A teď všechny způsoby doplnění odstranili a zůstal jen „bankovní převod".


Co to sakra dělají? Proč mají tak „VYSOKÉ" bezpečnostní hodnocení? Tohle je nějaký do očí bijící podvod.


kasino-azov Žádám vás o pomoc s výběrem peněz odtamtud. Zaregistroval jsem se pomocí vašeho doporučujícího odkazu.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
MARKKKK
před 4 měsíci

Vidím, že máš problém.

V takových případech je vždy nejdůležitější zjistit, proč se to stalo. Řeklo k tomu kasino něco?

Musíte projít ověřením, nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Nevím, proč to udělali. Odebrali mi všechny bonusy za dosažení úrovně a z pokladny odstranili všechny platební metody.


Poslal jsem jim požadované dokumenty k ověření. V online chatu mi řekli, že dokumenty kontrolují během dne, ale po 3 dnech je stále nezkontrolovali. A v posledním dopise mi řekli, že dokumenty kontrolují 14 dní.


Hrál jsem bez bonusů a pouze ve hrách s živými krupiéry, abych se vyhnul jakémukoli porušení bonusových pravidel.


Automaticky přeloženo:
MARKKKK
před 4 měsíci

Takže pokud o tom, co se stalo, nic neřekli, je to škoda. Takhle se můžeme jen dohadovat, co se mohlo stát, a to není zrovna nejpříjemnější pocit.

Takže budeme muset počkat a uvidíme, jak se stížnost bude vyvíjet, pokud se od kasina nedozvíme nic dalšího.

Co se týče ověření, kdy si vyžádali dokumenty? Byly některé z nich již schváleny a vyžádali si všechno najednou?

Možná proto nemůžete vybrat peníze, protože nejdříve musíte projít ověřením.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Poslal jsem jim dokumenty před provedením vkladu a požádal o okamžité ověření účtu. Ale oni mi dokumenty odmítli s tím, že „ověření není vyžadováno".

Ale jakmile jsem vyhrál peníze a požádal o výběr, okamžitě mi z pokladny odstranili všechny metody vkladu a výběru. A také požádali o ověřovací dokumenty, které jsem jim poslal. Musel jsem jim dokumenty poslat znovu, stejně jako selfie s tímto dokumentem.

Nejdříve mi v online chatu řekli, že „ověření dokumentů probíhá do jednoho dne". Uplynuly však tři dny a stále mi dokumenty neověřili.

Pak mi poslali dopis, že proces ověření dokumentů bude trvat 14 dní!


Automaticky přeloženo:
MARKKKK
před 4 měsíci

Kasino není povinno ověřit hráče, když mu zašle dokumenty, ale až když si o to požádá. Většina kasin ověřuje hráče předtím, než začnou hrát, a to se obvykle děje při jejich prvním výběru. Takže nic neobvyklého.

Co mi ale vadí, je, že vám pořád říkali jiný časový rámec, což není moc příjemné ani uživatelsky přívětivé.

Ale protože kasinům také dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu, doporučuji počkat, a pokud se nic nezmění a nebudete se moci sami ověřit, budeme vám k dispozici.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

pěkných 150FS 👍

Automaticky přeloženo:
kochfaro
před 2 měsíci

Podařilo se ti u nich něco vyhrát? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ne tak docela 😀

Automaticky přeloženo:
kochfaro
před 2 měsíci

Škoda, myslel jsem, že se ti podařilo vyhrát něco hezkého.

Použil jsi to na více automatech a u různých poskytovatelů her?😀

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.