FórumKasinaBetmaster je podvod!

Betmaster je podvod! (strana 2)

před 3 roky od andrea9090
|
13285 zobrazení 50 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
alisabvara
před rokem

To je dobrá zpráva! Díky za aktualizaci 🙂

Automaticky přeloženo:
alisabvara
před rokem

Ahoj,

To je skvělé! 👍. Všichni jsme vždy rádi za každou vyřešenou reklamaci.

Přijďte občas navštívit fórum a podělit se o své zkušenosti s naší komunitou 😉.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mír . Vložil jsem zálohu 3000 dolarů. Hrál jsem sportovní hry a vydělával. Chtěl jsem zkontrolovat spolehlivost stránky, takže jsem se pokusil vybrat peníze za 100 $. Viděl jsem, že to zpočátku fungovalo, ale o několik dní později jsem se pokusil vybrat 600 $. Pak začali s dalšími požadavky, jak řekli moji přátelé. Začali se ptát na podivné požadavky, jak je zde zmiňovali. Požádali o selfie se svým Chetem. Požádali o snímek obrazovky peněženky, ze které jsem provedl vklad. Nevím, co s tím má společného, ale stejně jsem to poslal. A stále čekám na odpověď bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
manabusi80
před rokem

Ahoj,

Domnívám se, že pokud nevyberete vyšší částku, ověření není vyžadováno, pokud však zadáte výběr za vyšší částku, ověření se spustí.

Stačí spolupracovat a poskytnout všechny potřebné dokumenty, můžete to udělat, prosím?

Jaké otázky vám připadají tak zvláštní, zajímalo by mě.

Vezměte prosím na vědomí, že pro získání výhry musíte být ověřeni. To je nyní nevyhnutelné, kasino si musí být jisté, že jste vložili a hráli se svými prostředky a že jste to byli vy, kdo celou dobu hrál.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobry den, narazil jsem na tuto stranku, dekuji za ni. Mam rovnez problem s betmasterem. Mohl by mi prosim nekdo ponoci, je tu nekdo? Dekuji moc za odpoved

Danek84
před rokem

Ahoj,

s čímpak můžeme pomoci?

před rokem

Asi pred 2 mesici jsem si zalozil ucet u betmasteru. Nejdrive jsem prohraval, posledni dobou se mi zacalo vice darit a nastavaji problemy s vyberem. Nejdrive chteli zaslat selfie s obcankou, platebni kartou a obrazkem chatu, jak psal i jiny uzivatel v tomto vlaknu. Vse jsem zaslal, povedly se 2 vybery a vse vypadalo ok. Posledni vyber se uskutecnil pred 10 dny, od te doby vsechny vybery rusi. Kdyz se zeptam na duvod, mam vyckat na odpoved od representative department. Posledni vyber, ktery de tvari, ze probehl uspesne, mi nedorazil ani po tydnu na ucet. Veskerou komunikaci mam nafocenou, mohu pripadne zaslat. Mate zlusenost s touto spolecnosti, ze penize zaslou, mam cekat? Jak dlouho? Dekuji za odpoved

Danek84
před rokem

Ahoj,

jakmile peníze nedorazí na účet, je myslím na místě řešit stížnost. Je opravdu dobře, že máš vše zdokumentované a určitě to usnadní průběh stížnosti. Neumím Ti konkrétně odpovědět, kam se peníze poděli, popřípadě jak dlouho ještě čekat, tady si myslím, že je na místě vysvětlení ze strany kasina.

Klikni prosím na tento link, založ stížnost a rovnou do ní vlož veškerou relevantní komunikaci, screenshoty, prostě vše co máš k dispozici a abys nemusel znovu popisovat, co se stalo, klidně do úvodu zkopíruj Tvůj předchozí post.

Náš tým pro stížnosti to vše pečlivě projde a pokusí se situaci vyjasnit.

před rokem

Dekuji za odpoved, vyplnim a zaslu tedy stiznost. Jen doplnim, ze penize z posledniho uspesneho vyberu dorazily, to je moje chyba, toto je tedy OK. Nicmene naskedujicich 9 pokusu o vyber bylo z jejich strany zrusenych a stale cekam na vyjadreni, zdrzuji, nechteji vyplacet. Jdu tedy vyplnit stiznost.

před rokem

Pri vyplnovani stiznosti jsem narazil na informaci, ze vyplaceni vyher muze zabrat i 2 tydny. U me to trva zatim tyden. Mam jeste zkusit pockat, nebo tedy rovnou zaslat stiznost a necekat? Pri vyberu z casin hned v orvnim kroku mi to nenabizi betmaster, co tam mam tedy vyplnit? Dekuji moc za vas cas a ochotu a budu cekat na odpoved.

Danek84
před rokem

Ano, je pravda, že kasínům dáváme 2 týdny na kompletní ověření účtu a vyplacení výher, nicméně v tomto případě stížnost klidně odešli, je možné, že po zvážení situace tým doporučí ještě vyčkat, ale to ničemu nevadí. Pokud se nedaří vybrat z nabídky Betmaster (a přiznám se, že mě momentálně nenapadá, proč to nejde), prosím zadej volbu "neznámé kasíno" či obdobu, ta varianta tam je možná a do popisu problému potom prosím zímnit, že se jedná právě o Betmaster.

Pokud se objeví nějaká další komplikace, prosím piš - zkusíme poradit 🙂.

Snad se problém brzy vyřeší.


před 8 měsíci

Ahoj, už týden se snažím vybrat z účtu částku vyšší než 150 dolarů. Na email mi vždy odpovídá, že žádost se nezdařila. Ale pokud vyberu relativně malou částku, například 50 dolarů, výběr je akceptován. Ale nechali mě to udělat, myslím, že jednou denně. Kontaktoval jsem jejich zákaznický servis a oni odpověděli, že došlo k problému s procesem výběru. Moje otázka zní, pokud existuje problém, pak na čem záleží, o jakou částku se jedná? Ale myslím, že nechtějí provést výběr, aby si nechali peníze u sebe a pokračovali v sázení, dokud o všechny peníze nepřijdu.

Automaticky přeloženo:
manabusi800
před 8 měsíci

Ahoj. Vaše situace mě mrzí, ale musím upozornit, že kasinu dáváme 14 dní na zpracování výběru.

Když jste se však zeptali na podporu a oni řekli, že mají problém s procesem výběru, moje otázka zní, zda jste někdy předtím vybrali vyšší částku nebo je to jen poprvé? Zkoušeli jste se také zeptat, proč můžete vybírat pouze jednou denně? Vybíráte stejným způsobem jako vkládáte? Někdy je také dobré se podívat do Obchodních podmínek, jestli tam také není něco napsáno.

Všiml jsem si, že jste již podali stížnost, takže budeme muset počkat, jak bude situace pokračovat. Mohli byste nás aktualizovat, pokud získáte nějaké nové informace nebo pokud dostanete peníze z kasina?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj . Velice vám děkuji za zvážení mého komentáře. Ohledně otázek výše. Ano, zkusil jsem vybrat peníze z účtu a fungovalo to. Nejvíce, co jsem kdy vybral, bylo 600 $. Ale teď po mně chtějí, abych vybral peníze jiným způsobem prostřednictvím toho, čemu se říká mnohem lepší. A problém je, že moje země tuto peněženku nepodporuje. Ale pokud jde o způsob vkladu, jedná se o stejnou metodu, kterou se snažím vybrat. Prostřednictvím měny jménem Cardano, se kterou jsem také použil zálohu.

Níže posílám dialog s nimi a toto je odpověď, kterou jsem od nich dostal pokaždé, když jsem kontaktoval zákaznický servis.

(( Pokud jde o váš problém, vezměte prosím na vědomí, že chápeme vaši frustraci ze situace. Bohužel v tuto chvíli nemáme konkrétní harmonogram, kdy bude problém vyřešen. Chceme vás však ujistit, že náš tým pracuje pomoci najít řešení co nejdříve.


Děkujeme za pochopení a doufáme, že problém co nejdříve vyřešíme.)))

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji za rychlou odpověď v této věci.


Vážený kliente, vážíme si vašeho pochopení a rádi bychom vás informovali, že bohužel v současné době čelíme problémům při zpracování plateb prostřednictvím kryptoměny ADA.

Tato nepříjemnost je důsledkem dočasné údržby prováděné na straně platebního systému.


Vzhledem k této situaci důrazně doporučujeme použít pro vaši transakci možnost výběru mnohem lepší. Tato metoda v současné době funguje bez problémů.


Mohl byste prosím potvrdit svůj souhlas s možností výběru MuchBetter? To nám umožní pokračovat v odeslání žádosti našemu finančnímu oddělení ke zpracování.


Vaše potvrzení nám výrazně pomůže v rychlém postupu v nezbytných krocích.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám tady dva problémy. Jedním z nich je, že si nejsem jistý, že moje země podporuje mnohem lepší peněženku, a druhým, že pokud ano, obávám se, že přijdou s tvrzením, že se pokouším provést výběr z účtu jiným způsobem, než je způsob přes kterou jsem provedl vklad a poté mi zablokují účet. Co mi navrhujete dělat v takové situaci?

Automaticky přeloženo:
manabusi800
před 8 měsíci

Ahoj. V tomto případě bych doporučil dvakrát si ověřit v kasinu, zda můžete použít způsob platby, který navrhli, protože ten váš momentálně není k dispozici. Budete mít alespoň důkaz, pokud řeknou ano a pokud ne, můžete zkusit požádat o jinou alternativu.

Můžete si také ověřit u podpory, zda je peněženka MuchBetter ve vaší zemi v pořádku. Myslím, že ti budou schopni nejlépe poradit.

Zkusíte to?

Dejte nám vědět, co kasino řeklo.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Zkontroluji zákaznický servis mnohembetter, zda lze peníze převést. Budu je aktualizovat, pokud bude něco nového

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chci vás informovat, že jsem se dnes pokusil provést převod 100 ada. Ale když jsem se pokusil znovu zvýšit částku, oznámilo mi to, že převod selhal. V příloze jsou fotografie z účtu. filefile

Automaticky přeloženo:
manabusi800
před 8 měsíci

Ahoj.

Za neúspěchem mohou být i technické důvody, dovolte mi tedy zopakovat Jarovu otázku: Požádali jste operátora chatu nebo podporu o vysvětlení?

Co máš, prosím?


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky