FórumKasinaBetMartini Casino - všeobecná diskuze

BetMartini Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od simplyme
|
7368 zobrazení 55 odpovědí |
|
1 2 3
před rokem

Pokud se nepletu, poslal jsem screenshot bonusů emailem

Automaticky přeloženo:
Felicefg
před rokem

No, je škoda, abych byl upřímný, že k těmto informacím nemáte přístup, protože jste byli zablokováni. Ale na druhou stranu je fajn, když se vám podařilo poslat screenshot do Petronely přes email. Samozřejmě si myslím, že cokoli, co máte k tomuto případu, bude užitečné, i když nevím, jestli máte nějaké další důkazy. Každopádně zatím musíme počkat a uvidíme, kam se situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno Petronele, před pár dny jsem mezi e-maily a obrazovky poslal vše, co jsem měl

Automaticky přeloženo:
Felicefg
před rokem

Přesně to bylo potřeba udělat. Nyní je řada na našem týmu, aby se na vše podíval. Uvidíme, kde skončí naše.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dokonce i já jsem vložil 5 000 inr a snažil jsem se vybrat 38 000 inr. Čeká na to již 48 hodin. Ani se neptali na žádné dokumenty a živý chat nefungoval.

Automaticky přeloženo:
kiran1463
před 8 měsíci

Je to váš první výběr v tomto kasinu, nebo jste už nějaký měl, možná? Jakou platební metodu jste zde použili? Zkuste být trochu trpělivější a možná pošlete e-mail jejich podpoře, pokud uvidíte, že se nic neděje. Můžete se přihlásit ke svému účtu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, první vklad a výběr. Ale hrál jsem v podobném kasinu (společnost stejného vlastníka, ale zaplatili mi, ale uzavřeli mi tam účet 😂)

Tady je to ještě nejhorší stránka, na kterou ani neodpovídají

Automaticky přeloženo:
kiran1463
před 8 měsíci

Je to frustrující a nepříliš příjemné, když vám kasino neodpoví. Pokud jste však dostali nějaké peníze od sesterských kasin, doufám, že tomu tak bude i zde.

Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vložil jsem přes upi (Indický) a jako upi výběr tam není. K výběru používám bitcoin (krypto). Jsou to 3 dny a oni odpovídají jednou za 24 hodin, že mi dají vědět, až to bude úspěšné. Ale viděl jsem mnoho špatných recenzí na tento web. Pouze když je casinoguru nebo askgambleři požádají o aktualizaci, proces urychlí.

Automaticky přeloženo:
kiran1463
před 8 měsíci

Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, jak vám Nick také vysvětlil ve vaší stížnosti . Takže teď bohužel nemůžeme nic moc udělat, abychom vám pomohli. Zkoušel jste se zeptat na zákaznické podpoře, v čem je toto zpoždění, možná? Dejte nám prosím vědět, kdykoli dojde k nějaké aktualizaci, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, prosím, už 4 dny neodpovídají ani poštou. Zeptejte se prosím přímo kasina.

Automaticky přeloženo:
kiran1463
před 8 měsíci

Rozhodně chápu, že není hezké, když kasino nereaguje, ale jak již bylo zmíněno, máme časový rámec, který kasinům poskytujeme, aby udělaly vše, co potřebují, aby mohly provést výběr. Takže až to přejde, náš tým zasáhne, ale do té doby budete muset být také trpěliví.

Také jsem viděl, že vám kasino řeklo, že vám dají aktuální informace o vašem výběru, takže samozřejmě budete muset zachovat chladnou hlavu a doufejme, že to bude co nejdříve.

Pokud máte aktualizaci, dejte mi vědět. 👍☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

SCAM. Nevyplácejí finanční prostředky

Automaticky přeloženo:
Azael
před 7 měsíci

Dobrý den, můžete říci více o své situaci? Jak dlouho čekáte a proč kasino nechce vyplatit vaše peníze? Mají důvod? Máte již ověřený účet u kasina?

Řekni mi prosím trochu víc.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl jsem stejný problém s výhrou 4500 eur po mnoha emailech a po chvíli mi vyplatili jen 500 a ukázalo se, že to byl bonus a nemohl jsem vybrat částku vyšší než 500 eur

Požádal jsem o podmínky bonusu a nikdy mi ho neposlali, ale na jejich webu nebyly žádné podmínky


Podle mého názoru bychom se měli všichni sejít a šířit dobrou výpověď a zajistit, aby zablokovali své stránky

Už nikdy více s platformami jako je tato

Nepřibližovat se

Automaticky přeloženo:
Felicefg
před 7 měsíci

Dobrý den a děkujeme za toto upozornění!

Zdá se, že existuje další bod, kterého by si hráči měli být vědomi. Viděl jste jeho bezpečnostní index, než jste se rozhodl tam hrát?

Studna, mrkněte na to zde 👈 , pokud máte zájem.

Pokud jde o bonus, je možné někde na kasinovém účtu vidět vaši historii bonusů nebo aktivní bonus? Podle mého názoru by to bylo docela užitečné, zvláště v tomto kasinu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Zapomeňme, že je to lepší

Rada všem hráčům jako jsem já

Nechte tyto stránky na pokoji, neztrácejte peníze

Dokud nalijeme vše ok

V momentě, kdy vyhraješ, začnou problémy, ale na maily nereaguji, ale provozovatelé chatu reagují všichni stejně, nenašel jsem tisíc výmluv pro nezaplacení, když se začneš vztekat, zavřou Váš účet.

Absurdní, nevyhazujme peníze


Automaticky přeloženo:
Felicefg
před 7 měsíci

Rozhodně mě mrzí, že se dozvídám o zkušenostech s kasinem, které jste měli.

Platí to však pro vaši stížnost, kterou jste měli před šesti měsíci? Pokud ano, viděl jsem, že jsi vyhrál z bonusu, který byl zdarma, a myslím, že 500 není vůbec malá částka. Neměli jste žádné smluvní podmínky, které by vám předem řekly, jak bonus funguje?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne, proto jsem se naštval

Také proto, že jsem na této stránce zaplatil více než 5000 eur za méně než 10 dní

Když tento bonus dorazil, musel jsem dosáhnout, pokud se nemýlím, x 40, což jsem udělal, a automaticky mi byly odebrány všechny peníze, které jsem měl, zbylo 300 eur Pokračoval jsem ve hře, dokud jsem nedosáhl čísla 4500 eur.


Hrál jsem také v jiných kasinech a při výběru mi řeklo, že nemohu vybrat více než 500 eur

Každopádně teď je důležité, aby do toho ostatní hráči nepropadli jako já a nevyhazovali peníze takhle na nespolehlivá kasina.

Automaticky přeloženo:
Felicefg
před 7 měsíci

Hm, myslím, že kasino by takové věci mělo mít vždy někde zmíněno. Maximální výběr z bonusů je jistý a také to, zda je strop proveden hned po vsazení bonusu nebo při výběru. Pokud to není v případě jediného bonusu, který vám je zaslán e-mailem, mělo by to být alespoň ve smluvních podmínkách.

Pokud však takové věci nikde nenajdete, v takovém případě bych vždy kontaktoval podporu nebo live chat, abych tyto informace zjistil.

Kdyby mi to nemohli říct, tak bych nehrál v kasinu s bonusem. 🙁

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky