FórumKasinaBets Amigo Casino - všeobecná diskuze

Bets Amigo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od yoyeli
|
10956 zobrazení 111 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
před rokem

Z mé zkušenosti tomu tak není. Kasino používá postup KYC jako omluvu pro zastavení/nevyplacení peněz. Upozorňujeme, že toto kasino má stejný management jako Wallacebet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino na moji stížnost vůbec nereaguje, poslal jsem/připomněl jsem jim svou stížnost a mé požadavky 4x a nedostal jsem odpověď. Kasino vůbec nespolupracuje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino můj účet neuzavřelo, i když jsem o to požádal, navzdory mému hernímu problému.

Automaticky přeloženo:
Jermutti
před rokem

Kolik peněz jsi za tuhle věc utratil? Je mi líto, že to pro vás také dopadlo tak špatně.

Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

docela pěkná částka, na konci při žádosti o uzavření herního účtu mi zbylo svižných 700e, které mi kasino odmítá vrátit a na reklamaci nereaguje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino můj účet neuzavřelo, i když jsem o to požádal, navzdory mému hernímu problému.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

na základě vaší stížnosti Kristině chybí odpověď:

"Mohl byste prosím objasnit, kdy přesně jste poprvé informovali (neuvedli) kasino o svém problému s hazardními hrami?"

Mohu vědět, zda jste se vůbec zmínil o závislosti na hazardních hrách? Vím, že to může znít hloupě, ale je to důležité. Odpovězte laskavě na vaši stížnost - zde .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odpověděl jsem: "Poslal jsem jim e-mail o svém strachu ze ztráty zůstatku a e-mailu o uzavření účtu 23:12 2:03 (finského času)." Bylo to poprvé, co jsem požádal o uzavření účtu a naznačil jsem svůj problém s hazardními hrami se ztrátou zůstatku, když jsem je požádal, aby omezili můj účet (nemohu to udělat na jejich webu, aby stanovili limity pro sázky atd.), oni to nedali.

Automaticky přeloženo:
Jermutti
před rokem

To je přesně to, co byste měli uvést ve stížnosti. Udělejte to prosím kliknutím na tento odkaz .

Jménem reklamačního týmu děkujeme.

Automaticky přeloženo:
Caiup78
před rokem

Ahoj. Nyní čekám dva dny na proces verifikace od BetsAmigo. Chcete provést výběr ve výši 1 400 EUR. Mysleli jste si, že jsem dostal své peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Nyní čekám dva dny na proces verifikace od BetsAmigo. Chcete provést výběr ve výši 1 400 EUR. Mysleli jste si, že jsem dostal své peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Při výběru jsem měl také obavy, trvalo to asi 7 dní, ale limit výběru je 1000 za den

Ale pamatujte, že jsem udělal velký tlak, abych dostal své peníze, a posílám na tuto stránku spoustu e-mailů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj hoši!


už jen dva dny čekám na ověřovací proces. Je to v tomto kasinu normální a může někdo pomoci tento proces urychlit? (Jsem Nizozemsko) a zůstatek je 1 400 EUR. Přečtěte si něco, že zavírají účty z Nizozemí... tak děsivé, že nikdy nedostanu své peníze... prosím pomozte.


dík!

Automaticky přeloženo:
Caiup78
před rokem

Ale dostáváš peníze? Celková rovnováha?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostanu jednou 1000 a hraji rozdíl, budu rád, když dostanete 1000

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj hoši!


už jen dva dny čekám na ověřovací proces. Je to v tomto kasinu normální a může někdo pomoci tento proces urychlit? (Jsem Nizozemsko) a zůstatek je 1 400 EUR. Přečtěte si něco, že zavírají účty z Nizozemí... tak děsivé, že nikdy nedostanu své peníze... prosím pomozte.


dík!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

nikdo vám ten proces neurychlí, obávám se. Zvláště nikdo mimo kasino. Jen se ujistěte, že jste poskytli všechny dokumenty přesně tak, jak vás o to kasino požádalo. To je obvykle nejjednodušší způsob, jak projít ověřením.

Bohužel jste si vybrali kasino s velmi špatnou pověstí, takže doufám, že budete úspěšní bez ohledu na recenzi.

Věnujte prosím pozornost skóre pokaždé, když uvažujete o hraní v novém kasinu, abyste předešli budoucím problémům:

https://casino.guru/bets-amigo-casino-review#tab=js-tab-reputation


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vím. Ale oni musí zaplatit můj zůstatek, že? Bez ohledu na to, že jsem Nizozemsko.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino si vymýšlí nejrůznější výmluvy, proč je neověřovat. Řekli mi, že adresa na mém potvrzení o adrese se liší od adresy v mém profilu. Nebylo to. Byl napsán švédsky, protože Finsko je dvojjazyčná země a můj mateřský jazyk je švédština, a proto jsou všechny mé oficiální dopisy adresovány v tomto jazyce. Pokoušel jsem se poskytnout doklad o adrese ve finském jazyce, ale nebylo to dostatečně oficiální, i když to bylo z banky. Toto vysvětlení bylo podle nich BS a uzavřeli můj účet za lhaní o osobních údajích a zabavili 1900 eur. Toto kasino by mělo být na černé listině.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už máte své peníze?

Automaticky přeloženo:
Jermutti
před rokem

Už máte své peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostanu jednou 1000 a hraji rozdíl, budu rád, když dostanete 1000

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další tisíce, které kasino ztratilo? Nebo hazardem?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další tisíce, které kasino ztratilo? Nebo hazardem?

Automaticky přeloženo:
před rokem

hazardní hry

Automaticky přeloženo:
Caiup78
před rokem

jakou zprávu jim posíláš poštou? Stejný 'nátlak' chci použít k získání svých peněz 🙂



Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky