Snažím se otevřít stížnost na toto kasino a nedaří se mi. Žádost o výběr jsem podal 17.1.2025 a zamítli mi ji kvůli mým dokladům.... zatím dobrý. Na ověření mají prý 14 pracovních dnů.
Dne 28.1.2025 mi poslali e-mail s žádostí o nové dokumenty. Dobře, poslal jsem je e-mailem tentýž den.
Nakonec 17. února 2025 byly mé dokumenty analyzovány a uvolněny, abych mohl podat žádost o stažení.
S překvapením jsem zjistil, že mohu vybírat pouze v kryptoměnách !!!!. Poslal jsem o tom podporu e-mailem.
Odpověděli: "Výsledky metody Pix mají dočasná technická omezení. Situace se brzy stabilizuje a metoda Pix bude k dispozici."
Přihlašuji se ke svému účtu již 3 dny a metoda PIX se stále nezobrazuje pro výběr. Je to absurdní!!!! Kdy zadrží můj výběr?
Detail: vklad byl proveden v PIX a dne 17.01.2025 byla k dispozici možnost výběru PIX.
I'm trying to open a complaint about this casino and I'm not succeeding. I made a withdrawal request on 17/01/2025 and they rejected it because of my documents.... so far so good. They say they have 14 working days to do the verification.
On 28/01/2025 they sent me an e-mail requesting new documents. Okay, I sent them by email the same day.
Finally, on February 17, 2025, my documents were analyzed and released so that I could make the withdrawal request.
I was surprised to find that I could only withdraw in cryptocurrencies !!!!. I emailed support about this.
They replied: "There are temporary technical limitations in the results of the Pix method. The situation will stabilize soon and the Pix method will be available."
I've been logging into my account for 3 days now and the PIX method still doesn't appear for withdrawal. It's absurd !!!! When are they going to hold my withdrawal?
Detail: the deposit was made in PIX and on 17/01/2025 the PIX withdrawal option was available.
Estou tentando abrir uma reclamação deste casino e não estou conseguindo. Fiz um pedido de saque dia 17/01/2025 e rejeitaram por causa dos meus documentos.... até aí tudo bem. Eles informam que tem o prazo de 14 dias úteis para fazer a verificação.
Dia 28/01/2025 me mandaram e-mail solicitando novos documentos. Ok, enviei por e-mail , no mesmo dia .
Finalmente , dia 17/02/2025 meus documentos foram analisados e já foi liberado para que eu pudesse fazer o pedido de saque.
Qual não foi a minha surpresa que só tinha a opção de saque em criptomoedas !!!! Mandei e-mail para o suporte sobre essa questão.
Eles me responderam : "Existem limitações técnicas temporárias nos resultados do método Pix. A situação estabilizar-se-á em breve e o método Pix estará disponível."
Já são 3 dias que fico entrando na conta e ainda não aparece o método PIX para saque. Um absurdo !!!! Vão segurar meu saque até quando ???
Detalhe : o depósito foi feito no PIX e no dia 17/01/2025 estava disponível a opção de saque por PIX.
Je mi líto, že se vyskytl nějaký problém s platební metodou, kterou byste chtěli použít, ale možná to není ani chyba kasina, víte.
Nejste schopni používat kryptoměny, takže byste už nemuseli čekat?🤔
I'm sorry that there is some issue with the payment method you would like to use, but it maybe is not even the casinos fault, you know.
Aren't you able to use crypto, so you wouldn't need to wait any longer, perhaps?🤔
Tak uvidíme, jak to bude dál. Počkáme na další aktualizaci z vaší strany.
So, let's see how it will go then. We'll wait for another update from your side.
Nemohu vybírat/používat kryptoměny. Proto jsem i vkládal přes PIX.
Proč by to nebyla chyba kasina?
I can't withdraw/use cryptocurrencies. That's why I even deposited via PIX.
Why wouldn't it be the casino's fault?
Não consigo retirar/usar criptomoedas. Motivo pelo qual, inclusive, fiz deposito via PIX.
Porque não seria culpa do casino ?
Pochopit.
No, pokud poskytovatel plateb právě s tímto kasinem nespolupracuje, nebo se vyskytly nějaké technické problémy atd. Vězte prosím, že zde pouze hádám. Právo?
Understand.
Well, if the payment provider is not cooperating with this casino right now, or if there have been some technical issues, etc. Please know that I'm just guessing here. Right?
Na každé ověření dokumentu potřebují až 14 dní. Dokážete si to představit?
To je opravdu špatné!! A bůh ví, jak dlouho g na stažení. Obvykle kasino KYC ve stejný den a prostřednictvím podpory.
For each document verification they need up to 14 days. Can you imagine?
That's really bad!! And God knows how long g for withdraw. Usually casino KYC same day and through support.
Právě jsem zkontroloval jejich podmínky a ve skutečnosti je tam uvedeno 14 dní pro KYC.
Je to opravdu zvláštní. Na základě mých zkušeností trvalo ověření vždy maximálně jednu hodinu v každém kasinu, ve kterém jsem hrál.
I just checked their terms and conditions, and it actually says 14 days for KYC.
It's really strange. Based on my experience, verification has always taken a maximum of one hour at every casino I've played at.
Jeg sjekket nettopp deres vilkår og betingelser, og det står faktisk 14 dager for KYC.
Det er virkelig merkelig. Basert på min erfaring har verifiseringen alltid tatt maks én time på hvert kasino jeg har spilt på.
Ahoj!
Doufal jsem, že tě zase uvidím za mnohem šťastnějších okolností...
Takže ptát se, jak se máš, asi není nejlepší začátek.
14 dní na každý dokument? Zní to jako velmi špatný vtip... Co se zdá být důvodem tohoto docela děsivého termínu? Řekli vám podrobnosti?
Hello!
I was hoping to see you back yet under much happier circumstances...
So, asking how you have been is probably not the best start.
14 days for each document? Sounds like a very bad joke... What seems to be the reason for this quite horrific deadline? Did they give details to you?
Našel jsem to!
"BETUNLIM je oprávněn dle svého uvážení vyžádat si od sázejícího jakékoli doklady dokládající jeho totožnost nebo jiné údaje, které poskytl (například údaje o cestovním pasu, adresa bydliště), jakož i zrušit veškeré platby, dokud nebudou všechny tyto údaje ověřeny. Ověření každého dokladu může trvat až 14 pracovních dnů ode dne jeho obdržení."
Něco takového jsem ještě neviděl...
I found it!
"BETUNLIM is entitled to request at their discretion any documents from the bettor substantiating their identity or other data they have provided (for example, passport details, residential address), as well as to cancel any payments until all such details have been verified. Verification of each document may take up to 14 working days from the date of its receipt."
Never seen such thing before...
Žádné podrobnosti, jen jejich politika.
Mimochodem, když byl můj zůstatek 0 $, metoda skrill byla maximální výběr 3 000 $, kterou jsem použil pro vklad, ale když zůstatek má peníze $ $ $ $, najednou maximální výběr 100 $ stejnou metodou.
Zajímalo by mě, jak se tyto typy kasin dostaly tak vysoko!!!
No details, just their policy.
By the way when my balance was 0$ the skrill method was 3000$ max withdraw which the method i used to deposit, but when the balance has money $$$$ suddenly the max withdraw 100$ with same method.
I wonder how these types of casino got high rate!!!
Právě jsem našel pravidla. Takže předpokládám, že z jejich strany není nutný žádný skutečný důvod.
Upřímně, potřebujeme hráče, aby podali stížnosti, aby upravili index bezpečnosti, takže to je vše. Jedna věc je skládat podmínky, ale skutečná věc je, jak jsou aplikovány na hráče.
Technicky vzato, když je váš zůstatek nulový, limit pro výběr je vyšší, než když skutečně máte aktivní zůstatek. Hmmmm, myslím, že podpora kasina má pro to skvělé vysvětlení.
I just found the rules. So, I presume no real reason is necessary from their side.
Honestly, we need players to push complaints in order to adjust Safety Index, so that's it. One thing is to compose terms, but the real thing is how these are applied to players.
Technically speaking, when your balance is zero, the withdrawable limit is higher that when you actually posses active balance. Hmmmm, I imagine casino support has a great explanation for that.
Ano. Vše mám zdokumentované a screenshot.
Yes. I have all documented and screenshot.
Právě jsem poslal zprávu na podporu, že výběr má pouze možnost v kryptoměnách.
Požádal jsem je, aby to vyřešili... vždyť už 5 dní nemůžu odstoupit. Odpověď podpory:
Děkujeme, že jste se obrátili na BETUNLIM!
Dočasně nedostupné, použijte prosím jiné metody.
Pokud máte nějaké dotazy, můžete nás vždy kontaktovat na .
S pozdravem Tým BETUNLIM!
Jak mohu vybrat jinými metodami, pokud existuje pouze kryptoměna????
I just sent a message to support about the withdrawal only having the option in cryptocurrencies.
I asked them to sort it out... after all, I haven't been able to withdraw for 5 days now. Support reply :
Thank you for contacting BETUNLIM!
Temporarily unavailable, please use other methods.
If you have any questions, you can always contact us at .
Best regards. Team BETUNLIM!
How can I withdraw by other methods if there's only Cryptocurrency ????
Mandei mensagem a pouco para o suporte sobre o saque ter somente a opção em criptomoedas.
Pedi para resolverem isso... afinal já são 5 dias que não consigo sacar . Resposta do suporte :
Obrigado por ter contactado a BETUNLIM!
Temporariamente indisponível, utilize outros métodos.
Se tiver alguma dúvida, pode sempre contactar-nos em support@betunlim.com.
Com os melhores cumprimentos. Equipa BETUNLIM!
Como vou sacar por outros métodos se só tem o de Criptomoeda ????
Toto je jen hra, kterou hrají, aby odložili výběr.
This is just a game they play to delay withdraw.
Právě jsem poslal zprávu na podporu, že výběr má pouze možnost v kryptoměnách.
Požádal jsem je, aby to vyřešili... vždyť už 5 dní nemůžu odstoupit. Odpověď podpory:
Děkujeme, že jste se obrátili na BETUNLIM!
Dočasně nedostupné, použijte prosím jiné metody.
Pokud máte nějaké dotazy, můžete nás vždy kontaktovat na .
S pozdravem Tým BETUNLIM!
Jak mohu vybrat jinými metodami, pokud existuje pouze kryptoměna????
I just sent a message to support about the withdrawal only having the option in cryptocurrencies.
I asked them to sort it out... after all, I haven't been able to withdraw for 5 days now. Support reply :
Thank you for contacting BETUNLIM!
Temporarily unavailable, please use other methods.
If you have any questions, you can always contact us at .
Best regards. Team BETUNLIM!
How can I withdraw by other methods if there's only Cryptocurrency ????
Mandei mensagem a pouco para o suporte sobre o saque ter somente a opção em criptomoedas.
Pedi para resolverem isso... afinal já são 5 dias que não consigo sacar . Resposta do suporte :
Obrigado por ter contactado a BETUNLIM!
Temporariamente indisponível, utilize outros métodos.
Se tiver alguma dúvida, pode sempre contactar-nos em support@betunlim.com.
Com os melhores cumprimentos. Equipa BETUNLIM!
Como vou sacar por outros métodos se só tem o de Criptomoeda ????
Zda jsou či nejsou dostupné jiné možnosti, podle mého názoru nelze nijak zjistit. Navrhuji tedy vzít peníze okamžitě pomocí kryptoměny a být s nimi hotový. Pokud kasino říká, že neexistuje žádná jiná cesta, nemám ponětí, jak to prozkoumat.
In my opinion, there is no way to find out whether other options are or are not available. So, I suggest taking the money right away using cryptocurrency and being done with it. If the casino says there is no other way, I have no idea how to investigate that.
Řekl bych, že to nedává smysl. Pokud vám to nevadí, krypto je považováno za nejrychlejší způsob, takže pokud kasino navrhne převod kryptoměn, podle mého názoru uzavírají cestu k dalšímu zastavení. To by byla velmi zajímavá situace a doufám, že tomu tak nebude.
I'd say it does not make sense. If you don't mind, crypto is considered the quickest way, so if the casino suggests a crypto transfer, they are, in my opinion, closing the way of stalling further. That would be a very interesting situation and I hope it's not the case.
Můžete například zkusit využít dostupné elektronické peněženky pro výběry, protože jsou také téměř okamžité.
For example, you can try using available e-wallets for withdrawals, as they are also almost instant.
For eksempel kan du prøve å bruke tilgjengelige e-lommebøker for uttaket, da de også er nesten umiddelbare.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.