DomůFórumKasinaBetPlays Casino - všeobecná diskuze

BetPlays Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od Darian
|
22 838 zobrazení 231 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Radka
před 3 týdny

> Představuji si, že jste měli potíže se zapamatováním her, které jste hráli na jednom účtu.

Pleteš si mě s někým jiným?

Myslím, že model, který jsem použil, byl Gator Gold Deluxe Gigablox.

Myslím, že stroj použitý ke splnění sázkových požadavků byl 888Dragons.


Možná se mýlím, ale během té doby jsem hodně hrál, abych prozkoumal několik kasinových stránek, a nemohu vyloučit možnost, že některé z mých interakcí s jinými kasiny jsou smíšené.

Pokud se nepletu, nikdo se mě nikdy nezeptal na hry na BetPlays...

Kdybych vám vysvětlil, že si nepamatuji název hry, nebo že si ho nepamatuji, pak by existovaly důkazy.

Můžete mi to ukázat?


Automaticky přeloženo:
kassan7
před 3 týdny

Ahoj znovu!

Lituji, že jste se opět zabývali pouze jedinou částí a vyjmuli jste ji z kontextu celého vysvětlení uzavření stížnosti.

Zda byste si měli nebo neměli pamatovat hry, není moje starost. A pokud si vzpomínáte, řekl jsem: " Pokud mě paměť neklame , také jste se snažili vybavit si hry, které jste hráli se svým jediným účtem." Protože si opravdu nemohu vzpomenout na každý příspěvek, abych držel krok s vaší kruhovou žádostí, zajímalo by mě, zda to s vámi bylo projednáno ve stížnosti - zda jsem si to správně vzpomněl. Spíše než znovu číst celou stížnost bych raději položil tuto otázku. Je mi líto, pokud jste se jakýmkoli způsobem urazili.

Spíše jsem Vám podal vysvětlení, které požadujete již delší dobu a které bylo vždy součástí reklamace.

Bohužel nevím, co se teď snažíte najít. Stížnost obsahuje veškerý související text a odkaz jste obdrželi mnohokrát. Můžete si jej také prohlédnout ze svého profilu.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj všichni, přátelé! Jsem rád, že se zde mohu podělit o své zkušenosti. Onehdy jsem dosáhl maximální výhry v Le Bandit se sázkou 120 mincí. Byl jsem neuvěřitelně šťastný! Je to nezapomenutelný pocit, když jetel přináší výhry. Jaká velká vítězství jste dosáhli?

Navíc jsem párkrát hrál v online režimech. Opravdu mě baví Crazy Time a ruleta. Samozřejmě je mnohem vzrušující hrát ruletu naživo – čekání, až míček spadne, dodává zvláštní vzrušení. Ale online hry jsou pohodlnější, protože můžete jen relaxovat na gauči.

Automaticky přeloženo:
Martin.Klay
před 3 týdny

Ahoj, jsem rád, že se ti dařilo a vyhrál jsi maxwin. Jak velký může být? Viděl jsem max. výhru 20k na jednu hru a to bylo zatím asi nejvíc.

Co se týče rulety, máte nějaké strategie nebo vůbec ne?

Hrajete pouze v tomto kasinu? Co na tom máš nejraději.🙂

Automaticky přeloženo:
Martin.Klay
před 2 týdny

Ahoj, taky jsem hrál tento slot, ale ne na tomto projektu. Máte nějaké screenshoty nebo záznam? Na Banditu točím automaty už 2 roky a ani jednou jsem netrefil velkou výhru.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Uvědomujete si, že mluvíte s jejich robotem / samotným podvodníkem?


Nemůžeš být tak pomalý...


Snaží se přehlušit špatné recenze v nejnovějších příspěvcích.


Tito lidé ukradli statisíce, možná i miliony.

Všechny důkazy jsou v recenzích Trustpilot. A je mi líto, že se tady všichni snaží říct casinoguruovi, aby se probudil. Lidé jako Radka neposlouchají.


Pokaždé, když si tito podvodníci vytvoří účty, aby zde přehlušili komentáře, udělám to i já. V tuto chvíli je to jediný způsob, jak s nimi bojovat.

Automaticky přeloženo:
Martin.Klay
před 2 týdny

Na to neodpovíte, protože nemáte přístup k tomuto účtu, který jste vytvořili pomocí dočasného e-mailu.

Automaticky přeloženo:
Baby_Roro
před 2 týdny

Na to také neodpovíte, protože nemáte přístup k tomuto účtu, který jste vytvořili pomocí dočasného e-mailu.


Bangladéšští podvodníci provozují svou stránku v ruštině. Dává to smysl... Dobrá práce, rusko... Opět dobrá práce.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Uvědomujete si, že mluvíte s jejich robotem / samotným podvodníkem?


Nemůžeš být tak pomalý...


Snaží se přehlušit špatné recenze v nejnovějších příspěvcích.


Tito lidé ukradli statisíce, možná i miliony.

Všechny důkazy jsou v recenzích Trustpilot. A je mi líto, že se tady všichni snaží říct casinoguruovi, aby se probudil. Lidé jako Radka neposlouchají.


Pokaždé, když si tito podvodníci vytvoří účty, aby zde přehlušili komentáře, udělám to i já. V tuto chvíli je to jediný způsob, jak s nimi bojovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Myslím, že hráči, kteří mají známky toho, že kasino dělá něco, co by nemělo, nebo že jsou vůči hráčům nespravedlivé, to zjistí. Existuje mnoho informací, které lze dnes porovnávat, a ve skutečnosti uživatelské recenze nesedí a netvoří index bezpečnosti kasina. Máme určité postupy a systém, kterým je schvalujeme, takže když se podívám na uživatelskou zkušenost, tak jsou ve fázi „smíšené".

Nevím na 100%, jestli mluvím s botem, ale když sem hráči přijdou a čtou si příspěvky, také sami vidí, jak to je.

Takže věřím, že když má někdo problém, můžeme zkusit pomoct a naopak, když má někdo dobrou zkušenost a já se zeptám a nikdo neodpoví, tak si myslím, že hráči dokážou vyhodnotit relevanci příspěvku.

Automaticky přeloženo:
betplaysscammer
před 2 týdny

Ahoj, jsem zmatený, proč máš takový názor; je to docela nepříjemné to slyšet.

Automaticky přeloženo:
Baby_Roro
před 2 týdny

Ahoj! Bohužel nezbylo nic. Hrál jsem s VPN a z nějakého důvodu, když jsem obnovil stránku, byla celá moje historie vymazána. Mimochodem zmizela i historie plateb. Požádal jsem o podporu, ale bohužel mi nemohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ahoj, nemám žádné strategie pro ruletu; Hraju jen pro vlastní zábavu.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stále mě udivuje, že kasino, které otevírá uzavřené účty, o kterých vědí, že patří závislým na hazardních hrách, může mít tak vysoké hodnocení bezpečnosti. Zde je důležité říci, že můj účet otevřeli, aniž bych je o to požádal, stejně jako se také rozhodli napsat mi e-mail, že účet je nyní otevřený a že na to mají právo.

Když píšu, že to moc dobře věděli, už jsem vám říkal, jak uznali, že to byla chyba, ale nechtějí škodu napravit. Vaše odpověď na mou stížnost byla: Nemůžeme prokázat, že váš účet byl uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách – a to i přesto, že jsem přiznal, že můj účet otevřeli omylem.

Vážený Casino Guru. Kasino, které si otevírá uzavřené účty, o kterých velmi dobře vědí, že patří závislým na hazardních hrách, a dokonce jim pošle e-mail, že jejich účet je nyní znovu otevřený, nesmí mít v žádném případě tak vysoké hodnocení bezpečnosti. Jednoduše nechápu, že se od takových věcí nedistancujete!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, nemám žádné strategie pro ruletu; Hraju jen pro vlastní zábavu.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

děkuji za odpověď. Pokud jde o váš problém, informovali jste podporu, zda můžete hrát s VPN? To je většinou zakázáno a vede to k neplatným výhrám. Nikde ale nevidíte historii plateb ani nic podobného.

Když jste oslovili podporu, co vám řekli?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stále mě udivuje, že kasino, které otevírá uzavřené účty, o kterých vědí, že patří závislým na hazardních hrách, může mít tak vysoké hodnocení bezpečnosti. Zde je důležité říci, že můj účet otevřeli, aniž bych je o to požádal, stejně jako se také rozhodli napsat mi e-mail, že účet je nyní otevřený a že na to mají právo.

Když píšu, že to moc dobře věděli, už jsem vám říkal, jak uznali, že to byla chyba, ale nechtějí škodu napravit. Vaše odpověď na mou stížnost byla: Nemůžeme prokázat, že váš účet byl uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách – a to i přesto, že jsem přiznal, že můj účet otevřeli omylem.

Vážený Casino Guru. Kasino, které si otevírá uzavřené účty, o kterých velmi dobře vědí, že patří závislým na hazardních hrách, a dokonce jim pošle e-mail, že jejich účet je nyní znovu otevřený, nesmí mít v žádném případě tak vysoké hodnocení bezpečnosti. Jednoduše nechápu, že se od takových věcí nedistancujete!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Podíval jsem se na vaši stížnost a v podstatě vždy vychází z toho, že když se hráč chce vyloučit a má závislost na hazardních hrách, musí zmínit, že ji má. Pokud někdo řekne, že chce zavřít účet, není to totéž.

Na druhou stranu chápu a podporuji názor, že kasina by si neměla svévolně otevírat účty jen proto, aby nalákala hráče, aby si tam znovu zahráli, ale někde uzavření účtu není věc trvalá. Proto se to může stát a vždy je potřeba říct, pokud jste závislý na hazardu, že tomu tak je a uložit si konverzaci. Pak máte důkaz, že kasino nemůže zpochybnit. Znovuotevření účtu je u hráčů běžné, protože si chtějí dát pauzu a kasina často nemají jinou metodu, jak to udělat, a pak se vrátit a požádat o znovuotevření.

Takže je docela rozdíl, co říkáte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Jak jsem již řekl; přiznávají, že udělali chybu, ale nechtějí mi vrátit peníze. Proč potřebuji chatlog, když už přiznávají, co udělali? Když jsem požádal o vrácení peněz, jejich jediná odpověď byla: "Nevracíme peníze". Odmítají vysvětlit proč. Podobné případy najdu na jiných recenzních webech, kde udělali úplně to samé.

Nejlepším úkolem kasina je chránit své hráče. Když kasino využije své znalosti o hráčích závislých na hazardních hrách ve svůj prospěch, měli by být skutečně na černé listině nebo by jejich bezpečnostní skóre mělo být nastaveno na NULU. Web s recenzemi, jako je Casino.Guru, by to měl vědět a pokusit se tomu zabránit. Tato společnost se zjevně nestará o zodpovědné hazardní hry a to by mělo být více než dostačující k tomu, aby byla stránka na blacklistu. Toto kasino chce spolupracovat pouze tehdy, když má „případ vítěze" a zdá se, že Casino.Guru to akceptuje.

Proč nereagovat dříve, než poškodí ještě více hráčů? nechápu to...

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
flowplowlow
před 2 týdny

Potřebujete protokoly chatu nebo něco podobného, ​​protože když říkáte, že vám byly slíbeny vrácení peněz, je to založeno na tom, co říkáte. Pokud bychom byli v situaci, kdy jsme kontaktovali kasino a oni řekli, že vám nic takového neslíbili, co bychom podle vás měli dělat? Někdo v tomto případě musí lhát a my nemáme křišťálovou kouli, abychom věděli, jak to doopravdy je. Proto potřebujeme důkazy od hráčů a proto tyto věci žádáme.

Podíval jsem se na vaše stížnosti a většina z nich se týká pouze sebevyloučení. Myslím, že i vy byste měli vědět, jak to u nás je a co potřebujete k tomu, abychom se vám snažili co nejvíce pomoci. Každý případ je uzavřen a vždy se nakonec něco zjistí, že něco nebylo řečeno, něco nebylo v pořádku a podobně. Na to bys měl asi taky myslet.

Automaticky přeloženo:
Martin.Klay
před týdnem

Oh, měl jsem stejný problém. Požádejte je, aby vytáhli protokoly, a vše vám bude obnoveno. Pokud jde o hraní s VPN, stačí použít jiné stránky. Tento projekt se mi také líbí, ale mohu k němu přistupovat pouze pomocí VPN. Obvykle hraji na bangladéšských stránkách, jeden z mých nejznámějších je Fswin a Jaro mě teď zablokuje.


Mimochodem, ohledně VPN jsem mluvil s podporou a řekli mi, že to není zakázáno. A historie na účtu se asi neuloží, protože hraje jako host.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Jaká zajímavá situace! Nemůžete zkontrolovat protokoly chatu pomocí jeho e-mailu?

Automaticky přeloženo:
Mikhalover93
před týdnem

Nejsme kasino, ale administrátoři tohoto fóra, takže z tohoto konkrétního případu nemáme nic, co bychom mohli zjistit. Proto jsem se hráče zeptal, protože taková situace je těžká, když je proti udání nějaké tvrzení.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky