Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betroom 24 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Ahoj, super, díky za informaci. A vyhráli jste někdy v tomto kasinu?
Hi, great, thanks for information. And have you ever win in this casino?
Dobrý den, máte na mysli nějaký věrnostní program? Bylo by skvělé, kdybyste se podělili o další podrobnosti 😉, pokud vím, spousta hráčů touží po takových kasinech.
Hi there, do you mean some sort of loyalty program? Would be great if you could share more details 😉, as far as I know, lots of players crave such casinos.
Můj účet byl bez vysvětlení zablokován. Na účtu zbývá více než 300 eur.
Neumožňují mi přihlásit se k mému účtu, technická podpora nereaguje na mé e-maily, chat na webu sázkové kanceláře mě zablokoval.
Prošel jsem ověřením, neporušil jsem pravidla sázkové kanceláře, nepoužil jsem software k obcházení sázkové kanceláře.
Nikdy se zde neregistrujte, pokud nechcete přijít o peníze, nervy a čas.
My account was blocked without explanation. There are more than 300 euros left in the account.
They do not allow me to log in to my account, tech support does not respond to my emails, the chat on the bookmaker's website blocked me.
I have passed the verification, I have not violated the bookmaker's rules, I have not used the software to bypass the bookmaker.
Never register here if you do not want to lose your money, nerves and time.
Takže nevíte, proč byl váš účet uzavřen? Co se stalo krátce před tím? Možná najdeme nějaké tipy.
Možná by ti pomohla další stížnost.
So you have no idea why was your account closed? What happened shortly before that? Maybe we will find some hints.
Maybe another complaint would help you out.
Využil jsem služeb Betroom24, sázel, vložil část peněz na výběr. Poté jsem se již nemohl dostat ke svému účtu a obdržel jsem e-mailové oznámení, že můj účet byl bez vysvětlení zablokován.
Ze strany bookmakera nebyly žádné pokusy na to přijít, z mé strany sice bylo vzato vše, co bylo v mých silách, ale jelikož mě zablokovali i na svém chatu a neodpovídali na emaily, nemohl jsem dosáhnout žádného výsledku.
Nepoužil jsem ani žádné bonusy, použil jsem pouze vlastní peníze. No, kdybychom se bavili o nějakých přemrštěných částkách, ještě chápu, co by mohlo vyvolat podezření mezi administrativou, ale zatracených 300 eur je cent.
V každém případě, pokud by bookmaker jednal férově, pak by k němu byl přístup úplně jiný, protože by mi mohli dát můj vklad. A TAK STÁLE NIKOMU NERADÍM, ABY SEM SVÉ PENÍZE VKLADAL.
Aktualizace 04.02.2023
Vaše webová stránka uvádí, že Betroom24 je licencován společností Curacao. Ale ve skutečnosti tomu tak není, poskytovatel licence mi odpověděl, že v tuto chvíli Betroom24 nemá licenci Curacao. To lze také zkontrolovat na oficiálních stránkách Curacaa.
I used the services of Betroom24, made bets, put part of the money for withdrawal. After that, I could no longer get into my account and received an email notification that my account was blocked without explanation.
There were no attempts to figure it out on the part of the bookmaker, although everything in my power was taken on my part, but since they blocked me even in their chat and did not answer emails, I could not achieve any result.
I didn’t even use any bonuses, I used only my own money. Well, if we were talking about some exorbitant amounts, I still understand what could cause suspicion among the administration, but damn 300 euros is a penny.
In any case, if the bookmaker had acted fairly, then the attitude towards him would have been completely different because they could give me my deposit. AND SO STILL I DO NOT ADVISE ANYONE TO PUT THEIR MONEY HERE.
Update 04.02.2023
Your website states that Betroom24 are licensed by Curacao. But in fact, this is not so, the licensor answered me that at the moment Betroom24 does not have a Curacao license. This can also be checked on the official website of Curacao.
Musí existovat něco, kvůli čemu si kasino myslí, že je třeba váš účet uzavřít, někdy kvůli vyšetřování AML, někdy se zdá, že hráč je součástí organizované skupiny nebo použil velmi podobný neobvyklý vzorec sázení/vkladů jako někdo jiný. V takových případech kasina nejsou zrovna sdílení a je to celkem pochopitelné. I když nevím, o co ve vašem případě jde, stále mám pocit, že stížnost je dobrý nápad.
Neváhejte a podělte se o odpověď licenčního úřadu (Xradka@casino.guru). Nebo nás můžete také aktualizovat přímo, všimli jste si této funkce?
Omlouvám se, nyní nemohu přejít do ruštiny, ale najdete to v sekci " přehled ", hned pod klady a zápory.
There must be something that made the casino thinks your account needs to be closed, sometimes due to the AML investigations, sometimes the player seems to be part of an organized group, or used a very similar unusual betting/depositing pattern as somebody else. In such cases, casinos are not exactly sharing, and it is quite understandable. Even though I don't know what is the issue in your case, I still feel that the complaint is a good idea.
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru). Or alternatively, you can also update us directly, have you noticed this feature?
I'm sorry, can't switch to the Russian language now, but you can find that under the "overview" section, just below the pros and cons.
Dobrý den, Radko!
Dvakrát jsem na vašem webu vytvořil stížnosti na Betroom 24. A v obou případech byly stížnosti zamítnuty, abych byl upřímný, už si nepamatuji z jakého důvodu.
Ale pokud je to možné, mohu znovu podat stížnost k vašemu posouzení. Mohu poskytnout e-maily / snímky obrazovky o mém ověření v Betroomu, stejně jako e-maily o vkladu prostředků, žádosti o výběr prostředků a zablokování mého účtu.
Není to tak dávno, co jsem se obrátil na samotného poskytovatele licence Curacao, aby mi pomohl vyřešit můj problém s Betroom. Na což držitel licence odpověděl, že mi nebude schopen pomoci, protože Betroom již nevlastní jejich licenci, pošlu vám vlákno zpráv na váš e-mail a můžete se ujistit.
Hello, Radka!
I created complaints about Betroom 24 twice on your site. And both times the complaints were rejected, to be honest, I don’t remember for what reason.
But if possible, I can file a complaint again for your consideration. I can provide emails / screenshots about my verification in Betroom, as well as emails about the deposit of funds, the request for withdrawal of funds and the blocking of my account.
Not so long ago, I turned to the Curacao licensor himself to help resolve my problem with Betroom. To which the licensee replied that he would not be able to help me, since Betroom no longer owns their license, I will send you a message thread to your email and you can make sure.
Ahoj,
Obávám se, že nemá smysl podávat novou stížnost znovu. Toto je vysvětlení:
"Vzhledem k tomu, že vaše stížnost se týkala sportovního sázení, bohužel zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením. Pokud jste to ještě nevěděli, naše fórum stížností Casino.guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin a online kasinových her." . Nedokázali bychom Vám správně poradit, protože nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení. Nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti, proto Vaši stížnost musíme zamítnout. Děkujeme za vaše pochopení."
Měli byste však vyzkoušet alternativy:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Neváhejte a podělte se o odpověď licenčního úřadu (Xradka@casino.guru).
Děkuji
Hello,
no point in submitting a new complaint again, I'm afraid. This is the explanation:
"As your complaint was sports betting related, unfortunately, we don't have a branch dealing with sports betting yet. If you didn’t know that yet, our Casino.guru complaint forum deals with complaints regarding online casinos and online casino games only. We wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting. We wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint. Thank you for your understanding."
You should try alternatives though:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Feel free to share the licensing authority's reply, please (radka@casino.guru).
Thank you
Ahoj.
Přesně, z tohoto důvodu jsem si vzpomněl a bylo to zamítnuto. Vzhledem k tomu, že neexistuje žádné oddělení zabývající se tímto typem sázení. Poslal jsem ti dopisy. Zkontroluj si email. Doufám, že jsem v těchto dopisech vše správně pochopil a potvrdí to, o čem jsem mluvil.
Hello.
Exactly, I remembered for this reason and it was rejected. Due to the fact that there is no department dealing with this type of betting. I sent letters to you. Check your email. I hope I understood everything correctly in these letters and they will confirm what I was talking about.
Licence je pravděpodobně v pořádku, právě jste kontaktovali nesprávného poskytovatele licence.
Nejprve byste měli zkontrolovat stránku kasina, zda obsahuje validátor a písemné podrobnosti:
Poté na něj klikněte a zjistěte více o licenci:
Pro kontaktování Antillephone použijte tyto:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
To by mělo fungovat 🤞
The license is probably fine, you just contacted the incorrect license provider.
First, you should check the casino's site for the validator and written details:
Then click on it to find out more about the license:
To contact Antillephone use these:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
That should work 🤞
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.