před rokem
To je zajímavý poznatek!
Co udělalo z let 2017-2020 nejlepší časy kasina – podle vás?
That's an interesting insight!
What made 2017-2020 the best casino times - in your opinion?
0
To je zajímavý poznatek!
Co udělalo z let 2017-2020 nejlepší časy kasina – podle vás?
That's an interesting insight!
What made 2017-2020 the best casino times - in your opinion?
Bude tam a také si myslím, že se věci ubírají pozitivním směrem. 🤞
Will be there, and I also think things are moving in a positive direction. 🤞
Stále čekáme na ověření zdroje bohatství... to začíná být velmi nepříjemné.
Všechno běží tak pomalu.. když vložíte, nikdo se neptá, když prohrajete, nikdo se neptá, ale když vyhrajete, musíte vše doložit
Still waiting for verification source of wealth.. this is getting very annoying.
Everything is taking so slow.. when you deposit nobody asks when you loose nobody asks but when you win you need to proof everything
Dokonce se mi podařilo zavolat zpět řediteli této kasinové skupiny. Když jsem nedostal žádnou reakci, hledal jsem na netu každého člověka, který tam pracuje nebo je tam spřízněný, a našel jsem jednoho člověka registrovaného jako ředitel a který žije ve Švýcarsku. Minulý víkend jsem mu zkoušel volat, ale nezvedl to až ve středu zavolal mi zpět, vysvětlil jsem situaci a snažil se mě přesvědčit, že vše bude zaplaceno.
I even managed to be called back by the director of those casino group. When I didn't get a reaction I searched the net for every person who works or is affiliated there and found one guy registered as director and who lives in Switzerland.. I tried to call him last weekend but didn't pick up but Wednesday he called me back I explained the situation and he tried to convince me that everything shall be paid.
Mají takové štěstí, že sídlí na Maltě, pokud by zde v Belgii bylo velmi snadné se s nimi setkat tváří v tvář.. věci by byly tak jiné.. dobrá lekce od nynějška hraji pouze belgická kasina už žádné maltské sračky
They are so lucky they are based in Malta if they where here in Belgium it would be very easy to go to them face to face.. things would be so different.. good lesson from now on I play only Belgium casinos no more malta shit
Stále se nic nezměnilo.. výběr čeká od 20/6/23 aks pro důkaz o bohatství, který byl odeslán 20/6/23 přímo, když jsem obdržel poštu. Od té doby žádná reakce zákaznického servisu
Frustrující
Still nothing changed.. withdrawal is pending since 20/6/23 aks for proof of wealth wich was send all on 20/6/23 directly when I received the mail. Since then no reaction from customer service
Frustratingly
Ahoj,
Zkusili jste znovu kontaktovat manažera po telefonu? Pokud ano, jaká byla odezva?
Hello,
Have you tried contacting the manager again over the phone? If so, what was the response?
Napsal jsem mu SMS... zítra zavolám, začíná to být velmi nepříjemné.
Ciťte se teď zoufale. Nejhorší je, že si nemůžu nechat ujít peníze. Jsem v období, kdy mám velké náklady, teď toho celého hazardu lituji. Stále žádná reakce
I texted him.. am going to call tomorrow, this is getting very annoying.
Feel desperate now. Worst thing is I can't miss the money I'm in a period where I have big costs now I regret the whole gambling thing. Still no reaction at all
Ahoj.
Doufal jsem v pozitivní zpětnou vazbu ohledně hovoru. Musím říct, že bezpečnostní index kasina mě trochu znepokojuje, tak jak to dopadlo? 🤞🤞🤞
Hello.
I was hoping for positive feedback regarding the call. I must say the casino's safety index makes me a bit worried, so how did it go? 🤞🤞🤞
Nevyzvedává.. Udělám průzkum a pokusím se zjistit nějakou adresu, Švýcarsko není daleko od Belgie, stojí za to to zkusit. Zajímalo by mě, jestli najdu nějaké adresy lidí zapojených do tohoto kasina, jak to chtějí reagovat, když se objevím před jejich dveřmi.
Zní to trochu bláznivě, ale nenechám své peníze, vložil jsem 20 000 e a dostal jsem na účet 26 000 e, buď jako vrácení mých 20 000 vkladů, nebo jsem měl více než 26 000
Je mi z této situace opravdu špatně
Is not picking up.. I'm gonna do rechearch and try to find out some adress, Switzerland is not a long drive from Belgium its worth to try.. I wonder if I find any addresses of people involved with this casino how they gonna react when I show up in front of their door.
It's sounds a bit crazy but I m not gonna leave my money I deposited 20.000e and got 26.000e in account either the return my 20.000 deposits or had over the 26.000
Im really getting sick from this situation
Chápu!
Na to asi nemám žaludek, dovolte mi říct, že vám přeji bezpečný návrat všemi prostředky. Z mých zkušeností s místními situacemi (ne s kasiny) byly takové adresy většinou součástí garážových komplexů nebo některých skladů, zcela prázdné. Ztracená stopa
Pokud se opravdu vydáte na výlet, dejte mi vědět, jak to dopadlo! 🤞🤞🤞🤞
I see!
I probably don't possess a stomach for that, allow me to say I wish you a safe return by all means. From my experiences with local situations (not with casinos) such addresses were mostly part of garage complexes or some storage houses, completely empty. Lost trail
If you truly take the trip, let me know how it goes! 🤞🤞🤞🤞
Ještě čekám dávám si do 14. července a pak tam pojedu.
Díval jsem se také do Google map a vypadá to podezřele stará budova, ale stejně půjdu na policii a právníka a zaklepu na jejich dveře, zaklepu na dveře regulátorů a začnu dělat nějaká videa na youtube a začnu odhalovat tyto Con.
Díky Radko a dám vědět, jestli se něco změní nebo až tam pojedu
I'm still waiting I give myself until 14 July and then I will go there.
I also looked in Google maps and it looks suspicious old building but I will still go and go to police and a lawyer and knock on their door, and knock on the door of the regulators and start making some youtube videos and start exposing these Con's
Thanks Radka and I will let you know if anything changes or when I go there
Dnes jsem od nich dostal e-mail, že proces je dokončen a můj účet a zdroj bohatství jsou přijaty.. ale když kontaktuji livechat, říkají, že je stále ve fázi kontroly.
Teď zase jen čekám
Today I got mail from them that the process is finished and my account and source of wealth is accepted.. but when I contact livechat they say it is still under review..
Now I just wait again
Ó můj bože...
Buďme pozitivní, alespoň poslali e-mail. Špatná výmluva, já vím.
No, budu tu pro další aktualizaci. Skoro mě bolí to říct, ale počkal bych jen pár pracovních dní. Dokud se nezblázním, myslím.
Oh my God...
Let's be positive, at least they sent the email. Poor excuse, I know.
Well, I'll be here for the next update. It almost hurts me to say it, but I would wait just a few working days. Untill I go mad, I guess.
Ano, dostal jsem mail, že výběr 1000 euro je zpracován. Ale zároveň mi zablokovali účet kvůli obchodnímu rozhodnutí se dějí šílené sračky
Yes I got mail that the withdrawal of 1000euro is processed. But at the same time they blocked my account because of a bussiness decision crazy shit is going on
Věci se dostaly od špatného k nejhoršímu. Teď mi navždy uzavřeli účet. Kvůli mému chování k zaměstnavatelům.
Dnes jsem hrál dále na svém účtu, prohrál jsem nějaké peníze a účet uzavřeli, velmi záludné, co teď udělali
To, co zbylo na účtu, bude převedeno ve splátkách na můj účet v následujících dnech, které uvedli.
Jediné, co jsem udělal, bylo posílat maily bez špatných řečí nebo tak něco a řediteli jsem mu poslal text, že zahájím soudní proces ve všech relevantních zemích, kde pracují a žijí. Jako Řecko, Malta Švýcarsko. Nyní jsem motivován v tom pokračovat a opravdu začít ztrácet čas s nimi a začít s nimi
Things got from bad to worst. Now they closed my account for always. Because of my behavior towards the employers.
I played further today on my account lost some money and they closed the account, very very sneaky what they did now
What's remaining in the account shall be transferred in installments to my account in the following days they said.
Only thingi did was sending mails without bad talks or something and the director I send him text that I'm going to start a proces in court in all all relevant country's they are working and living. Like Greece, Malta Switzerland. Now I'm motivated to contineu with this and really start wasting my time on them an start procedures
To je všechno špatně... Chápu, že hráč nesmí slepě urážet, to je v pořádku. Ale na základě celé této situace dokonale chápu, že se můžete cítit docela zoufale. Nepřísluší mi vrtat se v tomto tématu, já vím.
V tuto chvíli jsem rád, že stížnost probíhá, a jak vidím, byla aktualizována! To je dobré.
Doufám, že najdeme cestu!
This is all wrong... I mean, I understand the player must not fall into blind insulting, that's ok. But based on this whole situation, I can perfectly understand you might feel quite desperate. It's not my place to dig into this topic, I know.
For this moment, I'm glad the complaint is in process, and as far as I see, it has been updated! That's good.
I hope we can find a way through!
Je to podvod kasino, lidé by měli být varováni, aby tam nehráli, nedostanete zaplaceno.
Ale tento příběh ještě není dokončen
It's a scam casino people should be warned not to play there you won't get paid.
But this story isn't finished yet
Chápu.
Bylo by skvělé předat další kasina s tak nízkým bezpečnostním indexem . Člověk nikdy neví, zda vůbec budou řešit případné problémy se zaslouženou péčí. 🙁
Vaše sdílení si vážíme a doufám, že konec bude spravedlivý, jakmile přijde!
I see.
Would be great to pass along other casinos with such a low security index. One never knows whether they will even address possible issues with care deserved. 🙁
Your sharing is appreciated, and I hope the end is fair once it comes!
Škoda, že jsem si nepřečetl recenze, vygoogloval jsem to rychle a na většině hodnotících webů to dostalo dobré hodnocení.
Vím, že cesta na Maltu mě bude stát peníze, ale opustit své peníze nebo výdělky je pro mě horší.
Teď mám belgického právníka, který sehnal kolegy z práce na Maltě, říká, že je potřeba udělat pár věcí, můžeme je zkusit tady v Belgii a také na Maltě, nejhorší scénář, nejdřív se jim pokusí pohrozit soudem, pokud to neudělají Neplaťte, jinak to bude dlouhá cesta 6 měsíců, ale má licenci MGA, takže musí normálně poslouchat. Říká, že dokonce i v Belgii, kde jsou kasina zranitelná vůči soudu a KSY, se tyto věci stávají někdy, že jdou tak daleko, aby nezaplatili!
Problém je, že mi teď zablokovali účet na 3 měsíce, vložil jsem více než 15 000 eur, chci jen svou platbu. I když platí jen 1000e za den a maximálně 7000e za měsíc, začněte platit. Pravidla GMA říkají, že pokud hráč zavře svůj účet, kasino nesmí hráči bránit ve výběru. více než 3 měsíce, kdy neplatíte nyní. Pro mě teď, když provozují kasina, vypadají jako gangsteři
Je mi líto, že slyším o vaší komplikované situaci s kasinem. Zdá se, že jste provedli rychlý průzkum a důvěřovali kladným hodnocením na webech s recenzemi. Bohužel tato hodnocení ne vždy odrážejí skutečné zkušenosti hráčů. Je frustrující, když vložíte značné množství peněz a čelíte problémům s výběrem výher.
Je skvělé, že jste si na pomoc s případem najal belgického právníka. Přístup vyhrožování právními kroky může být účinný při vytváření tlaku na kasino, aby zaplatilo to, co vám dluží. Mít právníka s kontakty na Maltě je také výhodou, protože kasino má licenci MGA a musí dodržovat předpisy.
Too bad I didn't read the reviews, I googled it fast and on most rating sites it got a good rating.
Well i know going to malta will cost me money but abandoning my money or earnings is worse for me.
Now I got a Belgian lawyer who got work colleagues in Malta, he says there are some things to do, we can try them here in Belgium and also in Malta, worst case scenario, first he will try to threaten them with court if they don't pay otherwise it will be a long journey of 6 months said but it has MGA license so they must obey normally. He says that even in Belgium where casinos are vulnerable to court and KSY these things happen sometimes they go to great lengths not to pay!
The problem is that they have now blocked the account for 3 months, I have deposited more than 15,000 euros, I just want my payment. Even if they only pay 1000e per day and 7000e per month at most, start paying. GMA rules say that if a player closes their account, the casino must not prevent the player from withdrawing. more than 3 months when not pay now. To me they look like gangsters now that they run casinos
I'm sorry to hear about your complicated situation with the casino. Sounds like you did some quick research and trusted the positive ratings on review sites. Unfortunately, these ratings don't always reflect the actual experience of players. It is frustrating when you deposit a significant amount of money and face problems withdrawing your winnings.
It's great that you hired a Belgian lawyer to help with the case. The approach of threatening legal action can be effective in putting pressure on the casino to pay what is owed to you. Having a lawyer with connections in Malta is also an advantage, considering the casino is MGA licensed and must follow regulations.
Pena que não li as resenhas, pesquisei rápido e na maioria dos sites de classificação obteve uma boa classificação.
Bem, eu sei que ir para malta vai me custar dinheiro, mas abandonar meu dinheiro ou ganhos é pior para mim.
Agora peguei um advogado belga que conseguiu colegas de trabalho em Malta, ele diz que há algumas coisas a fazer, podemos julgá-los aqui na Bélgica e também em Malta, no pior dos casos, primeiro ele tentará ameaçá-los com tribunal se não pagarem caso contrário será uma viagem longa de 6 meses disse mas tem licença MGA pelo que devem obedecer normalmente. Ele diz que mesmo na Bélgica onde os cassinos são vulneráveis ao tribunal e KSY essas coisas acontecem às vezes eles fazem de tudo para não pagar!
O problema é que eles agora bloquearam a conta por 3 meses, depositei mais de 15.000 euros, só quero meu pagamento. Mesmo que paguem apenas 1000e por dia e 7000e por mês, no máximo, comece a pagar. As regras do GMA dizem que se um jogador fechar sua conta, o cassino não deve impedir que o jogador faça saques.por lo que aconsejo oferta de sites online para jogar E é isso que eles fazem agora, agora eu penso por que eles deveriam pagar mais de 3 meses quando não pagam agora. Para mim, eles parecem gangsters agora que dirigem cassinos
Sinto muito ouvir sobre a sua situação complicada com o cassino. Parece que você fez uma pesquisa rápida e confiou nas classificações positivas dos sites de avaliação. Infelizmente, nem sempre essas classificações refletem a experiência real dos jogadores. É frustrante quando você deposita uma quantia significativa de dinheiro e enfrenta problemas para retirar seus ganhos.
É ótimo que você tenha contratado um advogado belga para ajudar com o caso. A abordagem de ameaçar com um processo legal pode ser eficaz para pressionar o cassino a pagar o que é devido a você. Ter um advogado com conexões em Malta também é uma vantagem, considerando que o cassino possui licença MGA e deve seguir as regulamentações.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.