před 2 roky
To je dobrá zpráva! Díky za aktualizaci 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
0
To je dobrá zpráva! Díky za aktualizaci 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
Ahoj,
To je skvělé! 👍. Všichni jsme vždy rádi za každou vyřešenou reklamaci.
Přijďte občas navštívit fórum a podělit se o své zkušenosti s naší komunitou 😉.
Hello,
That's great! 👍. We are all always happy about every resolved complaint.
Come visit the forum and share your experiences with our community from time to time 😉.
Mír . Vložil jsem zálohu 3000 dolarů. Hrál jsem sportovní hry a vydělával. Chtěl jsem zkontrolovat spolehlivost stránky, takže jsem se pokusil vybrat peníze za 100 $. Viděl jsem, že to zpočátku fungovalo, ale o několik dní později jsem se pokusil vybrat 600 $. Pak začali s dalšími požadavky, jak řekli moji přátelé. Začali se ptát na podivné požadavky, jak je zde zmiňovali. Požádali o selfie se svým Chetem. Požádali o snímek obrazovky peněženky, ze které jsem provedl vklad. Nevím, co s tím má společného, ale stejně jsem to poslal. A stále čekám na odpověď bez odpovědi.
Peace . I made a deposit of 3000 dollars. I played sports games and earned. I wanted to check the reliability of the site so I tried to withdraw money for $100. I saw that it worked at first but a few days later I tried to withdraw $600. Then they started with the extra requests as my friends told. They started asking for strange requests like they mentioned here. They asked for a selfie with their Chet. They asked for a screenshot of the wallet from which I made the deposit. I don't know what it has to do with it, but I sent it anyway. And I'm still waiting for an answer without an answer.
Ahoj,
Domnívám se, že pokud nevyberete vyšší částku, ověření není vyžadováno, pokud však zadáte výběr za vyšší částku, ověření se spustí.
Stačí spolupracovat a poskytnout všechny potřebné dokumenty, můžete to udělat, prosím?
Jaké otázky vám připadají tak zvláštní, zajímalo by mě.
Vezměte prosím na vědomí, že pro získání výhry musíte být ověřeni. To je nyní nevyhnutelné, kasino si musí být jisté, že jste vložili a hráli se svými prostředky a že jste to byli vy, kdo celou dobu hrál.
Hello,
I think that unless you withdraw a higher sum, verification is not required, however, if you submit a withdrawal for a higher sum, the verification is triggered.
Just cooperate and provide all the necessary documents, can you do that, please?
What questions do you find so strange, I wonder.
Kindly note you must get verified in order to acquire your winnings. That is inevitable now, the casino must be sure that you deposited and played with your funds and that it was you who played all the time.
Hello, I came across this site, thank you for it. I also have a problem with betmaster. Could someone give me a good night's sleep please, is anyone here? Thank you very much for your answer
Dobry den, narazil jsem na tuto stranku, dekuji za ni. Mam rovnez problem s betmasterem. Mohl by mi prosim nekdo ponoci, je tu nekdo? Dekuji moc za odpoved
I opened an account with betmaster about 2 months ago. At first I lost, but lately I've started to do better and I'm having problems with selection. First of all, they wanted to send a selfie with a citizen, a payment card and a picture of the chat, as another user also wrote in this thread. I sent everything, 2 withdrawals were successful and everything looked ok. The last selection took place 10 days ago, since then all selections have been Russian. When I ask the reason, I have to wait for an answer from the representative department. The last withdrawal, which pretended to be successful, did not reach my account even after a week. I have a photo of all communication, I can send it if necessary. Do you have a problem with this company, they will send the money, should I wait? How long? Thank you for answer
Asi pred 2 mesici jsem si zalozil ucet u betmasteru. Nejdrive jsem prohraval, posledni dobou se mi zacalo vice darit a nastavaji problemy s vyberem. Nejdrive chteli zaslat selfie s obcankou, platebni kartou a obrazkem chatu, jak psal i jiny uzivatel v tomto vlaknu. Vse jsem zaslal, povedly se 2 vybery a vse vypadalo ok. Posledni vyber se uskutecnil pred 10 dny, od te doby vsechny vybery rusi. Kdyz se zeptam na duvod, mam vyckat na odpoved od representative department. Posledni vyber, ktery de tvari, ze probehl uspesne, mi nedorazil ani po tydnu na ucet. Veskerou komunikaci mam nafocenou, mohu pripadne zaslat. Mate zlusenost s touto spolecnosti, ze penize zaslou, mam cekat? Jak dlouho? Dekuji za odpoved
Hi,
as soon as the money does not arrive in the account, I think it is appropriate to resolve the complaint. It's really good that you have everything documented and it will definitely make the complaint process easier. I can't give you a specific answer as to where the money went, or how long to wait, here I think an explanation from the casino is in order.
Please click on this link , file a complaint and immediately insert all relevant communication, screenshots, simply everything you have at your disposal, and so that you don't have to describe what happened again, feel free to copy your previous post into the introduction.
Our complaints team will go through all this carefully and try to clarify the situation.
Ahoj,
jakmile peníze nedorazí na účet, je myslím na místě řešit stížnost. Je opravdu dobře, že máš vše zdokumentované a určitě to usnadní průběh stížnosti. Neumím Ti konkrétně odpovědět, kam se peníze poděli, popřípadě jak dlouho ještě čekat, tady si myslím, že je na místě vysvětlení ze strany kasina.
Klikni prosím na tento link, založ stížnost a rovnou do ní vlož veškerou relevantní komunikaci, screenshoty, prostě vše co máš k dispozici a abys nemusel znovu popisovat, co se stalo, klidně do úvodu zkopíruj Tvůj předchozí post.
Náš tým pro stížnosti to vše pečlivě projde a pokusí se situaci vyjasnit.
Thank you for your reply, I will fill out and send the complaint. I'll just add that the money from the last successful withdrawal arrived, that's my fault, so this is OK. However, the following 9 withdrawal attempts were canceled by them and I'm still waiting for a statement, I'm holding back, I don't want to pay. So I'm going to fill out the form.
Dekuji za odpoved, vyplnim a zaslu tedy stiznost. Jen doplnim, ze penize z posledniho uspesneho vyberu dorazily, to je moje chyba, toto je tedy OK. Nicmene naskedujicich 9 pokusu o vyber bylo z jejich strany zrusenych a stale cekam na vyjadreni, zdrzuji, nechteji vyplacet. Jdu tedy vyplnit stiznost.
While filling out the complaint, I came across information that payout of winnings can take up to 2 weeks. It takes a week for me. Should I still try to wait, or send a complaint straight away and not wait? When withdrawing from the casino, Betmaster does not offer it in the first step, so what should I fill in there? Thank you very much for your time and willingness and I will wait for your reply.
Pri vyplnovani stiznosti jsem narazil na informaci, ze vyplaceni vyher muze zabrat i 2 tydny. U me to trva zatim tyden. Mam jeste zkusit pockat, nebo tedy rovnou zaslat stiznost a necekat? Pri vyberu z casin hned v orvnim kroku mi to nenabizi betmaster, co tam mam tedy vyplnit? Dekuji moc za vas cas a ochotu a budu cekat na odpoved.
Yes, it is true that we give the casinos 2 weeks to fully verify the account and pay out the winnings, however, in this case they calmly left the complaint, it is possible that after considering the situation, the team will recommend to wait a little longer, but that does not matter. If it is not possible to choose from the Betmaster menu (and I admit that I can't think of a reason at the moment), please enter the option "unknown casino" or something similar, that option is possible there, and then please mention in the description of the problem that it is Betmaster.
If any other complications arise, please write - we will try to advise 🙂
Hopefully the problem will be solved soon.
Ano, je pravda, že kasínům dáváme 2 týdny na kompletní ověření účtu a vyplacení výher, nicméně v tomto případě stížnost klidně odešli, je možné, že po zvážení situace tým doporučí ještě vyčkat, ale to ničemu nevadí. Pokud se nedaří vybrat z nabídky Betmaster (a přiznám se, že mě momentálně nenapadá, proč to nejde), prosím zadej volbu "neznámé kasíno" či obdobu, ta varianta tam je možná a do popisu problému potom prosím zímnit, že se jedná právě o Betmaster.
Pokud se objeví nějaká další komplikace, prosím piš - zkusíme poradit 🙂.
Snad se problém brzy vyřeší.
Ahoj, už týden se snažím vybrat z účtu částku vyšší než 150 dolarů. Na email mi vždy odpovídá, že žádost se nezdařila. Ale pokud vyberu relativně malou částku, například 50 dolarů, výběr je akceptován. Ale nechali mě to udělat, myslím, že jednou denně. Kontaktoval jsem jejich zákaznický servis a oni odpověděli, že došlo k problému s procesem výběru. Moje otázka zní, pokud existuje problém, pak na čem záleží, o jakou částku se jedná? Ale myslím, že nechtějí provést výběr, aby si nechali peníze u sebe a pokračovali v sázení, dokud o všechny peníze nepřijdu.
Hi, I've been trying for a week to make a withdrawal from the account in an amount higher than 150 dollars. I am always answered by email that the request failed. But if I withdraw a relatively small amount like 50 dollars, the withdrawal is accepted. But they let me do it, I think once a day. I contacted their customer service and they replied that there was a problem with the withdrawal process. My question is if there is a problem then what does it matter what amount is involved? But I think they don't want to make the withdrawal to keep the money with them and keep betting until I lose all the money.
Ahoj. Vaše situace mě mrzí, ale musím upozornit, že kasinu dáváme 14 dní na zpracování výběru.
Když jste se však zeptali na podporu a oni řekli, že mají problém s procesem výběru, moje otázka zní, zda jste někdy předtím vybrali vyšší částku nebo je to jen poprvé? Zkoušeli jste se také zeptat, proč můžete vybírat pouze jednou denně? Vybíráte stejným způsobem jako vkládáte? Někdy je také dobré se podívat do Obchodních podmínek, jestli tam také není něco napsáno.
Všiml jsem si, že jste již podali stížnost, takže budeme muset počkat, jak bude situace pokračovat. Mohli byste nás aktualizovat, pokud získáte nějaké nové informace nebo pokud dostanete peníze z kasina?
Hey. I'm sorry to hear about your situation, but I have to point out that we give the casino 14 days to process the withdrawal.
However, when you asked support and they said they had a problem with the withdrawal process, my question is, have you ever withdrawn a higher amount before or is it just the first time ? Did you also try to ask why you can only withdraw once a day ? Do you withdraw using the same method as you deposit ? Sometimes it's also good to look at the Terms and Conditions to see if there is something written there as well.
I noticed that you have already filed a complaint, so we will have to wait and see how the situation continues. Could you update us if you get any new information, or if you get money from the casino ?
Ahoj . Velice vám děkuji za zvážení mého komentáře. Ohledně otázek výše. Ano, zkusil jsem vybrat peníze z účtu a fungovalo to. Nejvíce, co jsem kdy vybral, bylo 600 $. Ale teď po mně chtějí, abych vybral peníze jiným způsobem prostřednictvím toho, čemu se říká mnohem lepší. A problém je, že moje země tuto peněženku nepodporuje. Ale pokud jde o způsob vkladu, jedná se o stejnou metodu, kterou se snažím vybrat. Prostřednictvím měny jménem Cardano, se kterou jsem také použil zálohu.
Níže posílám dialog s nimi a toto je odpověď, kterou jsem od nich dostal pokaždé, když jsem kontaktoval zákaznický servis.
(( Pokud jde o váš problém, vezměte prosím na vědomí, že chápeme vaši frustraci ze situace. Bohužel v tuto chvíli nemáme konkrétní harmonogram, kdy bude problém vyřešen. Chceme vás však ujistit, že náš tým pracuje pomoci najít řešení co nejdříve.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že problém co nejdříve vyřešíme.)))
Hey . Thank you very much for considering my comment. Regarding the questions above. Yes, I tried to withdraw money from the account and it worked. The most I ever withdrew was $600. But now they want me to withdraw the money in a different way through what is called muchbetter. And the problem is that my country does not support this wallet. But regarding the method of deposit, this is the same method I am trying to withdraw. Through a currency called Cardano with which I also used the deposit.
Below i send the dialog with thim and This is the answer I got from them every time I contacted customer service.
(( Regarding your issue, please note that we understand your frustration with the situation. Unfortunately, at this time, we do not have a specific timetable for when the issue will be resolved. However, we want to assure you that our team is working to help find a solution as soon as possible.
We appreciate your understanding, and hope to resolve the issue as soon as possible.)))
Děkuji za rychlou odpověď v této věci.
Vážený kliente, vážíme si vašeho pochopení a rádi bychom vás informovali, že bohužel v současné době čelíme problémům při zpracování plateb prostřednictvím kryptoměny ADA.
Tato nepříjemnost je důsledkem dočasné údržby prováděné na straně platebního systému.
Vzhledem k této situaci důrazně doporučujeme použít pro vaši transakci možnost výběru mnohem lepší. Tato metoda v současné době funguje bez problémů.
Mohl byste prosím potvrdit svůj souhlas s možností výběru MuchBetter? To nám umožní pokračovat v odeslání žádosti našemu finančnímu oddělení ke zpracování.
Vaše potvrzení nám výrazně pomůže v rychlém postupu v nezbytných krocích.
Thank you for your prompt response on this matter.
Dear client, we value your understanding and wish to inform you that, regrettably, we are currently encountering challenges in processing payments through ADA cryptocurrency.
This inconvenience is a result of temporary maintenance being conducted on the payment system's side.
In light of this situation, we strongly recommend the usage of the MuchBetter withdrawal option for your transaction. This method is currently functioning smoothly.
Could you please confirm your agreement with the MuchBetter withdrawal option? This will enable us to proceed with sending the request to our Financial Department for processing.
Your confirmation will greatly assist us in swiftly moving forward with the necessary steps.
Mám tady dva problémy. Jedním z nich je, že si nejsem jistý, že moje země podporuje mnohem lepší peněženku, a druhým, že pokud ano, obávám se, že přijdou s tvrzením, že se pokouším provést výběr z účtu jiným způsobem, než je způsob přes kterou jsem provedl vklad a poté mi zablokují účet. Co mi navrhujete dělat v takové situaci?
I have two problems here. One is that I am not sure that my country supports the muchbetter wallet and the second is that if it does, I am afraid that they will come claiming that I am trying to make a withdrawal from the account using a method different from the method through which I made the deposit and then they will block my account. What do you suggest I do in such a situation?
Ahoj. V tomto případě bych doporučil dvakrát si ověřit v kasinu, zda můžete použít způsob platby, který navrhli, protože ten váš momentálně není k dispozici. Budete mít alespoň důkaz, pokud řeknou ano a pokud ne, můžete zkusit požádat o jinou alternativu.
Můžete si také ověřit u podpory, zda je peněženka MuchBetter ve vaší zemi v pořádku. Myslím, že ti budou schopni nejlépe poradit.
Zkusíte to?
Dejte nám vědět, co kasino řeklo.
Hey. In this case, I would recommend double checking with the casino to see if you can use the payment method they suggested, as yours is not currently available. You will at least have proof if they say yes and if they say no, you can try asking for another alternative.
You can also check with support if the MuchBetter wallet is OK in your country. I think they will be able to give you the best advice.
Will you try it ?
Let us know what the casino said.
Zkontroluji zákaznický servis mnohembetter, zda lze peníze převést. Budu je aktualizovat, pokud bude něco nového
I will check with muchbetter's customer service if the money can be transferred. I will update them if there is anything new
Chci vás informovat, že jsem se dnes pokusil provést převod 100 ada. Ale když jsem se pokusil znovu zvýšit částku, oznámilo mi to, že převod selhal. V příloze jsou fotografie z účtu.
I want to inform you that today I tried to make a transfer of 100 ada. But when I tried to increase the amount again it told me that the transfer failed. Attached are photos from the account.
Ahoj.
Za neúspěchem mohou být i technické důvody, dovolte mi tedy zopakovat Jarovu otázku: Požádali jste operátora chatu nebo podporu o vysvětlení?
Co máš, prosím?
Hello.
There might even be technical reasons behind the failure, so allow me to repeat Jaro's question: Have you asked the chat operator or support for an explanation?
What have you got, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.