včera
Curacao, se kterým tam mají licenci.
Curacao who they have there licence with.
0
Byl jsem, dokud jsem neviděl výše plakát čeká od 09/10. Teď už tolik ne
I was until I seen above poster has been waiting since 09/10. Now not so much
Byli jste na živém chatu a psali e-maily? Co řekli
Have you been on live chat and emailed ? What have they said
Aby bylo jasno, v pátek mi také poslali e-mail se žádostí o stejné podrobnosti, ale moje výběry nebyly zpracovány (vyžádáno 9. října) / skutečně si myslím, že jde o podvod a platí pouze za první výběr, aby se „ukázalo", že je slušné kasino.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
Hej.
Kdykoli uvidíte, že to nikam nevede, klidně podejte stížnost týkající se výběru a náš tým se do toho pustí a pokusí se vám pomoci.
Zde je odkaz , kde můžete podat stížnost pro každý případ.
Dejte nám prosím vědět o případných aktualizacích.
Hey.
Whenever you see that it is going nowhere, please feel free to file a complaint regarding the withdrawal and our team will get into it and will try to help you out.
Here is the link where you can submit the complaint, just in case.
Let us know, please, any updates.
Myslím, že jsem mluvil příliš brzy o 9 dní později a stále čekám na další výběr, což považuji za velmi zvláštní, zvláště když oba výběry byly požadovány během několika minut od sebe…. Také jejich zákaznická podpora vůbec nepomáhá, jediné, co říkají, je, že platby státu T&C jsou obvykle schváleny do 72 hodin, ale mohou to trvat 15 pracovních dnů
Think I spoke too soon 9 days later and I’m still waiting on other withdrawal which I find very strange especially as both withdrawals were requested within minutes of each other…. Also their customer support is no help at all the only thing they say is the T&Cs state payments are usually approved within 72 hours but can take up 15 working days
Ahoj
Děkuji za odpověď. Ano, včera jsem od nich dostal e-mail, že se to stále zpracovává. Skutečnost, že jsem stále ve zdánlivém časovém rámci, je to jen čekání na hru atm. Už je to deset dní, takže to budu stíhat ještě jednou později večer.
Web je stále v provozu Jen k němu již nemám přístup prostřednictvím svého telefonu, ale stále si mohu otevřít účet, když jsem to zkusil na jiném zařízení.
Jeden operátor uvádí 1-10 dní a jiný mi řekl 72 hodin -15 dní.
Možná budu muset počkat celých 15 🤷♂️
Hi
Thanks for responding. Yeah I received a email yesterday from them saying it’s still being processed. The fact I’m still within the apparent time frame, it’s just a waiting game atm. Its now been ten days tho, so I’ll chase up once more later this evening.
Website still up and running I just can’t access it through my phone anymore, but I can still open account when I tried with another device .
One operator states 1-10 days and another one told me72hrs -15 days.
Maybe I need to wait the full 15 🤷♂️
Stále čeká. Ale je to můj 15 dnů včetně pracovních dnů končí tento pátek. tak je do té doby dám..
Still waiting. But it’s my 15 days incl working days ends this Friday. So I’ll give em till then..
Pokud si dobře vzpomínám, řekl jste, že stížnost podáte, až vyprší lhůta; je to tak?
If I recall correctly, you said you would submit the complaint when the time runs off; is that so?
Měl někdo pouze jeden čekající výběr (ne 2 najednou) a byl schválen? Zdá se, že existuje spousta lidí, kteří se pokusili stáhnout 2 najednou, jen jeden schválil a druhý stále čeká. Můj čeká od 24. a jsem tak ztracený, pokud jde o odhadovanou dobu čekání. Vybral jsem přes BTC, má někdo jiný?
Has anyone had just one pending withdrawl (not 2 at once) and had it approved? seems like theres loads of people who tried to withdraw 2 at once just have one approved and the other still pending. Mine is pending since the 24th and im so lost in terms of esitmate wait time. I withdrew via BTC, has anyone els?
Když byl můj první výběr schválen 8. října, měl jsem v té době pouze jeden. Byla mi vyplacena do 72 hodin. Platba na mou kartu.
When my first withdrawal was approved 8th of October, at that time I only had one. It was paid to me within 72hrs. Payment to my card.
Ztratil jsem naději a pokud jde o mě, nepřichází. Pokud ano, je to bonus
I’ve lost hope and as far as I’m concerned it’s not coming. If it does it’s a bonus
Jj, to je fakt škoda. Nechápu, jak mohou stále takhle fungovat... Kéž bych to věděl dříve! Ale jak říkáš... pokud to přijde, je to bonus. I já jsem ztratil naději! Nedostal jsem ani jednu aktualizaci, takže předpokládám, že nepřijde
Yeh it’s really shame. I don’t know how they can still operate like that… I wish I knew earlier! But like you say… if it comes it’s a bonus. Me too lost hope! I haven’t received a single update so guess it’s not coming
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.