FórumKasinaBetriot Casino - všeobecná diskuze

Betriot Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od quartasalvatore748
|
12967 zobrazení 159 odpovědí |
|
1...5 6 78
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Chtějí vás přimět ztratit trpělivost, abyste si vše mohli přehrát...

Vydržte, nenechte svůj hněv přemoci vás.

Automaticky přeloženo:
cuccichristian83
před 2 měsíci

Bohužel jsem na pokraji zrušení výběru a jejich ztrátě, ale opravdu je potřebuji

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Když to potřebuješ, proč se toho takhle vzdáváš? Odolávám a vyhraju!

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

100% o ně přijdeš, tak jaký to má smysl dělat??? Pokud už víte, jak to půjde, pak budete silnější, wow, je opravdu vzácné předpovídat budoucnost...

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 měsíci

Seeeee ale my mluvíme o ŽENÁCH, víme, že jsou silnější, no tak

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
cuccichristian83
před 2 měsíci

Ahahahahahahhaa w trpělivost a spokojenost, které budou následovat!

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 měsíci

Bez stínu pochyb 🤭😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Třetí den vždy dostanu peníze včas, tady čekáme celých sedm dní a ověření nebylo ani požadováno, absurdní

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Může to být absurdní. Nebo, pokud má kasino opravdu málo lidí, bylo by to svým způsobem vysvětlení. V každém případě by bylo hezké, kdyby vedení využilo nějaká opatření, která by škodám zabránila. Snažím se říct, že je to špatný signál, že to zašlo tak daleko.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od včerejška jsem otevřel reklamaci a vy jste ji ani nevyřídili

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nazdárek,

stížnost byla zveřejněna a vidím, že vaše situace je dost podobná ostatním. No, jistě, tým se vás pokusí co nejlépe podpořit, až přijde čas. Je mi líto, všichni musíme být trpěliví, i když to není příjemné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel jsem na pokraji zrušení výběru a jejich ztrátě, ale opravdu je potřebuji

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snažte se prosím bránit. Nejlepší je ukázat, že to na vás nebude fungovat, pokud je toto skutečný cíl – což já netvrdím. Jak to zní?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Protože jste tu, abyste nám pomohli, proč se nepokusíte kontaktovat dotyčné kasino, abychom zjistili, zda můžeme něco vymyslet?

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Předpokládám, že si myslíte, že je to naprosto rozumný požadavek, a souhlasím s vámi. Upřímně řečeno, pravidlo říká: Umožňujeme kasinu 14 full dys, aby vyřešilo své problémy, protože z našich velmi komplexních zkušeností se většina odložených výběrů vyřeší rychleji bez zásahu během prvních 14 dnů.

Jen si představte, že toto kasino ve skutečnosti zažívá obrovské zpoždění s KYC, platbami, vším. Jak by to urychlilo proces, kdybychom se na ně snažili oslovit s každým konkrétním problémem? Nebo když jen řekneme: "Ahoj, co se děje. Máme spoustu hráčů, kteří si stěžují na zpožděné platby. Máte čas to s námi probrat?"

Zajímalo by mě, co bychom měli vymyslet.

Vím, jak to zní, ale existují postupy, které musíme dodržovat.

Proto o tom hráče informujeme. Systém není bez nedostatků; například si myslím, že 14 dní je příliš mnoho. Na druhou stranu je tento přístup založen na komplexních analýzách, netřeba dodávat, že Reklamační tým je tak zahlcený, že na další práci navíc nemá ani minutu.

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 měsíci

Žádný pokrok ;

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Byl váš výběr přijat?

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Stále nic

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Šestý den bez pokroku

škádlení pokračuje

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 měsíci

nebyl přijat ani dnes?

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Ne nic, zkusil jsem s ním znovu mluvit, ale už se z toho nemůžeme dostat

Automaticky přeloženo:
Brylliant88
před 2 měsíci

Co ti říkají v chatu? Říkají mi stejné automatizované věci! Velmi brzy budou takové lži hotové

Automaticky přeloženo:
vasileior
před 2 měsíci

Totéž, co vám říkají, ujišťuji vás. A kteří vždy zanechají poznámku 🤣🤣

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky