Předpokládám, že si myslíte, že je to naprosto rozumný požadavek, a souhlasím s vámi. Upřímně řečeno, pravidlo říká: Umožňujeme kasinu 14 full dys, aby vyřešilo své problémy, protože z našich velmi komplexních zkušeností se většina odložených výběrů vyřeší rychleji bez zásahu během prvních 14 dnů.
Jen si představte, že toto kasino ve skutečnosti zažívá obrovské zpoždění s KYC, platbami, vším. Jak by to urychlilo proces, kdybychom se na ně snažili oslovit s každým konkrétním problémem? Nebo když jen řekneme: "Ahoj, co se děje. Máme spoustu hráčů, kteří si stěžují na zpožděné platby. Máte čas to s námi probrat?"
Zajímalo by mě, co bychom měli vymyslet.
Vím, jak to zní, ale existují postupy, které musíme dodržovat.
Proto o tom hráče informujeme. Systém není bez nedostatků; například si myslím, že 14 dní je příliš mnoho. Na druhou stranu je tento přístup založen na komplexních analýzách, netřeba dodávat, že Reklamační tým je tak zahlcený, že na další práci navíc nemá ani minutu.
I imagine you think this is a perfectly reasonable request, and I agree with you. Frankly, the rule says: We allow casino 14 full dys to resolve their issues because, from our very complex experiences, most of the deayed withdrawals gets resolved quicker without the intervention during the first 14 days.
Just imagine this casino is actually experiencing a huge delay with KYC, payments, everything. How would it speed up the process if we tried to reach out to them with every specific issue? Or if we just say, "Hey what's up. We have lots of players complaining about delayed payments. Do you have time to discuss that with us?"
What should we figure out anyway, I wonder.
I know how it sounds, yet there are procedures we have to follow.
That's why we inform players about that. The system is not without its flaws; for instance, I think 14 days is far too much. On the other hand, this approach is based on complex analyses, needless to say, the Complaint Team is so overwhelmed that they don't have another minute to do another extra work.
Automaticky přeloženo: