Ahoj,
Troufám si tvrdit, že je to zjevně technický problém a zkusil bych se dostat do kasina - hry také pomocí jiného prohlížeče, mám v pozdní paměti spoustu vtipných "chyb" způsobených soubory cookie, takže to dává smysl, protože studna. 🤔
Víte, že provozovatelé kasina nebo živého chatu nejsou specialisté, a proto chápu, že tato řešení navrhovali zpočátku. Pokaždé, když mám problém i s naším webem, podnikám stejné kroky, problém obvykle vyřeší vymazání souborů cookie.
Pokud se vám v prohlížeči zobrazuje nějaká chyba, bylo by dobré vědět, co přesně říká, a pokusit se podle toho jednat. Zapomněl jsem se vás zeptat, máte tyto problémy při používání mobilu nebo jiného typu zařízení?
Hello,
I dare to say this is obviously a technical issue, and I would try accessing the casino - games by using a different browser as well, I have lots of funny "bugs" in my late memory caused by cookies, so it does make sense as well. 🤔
You know the casino support or live chat operators are not it specialists, hence I understand that they suggested these solutions at first. Every time I have a problem even with our website, I'm taking the same steps, erasing the cookies usually solves the issue.
If you're getting some error about the browser, would be good to know what exactly it says and try to act accordingly. I forgot to ask you, do you experience these issues while using mobile or another kind of device?
Automaticky přeloženo: