No, je škoda, abych byl upřímný, že k těmto informacím nemáte přístup, protože jste byli zablokováni. Ale na druhou stranu je fajn, když se vám podařilo poslat screenshot do Petronely přes email. Samozřejmě si myslím, že cokoli, co máte k tomuto případu, bude užitečné, i když nevím, jestli máte nějaké další důkazy. Každopádně zatím musíme počkat a uvidíme, kam se situace vyvine.
Well, it's a shame if I'm honest that you can't access this information because you've been blocked. But on the other hand, it's nice if you managed to send a screenshot to Petronella via email. Of course, anything you have on this case I think will be useful, although I don't know if you have any other evidence. Anyway, for now we have to wait and see where the situation goes from here.
Dobré ráno Petronele, před pár dny jsem mezi e-maily a obrazovky poslal vše, co jsem měl
Good morning to Petronella, a few days ago I sent everything I had between emails and screens
Buongiorno a Petronella ho mandato un po' di giorni fa tutto quello che avevo tra email e screen
Přesně to bylo potřeba udělat. Nyní je řada na našem týmu, aby se na vše podíval. Uvidíme, kde skončí naše.
That's exactly what needed to be done. Now it's our team's turn to look at everything. We'll see where our they end up.
Dokonce i já jsem vložil 5 000 inr a snažil jsem se vybrat 38 000 inr. Čeká na to již 48 hodin. Ani se neptali na žádné dokumenty a živý chat nefungoval.
Even i deposited 5,000 inr and trying to withdraw 38,000 inr. It's pending since 48 hours. They didn't even ask any documents and live chat not working .
Je to váš první výběr v tomto kasinu, nebo jste už nějaký měl, možná? Jakou platební metodu jste zde použili? Zkuste být trochu trpělivější a možná pošlete e-mail jejich podpoře, pokud uvidíte, že se nic neděje. Můžete se přihlásit ke svému účtu?
Is this your first withdrawal at this casino, or did you have any before, perhaps? What payment method did you used here? Just try to be little more patient, and maybe send an email to their support, if you see, that nothing is happening. Are you able to log in to your account?
Ano, první vklad a výběr. Ale hrál jsem v podobném kasinu (společnost stejného vlastníka, ale zaplatili mi, ale uzavřeli mi tam účet 😂)
Tady je to ještě nejhorší stránka, na kterou ani neodpovídají
Yes first deposit and withdraw. But I played in a similar casino( same owner company but they paid me but closed my account there 😂)
Here it's an even worst site they're not even replying
Je to frustrující a nepříliš příjemné, když vám kasino neodpoví. Pokud jste však dostali nějaké peníze od sesterských kasin, doufám, že tomu tak bude i zde.
Jakou platební metodu jste použili?
It's frustrating and not very pleasant when the casino doesn't answer you. However, if you have received some money from sister casinos, I hope that will be the case here as well.
What payment method did you use ?
Vložil jsem přes upi (Indický) a jako upi výběr tam není. K výběru používám bitcoin (krypto). Jsou to 3 dny a oni odpovídají jednou za 24 hodin, že mi dají vědět, až to bude úspěšné. Ale viděl jsem mnoho špatných recenzí na tento web. Pouze když je casinoguru nebo askgambleři požádají o aktualizaci, proces urychlí.
I deposited via upi( Indian) and as upi withdraw is not there. I'm using bitcoin(crypto) to withdraw. It's been 3 days and they're replying once per 24 hours that they'll let me know once it's successful. But see I saw many bad reviews for this site . Only when casinoguru or askgamblers ask them for update they fasten up the process.
Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, jak vám Nick také vysvětlil ve vaší stížnosti . Takže teď bohužel nemůžeme nic moc udělat, abychom vám pomohli. Zkoušel jste se zeptat na zákaznické podpoře, v čem je toto zpoždění, možná? Dejte nám prosím vědět, kdykoli dojde k nějaké aktualizaci, budeme čekat na vaši odpověď.
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment, before we intervene, as Nick has explained to you in your complaint as well. So unfortunately there is nothing much we can do right now to help you out. Have you tried to ask the customer support what is this delay about, perhaps? Please let us know whenever there is any update, we'll wait for your reply.
Rozhodně chápu, že není hezké, když kasino nereaguje, ale jak již bylo zmíněno, máme časový rámec, který kasinům poskytujeme, aby udělaly vše, co potřebují, aby mohly provést výběr. Takže až to přejde, náš tým zasáhne, ale do té doby budete muset být také trpěliví.
Také jsem viděl, že vám kasino řeklo, že vám dají aktuální informace o vašem výběru, takže samozřejmě budete muset zachovat chladnou hlavu a doufejme, že to bude co nejdříve.
Pokud máte aktualizaci, dejte mi vědět. 👍☘️
I definitely understand that it's not nice if the casino doesn't respond, but as mentioned before, we have a time frame that we give the casinos to do everything they need to do in order to make a withdrawal. So when it passes then our team will intervene, but until then you will have to be patient too.
I also saw that the casino told you that they will give you an update on your withdrawal, so obviously you will have to keep a cool head and hopefully it will be as soon as possible.
If you have an update, let me know. 👍☘️
Dobrý den, můžete říci více o své situaci? Jak dlouho čekáte a proč kasino nechce vyplatit vaše peníze? Mají důvod? Máte již ověřený účet u kasina?
Řekni mi prosím trochu víc.
Hello, could you say more about your situation ? How long have you been waiting and why the casino doesn't want to pay your money ? Do they have a reason ? Do you already have a verified account with the casino ?
Tell me a little more please.
Měl jsem stejný problém s výhrou 4500 eur po mnoha emailech a po chvíli mi vyplatili jen 500 a ukázalo se, že to byl bonus a nemohl jsem vybrat částku vyšší než 500 eur
Požádal jsem o podmínky bonusu a nikdy mi ho neposlali, ale na jejich webu nebyly žádné podmínky
Podle mého názoru bychom se měli všichni sejít a šířit dobrou výpověď a zajistit, aby zablokovali své stránky
Už nikdy více s platformami jako je tato
Nepřibližovat se
I had the same problem with a win of 4500 euros after many emails and after a while they only paid me 500 and it turned out that it was a bonus and I couldn't withdraw an amount higher than 500 euros
I asked for the terms and conditions of the bonus and they never sent it to me, but there were no terms and conditions on their site
In my opinion we should all get together and spread a good denunciation and make sure that they block their site
Never again with platforms like this
Stay away
Ho avuto lo stesso problema con una vincita di 4500 euro dopo tante email dopo un po' is tempo mi hanno pagato solo 500 uscendo fuori che era un bonus e non potevo ritirare una cifra piu alta di 500 euro
Ho chiesto termini e condizioni del bonus e non me l hanno mai inviato, ma sul loro sito non esisteva nessun termini e condizioni
Secondo me ci dobbiamo riunire tutti e spargere una bella denuncia far in modo che oscurano il loro sito
Mai più con piattaforme così
State alla larga
Dobrý den a děkujeme za toto upozornění!
Zdá se, že existuje další bod, kterého by si hráči měli být vědomi. Viděl jste jeho bezpečnostní index, než jste se rozhodl tam hrát?
Studna, mrkněte na to zde 👈 , pokud máte zájem.
Pokud jde o bonus, je možné někde na kasinovém účtu vidět vaši historii bonusů nebo aktivní bonus? Podle mého názoru by to bylo docela užitečné, zvláště v tomto kasinu.
Hello, and thank you for this warning!
It seems like there is another point players should be aware of. Have you seen its safety index before you decided to play there?
Well, check it out here 👈, if you're interested.
Regarding the bonus, is it possible to see your bonus history or an active bonus somewhere in the casino account? In my opinion, it would be pretty handy, especially in this casino.
Zapomeňme, že je to lepší
Rada všem hráčům jako jsem já
Nechte tyto stránky na pokoji, neztrácejte peníze
Dokud nalijeme vše ok
V momentě, kdy vyhraješ, začnou problémy, ale na maily nereaguji, ale provozovatelé chatu reagují všichni stejně, nenašel jsem tisíc výmluv pro nezaplacení, když se začneš vztekat, zavřou Váš účet.
Absurdní, nevyhazujme peníze
Let's forget that it's better
Advice to all players like me
Leave these sites alone, don't waste your money
As long as we pour everything ok
The moment you win, the problems start, but I don't respond to emails, but the chat operators all respond the same way, I haven't found a thousand excuses for not paying, if you start to get angry they'll close your account.
Absurd, let's not waste money
Lasciamo perdere che è meglio
Un consiglio a tutti i giocatori come me
Lasciate perdere questi siti non buttate soldi
Fino a quando versiamo tutto ok
Nel momento di un eventuale vincita iniziano i problemi, ma non rispondo alle email, ma gli operatori in chat rispondono tutti allo stesso modo, non trovato mille scuse pur di non pagare, se inizi ad incazzarti ti chiudono il conto.
Assurdo non buttiamo soldi
Rozhodně mě mrzí, že se dozvídám o zkušenostech s kasinem, které jste měli.
Platí to však pro vaši stížnost, kterou jste měli před šesti měsíci? Pokud ano, viděl jsem, že jsi vyhrál z bonusu, který byl zdarma, a myslím, že 500 není vůbec malá částka. Neměli jste žádné smluvní podmínky, které by vám předem řekly, jak bonus funguje?
I'm definitely sorry to hear about the casino experience you had.
But does this apply to your complaint that you had six months ago ? If so, I saw that you won from a bonus that was free, and I don't think 500 is a small amount at all. You didn't have any Terms and Conditions to tell you in advance how the bonus works ?
Ne, proto jsem se naštval
Také proto, že jsem na této stránce zaplatil více než 5000 eur za méně než 10 dní
Když tento bonus dorazil, musel jsem dosáhnout, pokud se nemýlím, x 40, což jsem udělal, a automaticky mi byly odebrány všechny peníze, které jsem měl, zbylo 300 eur Pokračoval jsem ve hře, dokud jsem nedosáhl čísla 4500 eur.
Hrál jsem také v jiných kasinech a při výběru mi řeklo, že nemohu vybrat více než 500 eur
Každopádně teď je důležité, aby do toho ostatní hráči nepropadli jako já a nevyhazovali peníze takhle na nespolehlivá kasina.
No, that's why I got pissed off
Also because on this site I paid more than 5000 euros in less than 10 days
When this bonus arrived I had to reach, if I'm not mistaken, x 40 which I did and automatically all the money I had was taken away leaving 300 euros I continued playing until I reached a figure of 4500 euros
I also played on other casinos and when making withdrawals it said that I could not withdraw more than 500 euros
Anyway, the important thing is now that other players don't fall for it like I did and waste money like this on unreliable casinos.
No per quello mi sono incazzato
Anche perché su questo sito ho versato più di 5000 euro in meno di 10 giorni
Quqndo mi è arrivato questo bonus bisognava raggiungere se non sbaglio x 40 cosa che ho fatto e in automatico si sono tolti tutti i soldi che avevo lasciando 300 euro ho continuato a giocare fino ad arrivare ad una cifra di 4500 euro
Ho giocato anche su altri casino e nel momento del prelievi mi usciva scritto che non potevo prelevare più di 500 euro
Cmq ormai è andata la cosa importante che altri giocatori non cascano come ho fatto io e buttano soldi così su casino inaffidabili.
Hm, myslím, že kasino by takové věci mělo mít vždy někde zmíněno. Maximální výběr z bonusů je jistý a také to, zda je strop proveden hned po vsazení bonusu nebo při výběru. Pokud to není v případě jediného bonusu, který vám je zaslán e-mailem, mělo by to být alespoň ve smluvních podmínkách.
Pokud však takové věci nikde nenajdete, v takovém případě bych vždy kontaktoval podporu nebo live chat, abych tyto informace zjistil.
Kdyby mi to nemohli říct, tak bych nehrál v kasinu s bonusem. 🙁
Hm, I think a casino should always have such things mentioned somewhere. Max cashout on bonuses for sure and also whether the cap is done right after wagering the bonus or upon withdrawal. If it's not in the case of a single bonus that is sent to you via email, it should at least be in the Terms and Conditions.
However, if you can't find such things anywhere, in that case I would always contact support or live chat to find out this information.
If they couldn't tell me, then I wouldn't play in a casino with a bonus. 🙁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.