FórumKasinaBetPlays Casino - všeobecná diskuze

BetPlays Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Darian
|
4188 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Kymani
před 9 měsíci

No, to je skvělé. A co přesně se vám na tomto kasinu líbí? Doufám, že se vám podaří získat vaši velkou výhru a poté se o ni můžete podělit s námi zde na fóru. Co myslíš ? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Miluju to tady

Automaticky přeloženo:
Sylvester21
před 9 měsíci

Co přesně se vám na tomto kasinu líbí? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Velká sláva tomuto kasinu za poskytnutí skvělého herního zážitku

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, napsal jsem 2 e-maily, že Betplays by měl můj účet sám vyloučit.

Jak se může stát, že Betplays něco takového ignoruje a místo toho nechá můj účet otevřený a pošle mi tento email, který prý nesmím nikomu ukazovat. To je trestné file

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 8 měsíci

Kdo reguluje toto kasino? Jaký druh pokynů nutí kasina otevírat účty od uživatelů, kteří se sami vyloučili? To nedává žádný vzdálený smysl

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 8 měsíci

Souhlasím také s tím, že vysvětlení mi zní velmi zvláštně, jaksi vágně a mimo téma, abych byl upřímný.

Máte stále nějaké potvrzení prohlašující, že jste se v minulosti úspěšně vyloučili? Pokud ano, poslal bych jej jako odpověď na toto „oznámení" s žádostí o pojmenování konkrétních pravidel a předpisů a úplné vysvětlení situace.

Prosím, řekněte mi, chcete to zkusit! 🙏

Druhou možností by bylo podání stížnosti, samozřejmě... Což se zdá být opravdu dobrý způsob, jak k tomu přistoupit.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
yasin61
před 8 měsíci

AKTUALIZACE: Musel jsem se zeptat datového týmu, protože se jedná o velmi neobvyklé „vysvětlení" – odpověď byla rychlá a docela přímočará!

Odešlete stížnost , prosím. Pojďme prozkoumat tuto novou praxi.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám e-maily, které jsem poslal Betplays, abych se vyloučil. Ale raději bych vám to poslal přímo e-mailem, protože v něm jsou moje údaje. A jsem si jistý, že tento e-mail obdrželo mnoho dalších hráčů.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před 7 měsíci

Skvělý! Poté prosím odešlete stížnost, jak je požadováno. Toto je nejlepší způsob, jak nám poskytnout všechny relevantní informace bezpečným způsobem. Můžete to udělat, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dostal jsem stejný e-mail, i když jsem kvůli své závislosti požádal o trvalé uzavření. Přišel jsem kvůli tomu o 80 euro. Požádal jsem o vrácení peněz, ale to odmítají. Zkoušel jsem se jich zeptat, jak si myslí, že to mohou udělat, ale odmítají odpovědět. Zkuste navštívit jejich Livechat... mluvíte o tomto mailu, budou ignorovat každou další zprávu. Jsou to opravdu nejšpinavější kasino, jaké jsem kdy viděl, a mělo by být všude na černé listině.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Podat stížnost je pro mě příliš stresující. Nechte mi to poslat e-mailem. A vidíš, že nejsem jediný

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dostal jsem stejný e-mail, i když jsem kvůli své závislosti požádal o trvalé uzavření. Přišel jsem kvůli tomu o 80 euro. Požádal jsem o vrácení peněz, ale to odmítají. Zkoušel jsem se jich zeptat, jak si myslí, že to mohou udělat, ale odmítají odpovědět. Zkuste navštívit jejich Livechat... mluvíte o tomto mailu, budou ignorovat každou další zprávu. Jsou to opravdu nejšpinavější kasino, jaké jsem kdy viděl, a mělo by být všude na černé listině.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pak se obávám, že moje reakce bude velmi podobná. Odešlete stížnost, prosím. Dejte ostatním šanci být varováni a také případně ušetříte ostatním nervy. Vím, že to musí být náročné, přesto stížnost slouží více účelům, z nichž všechny jsou prospěšné.

https://casino.guru/complaints/create

Rozhodnutí nechám samozřejmě na vás. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podat stížnost je pro mě příliš stresující. Nechte mi to poslat e-mailem. A vidíš, že nejsem jediný

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je nám líto, ale nemůžeme to udělat, jak jste navrhl. Reklamace neřeším, a co je důležitější, takovou situaci nelze řešit výhradně emailem.

Ale věřím, že je možné nastavit všechny vaše příspěvky ve vlákně stížností, které je vedeno odděleně od fóra, jako citlivé. To by znamenalo, že nikdo kromě osoby vyřizující vaši stížnost a zbytku týmu nemohl vidět, co jste nám napsali.

Je to pro vás vhodné?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
SavedWriter
před 7 měsíci

Proč? Zdá se, že mnoho lidí toto kasino nemá rádo.

Chcete se podělit o svůj příběh, možná?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

6782 eur zabaveno, nechtějí zaplatit, když vyhrajete velké

Automaticky přeloženo:
jamelbenaichaoui
před měsícem

udělali mi to samé, vyhrál jsem kolem 4700 CAD jsou to podvodníci a tam je to regulátorům jedno

Automaticky přeloženo:
SavedWriter
před měsícem

Existuje v tomto případě řešení?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

6782 eur zabaveno, nechtějí zaplatit, když vyhrajete velké

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, co se přesně stalo, když kasino nechce vyplatit vaše výhry? Dali ti důvod?

Řekni mi trochu víc, abych ti mohl zkusit poradit.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky