před měsícem
Ahoj, dostali jste nakonec své prostředky od betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
1
Ahoj, dostali jste nakonec své prostředky od betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
Ahoj, obdrželi jste své výhry z betfoxx mine stále čekající na vyřízení.
Hi did you receive your winnings from betfoxx mine still pending.
Ahoj
Jsem v podobné situaci jako tvoje dobré já. Měl dvě nevyřízené 500 liber, jednu obdržíte za několik hodin a stále čekáte na další od 13. Ptám se denně a bylo mi řečeno 10 dní, nyní je to 72 hodin až 15 pracovních dní. Takže stále čeká.
Stojím za vámi v pořadí klování, protože čekáte déle.
Doufám, že se vám podaří získat všechny své výhry. Obvykle to dělám, ale držím se pevně tohoto.
Budu vás informovat, pokud obdržím svůj.
Pozdravy
Andy
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
Ahoj
Jsem v podobné situaci jako tvoje dobré já. Měl dvě nevyřízené 500 liber, jednu obdržíte za několik hodin a stále čekáte na další od 13. Ptám se denně a bylo mi řečeno 10 dní, nyní je to 72 hodin až 15 pracovních dní. Takže stále čeká.
Stojím za vámi v pořadí klování, protože čekáte déle.
Doufám, že se vám podaří získat všechny své výhry. Obvykle to dělám, ale držím se pevně tohoto.
Budu vás informovat, pokud obdržím svůj.
Pozdravy
Andy
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
Ahoj, potřebuji trochu poradit, takže 9. října jsem vyhrál 1 000, obdržel jsem 500 z těchto peněz za 5 hodin, 500 stále čeká na 11. říjen Od té doby, co jsem vyhrál dalších 1 500, takže zbývá 2 000, mluvil jsem s betfoxx denní příspěvek dostanu I musím počkat 15 pracovních dní, takže by to mělo být jasné 29. října a 31. října, jen mám pocit, že to nedostanu, protože někdo měl platbu 15. pracovní den
Hi just need a bit of advice so 9 October I won 1000 I received 500 of this money with in 5 hours 500 still pending the 11 0ctober I since won another 1500 so there is 2000 pending I've spoken to betfoxx daily allowance I get I have to to wait 15 working days so It should clear 29 October and 31 October just have a gut feeling I'm not going to get it,as anyone had a payment on the 15 th working days
Dobrý den, docela mě překvapilo, že jste získali byť jen jeden výběr s indexem bezpečnosti kasina. Možná je to jejich taktika dát hráči nějaké peníze, aby bylo vše v pořádku a vy si pak z kasina nic nevybírali. Ale nemusí to tak být, jen mám pocit z toho, co píšou hráči, že je to přesně tak a všichni mají stejný problém. Také dáváme kasinům 14 dní na vyplacení hráčů a pokud se nic nestane, můžete podat stížnost, i když bude pravděpodobně ihned uzavřeno, protože kasino na nás nereaguje, ale získá více černých bodů a index bezpečnosti bude být ještě nižší.
Zkusil bych tedy počkat do zmiňované doby a pokud se nic nezmění a nedají vědět, tak klidně napište, jestli nevíte jak s reklamací.
Hello, I'm quite surprised that you got even one withdrawal with the casino's Safety Index. Maybe it's their tactic to give the player some money so that everything is fine and then you don't withdraw anything from the casino. But it doesn't have to be like that, I just have a feeling from what players write that it is exactly like that and everyone has the same problem. We also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower.
So I would try to wait until the mentioned time and if nothing changes and they don't let you know, then feel free to write if you don't know how to file a complaint.
Ahoj, dostal jsem odpověď z betfoxx, že se nemám bát, platby budou vyplaceny buďte v klidu, ale pokud platba neproběhne, nevěděl jsem, zda se mám dostat do své banky a požádat o vrácení poplatku, ale nejsem si zcela jistý jak to funguje 😕 díky Caroline.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
Ahoj
Měl jsem stejnou zpětnou vazbu a bylo mi řečeno, že všechny výběry jsou vždy schváleny. Takže čekám, než uplyne 15 dní, než udělám další krok.
Vím, že někdo na tomto fóru byl úspěšný se zpětnými zúčtováními do banky, tak jsem to zkusil a vzhledem k tomu, že je to sázková stránka, moje banka nebyla tak vstřícná.
Snad budete mít větší štěstí, pokud na to přijde.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Ahoj, dostal jsem odpověď z betfoxx, že se nemám bát, platby budou vyplaceny buďte v klidu, ale pokud platba neproběhne, nevěděl jsem, zda se mám dostat do své banky a požádat o vrácení poplatku, ale nejsem si zcela jistý jak to funguje 😕 díky Caroline.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
Pokud mohu přidat svůj názor, nebyl bych vůbec tak snesitelný. Podle našich zjištění se tomuto kasinu nedá věřit. Pokus o vrácení zálohy mi tedy přijde dobrý. Pokud s tím potřebujete pomoci, doporučuji vám podívat se na toto konkrétní vlákno 👈👈
Nepochybně najdete rady ohledně zpětných zúčtování, pokud tam najdete hráče ze své země. Opravdu bych rád pomohl sám sobě, ale z toho, co jsem pochopil, je situace ve Spojeném království velmi odlišná a možnost se může lišit také v závislosti na bance.
Samozřejmě je to vaše volba, jestli dáte kasinu raději nějaký čas. Jednoduše jsem usoudil, že zohlednění zpětného zúčtování jako schůdné možnosti by neuškodilo.
If I may add my opinion, I would not be so tolerable at all. According to our findings, this casino is not to be trusted. Trying to get back the deposit hence sounds good to me. If you need help with it, I suggest you look at this specific thread 👈👈
You will undoubtedly find hints about the chargebacks if you locate a player from your country there. I would really like to assist myself, but from what I understand, things are very different in the UK, and the possibility may also vary depending on the bank.
Of course, it is your choice if you would rather give the casino some time. I simply reasoned that taking the chargeback into account as a viable option would not hurt.
Ahoj
Měl jsem stejnou zpětnou vazbu a bylo mi řečeno, že všechny výběry jsou vždy schváleny. Takže čekám, než uplyne 15 dní, než udělám další krok.
Vím, že někdo na tomto fóru byl úspěšný se zpětnými zúčtováními do banky, tak jsem to zkusil a vzhledem k tomu, že je to sázková stránka, moje banka nebyla tak vstřícná.
Snad budete mít větší štěstí, pokud na to přijde.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Omlouvám se, že jsem vstoupil do konverzace; dovolte mi říci, že v případě, že byste potřebovali více podrobností o zpětných zúčtováních, kódech obchodníků a dalších podobných tématech, doporučuji navštívit vlákno, které jsem zmínil dříve. Samozřejmě doufám, že to nebudete potřebovat!
I'm sorry for stepping into the conversation; let me just say that in case you would need more details about chargebacks, merchant codes, and other similar topics, I suggest visiting the thread I mentioned earlier. Of course I hope you are not going to need that!
Ahoj, kdo ti řekl, že platby zpracovávají vždy 15 dní? Předpokládal bych, že kdyby nezaplatili všem, byli by zavřeni 👇
Hi who told you that they always process payments 15 days? I would assume if they didnt pay everyone they would be shut down 👇
Vsadím se, že toto je odpověď: "My (Casino Guru) také dáváme kasinům 14 dní na vyplacení hráčů a pokud se nic nestane, můžete podat stížnost, i když bude pravděpodobně ihned uzavřeno, protože kasino nám nereaguje, ale získá více černých bodů a index bezpečnosti bude ještě nižší."
Jen n pozorování.
Měl bych také zmínit, že stále existuje mnoho webových stránek, které se nevyplácejí. Pokud například podvodné kasino postrádá licenci, neexistuje žádná pravomoc jej uzavřít, dokud hráči alespoň nepodají žalobu. Často to ani nestačilo. Nedoporučoval bych se na taková očekávání spoléhat.
Například, i když je tato webová stránka stále funkční, nemůže být horší:
I bet this is the answer: "We (Casino Guru) also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower."
Just n observation.
I should also mention that a lot of websites still exist that do not pay out. For example, if a scam casino lacks a license, there is no power to shut it down until the players at least file a lawsuit. It has frequently not even been sufficient. I would advise against relying on such expectations.
For instance, even though this website is still operational, it could not be worse:
Ahoj, jen abych ti oznámil, že jsem dostal e-mail od betfoxx s žádostí o nahrání obrázku mé karty, abych získal své výhry, takže jsem od 9. října obdržel svou platbu ve výši 500 yay 😁, ale stále čeká na 1500, abych našel zpět 500 můj zůstatek na betfoxx, tak jsem jim poslal e-mail znovu a oni řekli, že 1500 za jeden den není povoleno, takže doufám, že 31. října bych měl dostat 1000 a 500 15. listopadu jste měli nějaké aktualizace o svých výhrách?
Hi just to let you know that I got email from betfoxx asking to upload a picture of my card in order to get my winnings,so I received my payment from the 9 October of 500 yay 😁 but still 1500 pending only to find 500 back to my betfoxx balance so I emailed them again and they said 1500 in one day is not allowed so hopefully October 31st I should get 1000 and 500 15 November have you had any update on your winnings?
Děkujeme za tuto aktualizaci a doufáme, že brzy obdržíte i zbytek peněz.
Právě jsem si všiml, že jste se pravděpodobně chtěli někoho konkrétního zeptat na svou otázku, takže prosím použijte tlačítko "odpovědět", aby uživatel mohl být upozorněn.🙂
Thank you for this update, and hopefully you will receive the rest of your money soon as well.
I just noticed that you probably wanted to ask someone in particular your question, so please use the "reply" button so the user can get notified.🙂
Jsem ve stejné pozici. První výběr mi zaplatil za 2 dny. Stáhl jsem den poté a stále čekám na 13 dní později. ztrácím naději. Nyní čekám na 1500 £. Pořád říkají, že mají zpoždění a já to dostanu. Ale obávám se, že nebudu.
I’m in the same position. Paid me my first withdrawal with 2 days. I withdrew the day after and still pending 13 days later. I’m losing hope. I have £1500 now pending. They just keep saying they are having delays and I will get it. But I fear I won’t.
Ahoj, jen vydrž, dostaneš výplatu, nezapomeň, že jsou to jen pracovní dny. Myslím, že chtějí, abys to šel napálit a vsadil si své výhry, kdy jsi vybral?
Hi just hang in there you will be paid out don't forget it's only working days I think they want you to go bugger it and gamble your winnings what date did you withdraw?
Odvoláno v pátek 11. V mé bance v pondělí 14
stáhl sobotu 12. stále čeká.
Withdrew Friday 11th. In my bank Monday 14th
withdrew Saturday 12th still pending.
Zažili jste to samé? Můžete mi dát vědět, co se stalo?
Have you been through the same ? Can you let me know what happened ?
Takže platbu dostanete tento týden v pátek ☺️ ano, měl jsem stejný problém, dostanete zaplaceno, můj účet byl již ověřen, ale minulý pátek jsem od nich dostal e-mail, že chtějí fotku mé bankovní karty, jinak bych nedostal zaplaceno I poslal to bylo 23:00 a během hodiny jsem dostal 500 hodně štěstí 🤞
So you will get payment this week on Friday ☺️ yea I had the same problem u will be paid my account was already verified but I got email off them last Friday saying they wanted a picture of my bank card otherwise I wouldn't be paid I sent it this was 11 pm and I received 500 within the hour good luck 🤞
Ahoj, měl jsem stejný problém, první výběr prošel čekáním na můj druhý, což bylo zatím týden, neuvědomil jsem si, že to byl minimální výběr 500 liber, což je drsné.
opravdu se ze všech sil snažím nezvrátit stažení, protože to je jasně to, co po mně chce.
Hey, I’ve had same problem 1st withdrawal went through waiting on my 2nd one which had been a week so far, I didn’t realise that that it was minimum withdrawal of £500 which is harsh.
im really trying my hardest not to reverse the withdrawal cos that’s clearly what that want me to do.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.