DomůFórumKasinaBetiBet Casino - všeobecná diskuze

BetiBet Casino - všeobecná diskuze

 od schittko91
|
7 960 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BetiBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Čekání na výplatu 45 dní. Nevím

Automaticky přeloženo:
schittko91

Toto je bohužel další stížnost týkající se sportovního sázení, a proto vám nemůžeme pomoci. Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
schittko91

Brácho mám stejný problém. Co jsi udělal ?

Automaticky přeloženo:

Stále na tebe čekám 2 měsíce. máte ještě peníze a co děláme...

Automaticky přeloženo:
faweanbi199

Ahoj,


Myslím, že byste měli oba zkontrolovat odkazy, které jsem poslal jinému hráči ve stejné situaci.

Podívejte se na rozhovor zde .


Automaticky přeloženo:
schittko91

Ahoj,

a jeden tip na správná místa pro stížnosti související se sportovním sázením i pro vás.

Zobrazit zde

Dejte nám prosím vědět, zda to pomůže.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, vyhrál jsem 55 000 v kasinu na betibetu a čekám už věky. Dostávám pouze standardní zprávy.

Automaticky přeloženo:
FischmitI93

Ahoj, vidím, že jsi podal stížnost , což je skvělé. Stížnost nyní čeká na posouzení. Kdy jste požádali o odstoupení od smlouvy? Je prosím váš účet plně ověřen?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ahoj. Samozřejmě se poddávám tak vysokým částkám. O první výplaty jsem žádal již 31. prosince, ale ty byly z pokryteckých důvodů zamítnuty. Nyní jsem podal předčasnou stížnost přes internet (spousta stížností a naprosto mizerné recenze) v naději, že to pomůže. Jsem plně ověřen a také jsem obdržel potvrzení e-mailem.

Automaticky přeloženo:
FischmitI93

Mohu vědět, jaké to mohou být pokrytecké důvody? Nenašel jsem to ani v reklamaci .

Myslím v případě vyšších částek - jako ve vašem případě je normální, že se budou dělat nějaké další kontroly. Kasino se prostě musí ujistit, že vše bylo správné a přesné. Povolujeme kasinům 14 celých dní na zpracování ověření a výplaty, takže si myslím, že byste měli chvíli počkat a přestat hrát se svým zůstatkem.

Automaticky přeloženo:

Když mluvím s ostatními hráči, také píšou, že po týdnech (6-10) stále nemají peníze. To vás děsí, zvlášť když je to v tuto chvíli opět 83k. Bez ohledu na to, jak vysoká je částka, nevím, že jsem na částečnou výplatu čekal déle než 48 hodin! Luckydays byl nejlepší příklad zde.. nejlepší výplata!

Automaticky přeloženo:
Radka

Dnes jsem se jako každý den zeptal, zda se konečně zpracovává výplata. Vždyť už je to zase 80k.. Mám screenshoty, kde dokazuji, že jsem platil 1. ledna! A 2 e-maily! Dnes mi na chatu píše, že jsem se ještě nezeptala.. tolik z toho není vtip!

Automaticky přeloženo:
FischmitI93

Promiňte, operátor chatu řekl, že jste ještě neodvolali, že? Vidíte výběr ve své pokladně?

A vůbec, co jste "vyplatili 1. ledna"? Asi problém s překladatelem. Odevzdali jste odstoupení k 1. lednu, prosím?

Automaticky přeloženo:

Když jsem se včera večer zeptal, jak je moje výplata, přišla odpověď z podpory, žádná! Ale mám 2 e-maily potvrzující výběr a v mém profilu je uvedeno nevyřízeno.

Automaticky přeloženo:
FischmitI93

A předpokládám, že jste nedostali vysvětlení, co se mezitím stalo s tím stažením, že?

Je dobře, že odešlete stížnost , jen si uvědomte, že kasinu dáváme celých 14 dní na provedení ověření účtu (ze stížnosti vím, že finanční oddělení něco kontroluje) a na výplatu.

Nepodařilo se mi však zjistit, kdy byl váš účet původně ověřen.

Doufám, že neztratíte zůstatek, prosím nehrajte, dokud nebude záležitost vyřešena. 🙏

Automaticky přeloženo:

v živých hrách s vyšším rtp, jako je baccarat nebo kostky, nejsou akceptovány sázky vyšší než 100 eur, a to ani za skutečné peníze, ruleta a další fungují normálně, nechápu důvod! "www.bingobonga.com", na stejné správě, má také tuto zvláštnost, zajímalo by mě, jestli to není v souladu s bonusovými podmínkami!

Automaticky přeloženo:
denilson781

Ahoj,

zkusil jsi se na to zeptat v kasinu? Myslím, že by to bylo nejlepší.

Dejte nám určitě vědět, co říkají.

Automaticky přeloženo:
Radka

ano, a vždy hlásí nějaký problém s prohlížečem a předává některé postupy, jako je vymazání souborů cookie! jak na chatu, tak mailem, divné, že se to děje jen u těchto her u všech poskytovatelů, velmi pochybné.

Automaticky přeloženo:
denilson781

Ahoj,

Troufám si tvrdit, že je to zjevně technický problém a zkusil bych se dostat do kasina - hry také pomocí jiného prohlížeče, mám v pozdní paměti spoustu vtipných "chyb" způsobených soubory cookie, takže to dává smysl, protože studna. 🤔


Víte, že provozovatelé kasina nebo živého chatu nejsou specialisté, a proto chápu, že tato řešení navrhovali zpočátku. Pokaždé, když mám problém i s naším webem, podnikám stejné kroky, problém obvykle vyřeší vymazání souborů cookie.


Pokud se vám v prohlížeči zobrazuje nějaká chyba, bylo by dobré vědět, co přesně říká, a pokusit se podle toho jednat. Zapomněl jsem se vás zeptat, máte tyto problémy při používání mobilu nebo jiného typu zařízení?


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky