FórumKasinaBetMartini Casino - všeobecná diskuze

BetMartini Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od simplyme
|
7367 zobrazení 55 odpovědí |
|
12 3
Jaro
před 7 měsíci

Čekám už přes týden. Nevím v čem je problém. Ptal jsem se několikrát v chatu a pokaždé jsem dostal stejnou odpověď. O platbě budu informován e-mailem. Účet není ověřen, protože o jeho ověření nepožádali.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Dobře, děkuji za odpověď. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže pokud se vám kasino neozve s aktualizací, určitě nás kontaktujte a my se vám pokusíme pomoci.

Vidím, že kasino zatím nepotřebuje, abyste si ověřili svůj účet, takže teď pravděpodobně budeme muset počkat a uvidíme, zda vám dají nějaké informace o výběru, jak řekli, nebo ne. Jaký způsob platby se pokoušíte vybrat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pro platby používám kryptoměny

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Dobrý. Takže jak jsem řekl, budeme muset být trpělivější a pokud se mezitím nic nezmění, můžete nám podat stížnost.

Samozřejmě bych se snažil o odstoupení informovat a snad to dobře dopadne.

Budu tady, až budete mít aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Na platbu čekám přes tři týdny. Účet ověřen. Zákaznický servis vždy odpovídá, že o provedené platbě budu informován e-mailem. SCAM.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 6 měsíci

Přemýšleli jste třeba o podání stížnosti? Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Smazali mi celou historii her a transakcí. Věří, že jsem nikdy nevyužil služeb jejich kasina.

Varuji ostatní před hraním si s těmito podvodníky.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 6 měsíci

Je mi to opravdu líto, ale pokud o tom nebudeme mít žádný důkaz, nebudeme vám schopni pomoci. Zvažte tedy prosím stížnost znovu, jsme tu, abychom vám pomohli, kdykoli to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

s pozdravem

Řešíte i případy sportovních výher?

Minulé pondělí jsem odeslal žádost o výběr (vložil jsem 150 eur, obdržel 150 bonus a vyhrál téměř 680 eur, ale se skutečnými penězi, nikdy jsem o svůj vklad nepřišel, takže výsledné výhry NEJSOU z bonusu), uplynulo 5 pracovních dnů, žádný pohyb v sekci čekajících výběrů. Chat nefunguje a přes email mi mohou pouze odpovědět, že o výběr se stará oddělení KYC. Vzhledem k tomu, že je to můj první výběr, nepožádali mě alespoň o doklady pro ověření účtu... Začínám mít obavy.

Mám snímky obrazovky seznamu transakcí, mohu udělat něco jiného?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
davidem85
před měsícem

Ahoj.

Bohužel zde nemáme oddělení zabývající se případy souvisejícími se sportem.

Mějte prosím na paměti, že kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na provedení platby a není vždy nutné ověřit váš účet.

Informujte nás o tom, abychom vám v případě potřeby mohli navrhnout nějaké webové stránky, které obvykle řeší případy související se sportem.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

14 kalendářních dnů nebo pracovních dnů? Co jsou tyto stránky pro stížnosti na sport?

Děkuju

Automaticky přeloženo:
davidem85
před měsícem

Většina kasin neprovádí výběry během víkendů, takže 14 celých dní v tomto případě znamená pracovní dny.

Můžu vám sem poslat odkazy, tak se na ně podívejte. Na těchto stránkách můžete podat stížnost týkající se sportovního sázení:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud s nimi budete mít v budoucnu nějaké zkušenosti, určitě nám je dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

požadovali pouze ověření mých neustálých dotazů na opožděný výběr a teď, když jsem odeslal všechny dokumenty, mi nikdo neodpovídá kvůli zisku 40 USD. Odeslal jsem ID / bankovní výpis / selfie.

Automaticky přeloženo:
Miroslaw666
před měsícem

Ahoj, je to klasický kasino proces, který si musí hráči ověřit sami. Důležité je, jak dlouho čekáte a snažíte se projít tímto postupem? Vidím, že dokumenty, o které žádají, jsou také běžné.

Chtěl bych upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na ověření hráče a zaslání peněz. Pokud během této doby nevíte nic nového a situace se nezměnila, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme situaci prověřit.

Doufám, že to nebude nutné a co nejdříve se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Je to více než 2 týdny, po dlouhé době byl můj účet ověřen, prostředky byly připsány na účet.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Miroslaw666
před 2 týdny

Děkuji za odpověď, vše je v pořádku, jak se říká, je to dobré, ano? Jak dlouho celý proces trval a jak dlouho vám trvalo získat peníze od ověření?

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky