Vlastně jsem to udělal, samozřejmě. Souhlasím, že oba vypadají víceméně stejně.
Ale zkuste se nad tím zamyslet ze svého úhlu pohledu, jen na chvíli:
Pokud nemáme 100% jistotu, že uživatelská recenze je falešná, neodmítneme ji. Co byste poslal hráčům a komu? Dále, jaký by byl důvod odmítnutí?
"Vážený hráč, omlouvám se za odmítnutí tvé recenze, ale vypadá skoro stejně jako ta druhá; proto teď odmítám tvoji."
Nesnažím se vypadat chytře; toto je naše každodenní činnost uživatelské recenze. Jen odmítám něčí hodnocení, protože to cítím jako dobré rozhodnutí. Musím si být 100% jistý; upřímně řečeno, hráči nejsou povinni nám vysvětlovat své výrazy.
Víte, co se stává docela často? Hráč bere předchozí uživatelské recenze jako určitý druh předpisu, zvláště pokud sdílí stejnou nebo podobnou zkušenost.
Možná jsem ztratil kontext, ale mohu vás ujistit, že na webu není prezentována jediná placená funkce nebo hodnocení. Možná mi s tím pomůžete?
Snadno jsme obchodovali, abychom získali bohatství za spravedlnost a důstojnost. Nemáte ponětí, kolik peněz denně nabízíme za změnu i té nejmenší hodnoty. To samozřejmě neděláme.
Svět hazardu není jen černobílé místo a mohu vás ujistit, že naše snaha udržet hodnocení uživatelů co nejčistší je téměř bezkonkurenční. Zde přichází rozhodnutí ponechat uživatelské hodnocení zcela mimo výpočet bezpečnostního indexu. Uživatelské recenze jsou většinou neprokázané, což znamená, že jsou méně spolehlivé. Na druhou stranu recenze zaplňují mezeru mezi aspekty, které počítáme mezi hodnotné výpočty, a zkušenostmi uživatelů, které můžeme vyhodnotit, a tudíž je nelze vypočítat a použít.
Mezi přidruženou částí tohoto projektu a jakýmkoli hodnocením neexistuje žádná souvislost. Podělím se s vámi o tajemství jednoduše proto, že vás považuji za rozumného a přímého člověka: neexistují žádné „recenzní weby"; všechny z nich jsou přidružené stránky. Nemusí to ale nutně znamenat špatnou věc.
Řekl bych, že vždy záleží na tom, jak k hráčům přistupujete a jak transparentní a ochotní podporovat férovost jste.
Samozřejmě nejsme dokonalí, ale každý je tady pracovitý, obětavý člověk a jako tým si klademe za cíl vytvořit vhodnější prostředí pro zábavu zvanou hazard.
"Tak pojďme na tohle.. Provozuji kasino. Má zde špatné hodnocení. Otevřu nové kasino, identické s kasinem se špatným hodnocením, a dostane kladné hodnocení. Jak? Nemělo by hodnocení odrážet riziko Jsem pro to, abych dal lidem šanci, ale když se provozovatel se špatnou pověstí rozhodne otevřít nové kasino, věřím, že hodnocení by mělo zohledňovat jeho historii."
Děláme to. Ihned po nalezení osvědčeného spojení. Pokud vám tato informace chybí, pravděpodobně to znamená, že nám chybí důkaz. ( https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos )
„Málokdo si přečte obchodní podmínky (které BY MĚL), tím méně si přečte zápatí domovské stránky kasina, aby zjistil informace o provozovateli a licenčních podmínkách.
I zde musí návštěvníci kliknout na „číst více", aby zjistili, kdo je provozovatelem daného kasina."
Možná máš pravdu. Věřte nebo ne, za tímto účelem máme tým s názvem UX Team. Nejnovější testy a skutečnost, že většina hráčů používá k přístupu na naše stránky mobilní zařízení, bohužel výrazně omezují prostor dostupný pro důležité informace. V budoucnu může změnit stránku.
"Nepředstírám, že znám všechna zákulisní jednání, ale dokážu si všimnout placené reklamy, když ji vidím."
No, které? Nejsou žádné.
"Moje recenze BetMaximus byla zamítnuta kvůli varování hráčů, aby byli opatrní. Alespoň já to tak chápu.
Přišel jsem sem a snažil se pomoci svým spoluhráčům vyhnout se mizerným situacím, kdy nedostanou zaplaceno. Většina mých znalostí pochází z první ruky hraní v pravděpodobně více než 100 různých kasinech."
Ne, důvod byl docela prostý: "Dobrý den a děkuji za Vaši recenzi. Upřímně řečeno, jsem nucen ji odmítnout. Prosím, recenzujte vždy pouze jedno kasino, ne celou skupinu. Vždy můžete napsat další skutečnou recenzi na i jiné kasino, jen udržujte tyto recenze oddělené, protože tato kasina jsou také oddělena. Děkujeme za pochopení."
"Licence a provozovatelé jsou věci, o kterých by se na takovém webu mělo diskutovat. Už jsem to řekl dříve a řeknu to znovu.
Casino Guru bylo založeno s cílem vzdělávat hráče a podporovat transparentnost a pozitivní zkušenosti s kasinem. Alespoň jsem si to myslel.
Hranice oddělující placenou reklamu od skutečné recenze se stále více překračují, transparentnost se zatemňuje a hledání SKUTEČNÝCH informací je stále obtížnější."
No, nabízíme neutrální prostor pro takové debaty. Pokud chcete, projděte si toto vlákno 👈 Jen nečekejte, že administrátoři budou poskytovat právní rady; místo zákona se zabýváme spravedlností.
Zákony se na celém světě velmi liší, ale spravedlivý přístup je mezinárodní a snadno se udržuje.
I actually did, of course. I agree that both look more or less the same.
But try to think about it from your point of view, just for a few moments:
Unless we have 100% certainty that the user review is fake, we won't reject it. What would you send to the players, and to which one? Further, what would be the reason for rejection?
"Dear player, I'm sorry for rejecting your review, but it almost looks the same as the other one; hence, I'm now rejecting yours."
I'm not trying to look smart; this is our daily user review activity. I just reject someone's review because I feel it's a good decision. I need to be 100% certain; frankly, players are not obliged to explain their expressions to us.
Do you know what happens quite often? A player takes the previous user reviews as a kind of prescription, especially if he shares the same or similar experience.
Maybe I lost the context, but I can assure you that there is not a single paid feature or rating presented on the site. Maybe you can help me with that?
We traded easily to get wealth for fairness and dignity. You have no idea how much money we are offered daily to alter even the slightest value. Of course, we don't do that.
The gambling world is not just a black-or-white place, and I can assure you that our efforts to keep the user rating as clean as possible are almost unmatched. Here comes the decision to keep the user rating completely out of the safety index calculation. User reviews are mostly unproven, meaning they are less reliable. On the other hand, reviews fill up the gap between aspects we count among worth calculation and users' experience, which we can evaluate and hence can't be calculated and used.
There is no link between the affiliate part of this project and any ratings. I'm going to share a secret with you simply because I take you for a reasonable and direct person: there are no "review sites"; all of them are affiliate sites. But it does not necessarily mean a bad thing.
I'd say it always depends on how you approach players and how transparent and willing to support fairness you are.
Of course, we are not perfect, but everyone here is a hard-working, dedicated person, and as a team, we aim to create a more suitable environment for a pastime called gambling.
"So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history."
We do that. Immediately upon finding the proven connection. If you miss this information, it probably means we're lacking the proof. (https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos)
"Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is."
You may be right. Believe it or not, for this, we have a team called the UX Team. Sadly, the latest tests and the fact that most players use mobile devices to access our site limits the space available for important information significantly. May change the page in the future.
"I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one."
Well, which? There are none.
"My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point."
No, the reason was quite simple: "Hello and thank you for your review. Frankly, I'm forced to reject it. Please review just one casino at a time, not the whole group. You can always write another genuine review on the other casino as well, just keep those reviews separated as those casinos are separated as well. Thank you for your understanding."
"Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly difficult."
Well, we're offering a neutral space for such debates. Browse this thread if you like 👈 Just don't expect administrators to provide legal advice; we deal with fairness instead of law.
The law is very different across the globe, yet a fair approach is international and easy to maintain.
Automaticky přeloženo: