Super, tak jsem rád, že jsi to zvládl, jak dlouho jsi celkem čekal? Doufám, že obtíže budou menší a vše bude lepší.
Myslíš, že tu zůstaneš hrát?
Great, so I'm glad you made it how long did you wait in total? I hope the difficulties will be less and everything will be better.
Do you think you will stay here to play?
První výběr. 2 dny. Druhý. 18 dní. 3. a 4. byly vyplaceny 3. den. Zdá se, že se zlepšily.
First withdrawal. 2 days. Second. 18 days. 3rd and 4th were paid on day 3. They seem to have improved.
Místo 🙂 Moje byla 15. Takže držím palce v příštích dnech.
Spot on 🙂 Mine was on 15th. So fingers crossed next couple of days then.
Přesně to, co jsem řekl. Dříve to bylo 100 roztočení zdarma při sázce 1 £ a bez sázek. Jsme s tím odvezeni do čističek lol.
Exactly what I said. It used to be 100 free spins at £1stake and wagerless. We’re taken to cleaners with it lol.
Měl jsem to samé. S 500 minutovým výběrem je to zbytečné.
I had same. Pointless tho with 500 min withdrawal.
To je docela pozitivní zpráva a doufám, že ostatní hráči dostanou své peníze co nejdříve.
Omlouvám se, pokud jsem se ptal, ale jakou platební metodu jste použili? 😉
This is quite positive news and I hope other players will get their money as soon as possible.
Sorry if I asked, but what payment method did you use? 😉
Depsoit s bankovním převodem. Výběr na debetní kartu
Depsoit with bank transfer. Withdraw onto debit card
Stalo se 250 % z prvního vkladu vůbec problémem?
Did the 250% on first deposit become an issue at all?
Děkuji za odpověď, doufám, že bude užitečná i pro ostatní hráče. Mám ještě jeden dotaz, myslíš, že si tu ještě zahraješ nebo už jsi dost trpěl a radši bys šel do jiného kasina nebo si dal pauzu? 🙂
Thanks for the answer, I hope it will be useful for other players as well. I have one more question, do you think you will play here again or have you suffered enough and would you rather go to another casino or take a break? 🙂
Nevím přesně, o čem mluvíš, vím, že je to bonus, ale odpověděl jsi na něco, co nebylo pro tebe. Ale když mi to vysvětlíš, pokusím se odpovědět co nejlépe. Jaký byl problém s bonusem? Je to důvod, proč vás kasino nechce vyplatit? Nebo máte pocit, že by to mohlo být zpožděno, protože jste hráli s bonusem?
I don't know exactly what you're talking about, I know it's a bonus, but you answered something that wasn't for you. But if you explain it to me, I'll try to answer as best as I can. What was the problem with the bonus? Is it the reason why the casino doesn't want to pay you out? Or do you feel that it might be delayed because you played with the bonus?
Hrál bych tu znovu. Dokud budou výběry přicházet rychle.
I’d play here again. As long as withdrawals keep coming fast.
chápu to. Ale řekl jsi, že někteří přišli brzy a někteří přišli pozdě. Jak dlouho jste ochotni čekat? 😀
I get it. But you said some came early and some came late. How long are you willing to wait? 😀
Ahoj, čekal jsem na peníze obvykle dlouho, ale poslali mi e-mail s oznámením, že moje banka transakci odmítla (Natwest) zkoušela s Monzo a oni také transakci odmítli, takže nemohu dostat zaplaceno, měl někdo tento problém? Díky
Hi I’ve had the usual long wait for money however they’ve emailed to say my bank declined the transaction (Natwest) tried with Monzo and they’ve also declined the transaction so can’t get paid, anyone had this issue? Thanks
A existuje nějaká jiná platební metoda, kterou můžete použít k výběru výher?
Toto kasino není příliš spolehlivé, protože všechny informace můžete vidět v jeho recenzi, ale v uživatelských recenzích můžete vidět, že hráči byli schopni vybrat své peníze.
Informujte nás o své situaci co nejdříve.
And is there any other payment method you can use to withdraw your winnings?
This casino is not very reliable, as you can see all the information in its review, but you can see in the user reviews that players were able to withdraw their money.
Please update us about your situation as soon as possible.
Ahoj
jen aktualizace mého původního příspěvku..
Na výběr jsem čekal od září. Po dlouhém čekání jsem dostal odpověď, Netflix nemohl zpracovat můj požadavek, protože jsem nesplňoval ani jedno, pokud byla splněna kritéria
maximální celková částka, kterou může kterýkoli hráč vybrat ze své peněženky, nesmí přesáhnout 250 % celkové vložené částky. VOP 9.11.2
Protože požadovaná částka překračuje tento limit, byla vaše žádost o výběr zamítnuta.
minimální a maximální částka pro NZ je 800 $
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
ahoj, řekli mi, že poslali na můj účet Barclays téměř před měsícem? stále neobdržel finanční prostředky, když se jich zeptám, říkají, že vše proběhlo v pořádku. dali ti vaši jasno na jejich straně? dali mi nějaké informace, ale pokaždé, když se zeptám Barclays, říkají, že to nemáš jak sledovat... se ztrátou
hi they have told me they sent to my barclays account nearly 1 month ago now? still not received the funds, when i ask them they say everything went ok their side. did yours clear on their side? they gave me some information but everytime i ask barclays they say thy have no way of tracking it....at a loss
lidé, kteří dostali vaše peníze....se sídlem ve Velké Británii,,, jakou banku jste také vybrali? nedává mi možnost bankovního převodu pouze na kartu
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Ahoj
jen aktualizace mého původního příspěvku..
Na výběr jsem čekal od září. Po dlouhém čekání jsem dostal odpověď, Netflix nemohl zpracovat můj požadavek, protože jsem nesplňoval ani jedno, pokud byla splněna kritéria
maximální celková částka, kterou může kterýkoli hráč vybrat ze své peněženky, nesmí přesáhnout 250 % celkové vložené částky. VOP 9.11.2
Protože požadovaná částka překračuje tento limit, byla vaše žádost o výběr zamítnuta.
minimální a maximální částka pro NZ je 800 $
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
No, pravděpodobně vám mohli dát vědět dříve než po 2 měsících, že je to problém. Zadali jste tedy nový výběr, který také splňuje tento požadavek? Jsem zvědav, jestli to projde, když bude odběr menší.
Well, they probably could have let you know sooner than after 2 months that this is a problem. So did you enter a new withdrawal that also meets this requirement? I wonder if it will pass when the withdrawal is smaller.
lidé, kteří dostali vaše peníze....se sídlem ve Velké Británii,,, jakou banku jste také vybrali? nedává mi možnost bankovního převodu pouze na kartu
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Hráč před vámi, wengy7187, se také stáhl, jak popisujete. Také, pokud si dobře pamatuji, měl pouze tuto možnost a ne jinou.
Každopádně pro vás neexistuje žádná alternativa, jak odstoupit jinak, pokud se to nezdařilo? Ptal ses jich?
Pokud jde o toto kasino, rozhodně bych si dvakrát rozmyslel, zda zde hrát. Má nízký bezpečnostní index a z toho, co jsem v poslední době viděl, je spousta problémů s výběry.
Doufám, že budete moci odstoupit a pokud budete mít zájem, můžete u nás taképodat stížnost . Neříkám, že ti to pomůže na 100%, ale mohli jsme to alespoň zkusit.
The player before you, wengy7187, also withdrew as you describe. Also if I remember correctly he had only this option and not another.
Anyway, there is no alternative for you how to withdraw otherwise if this failed? Did you ask them?
Regarding this casino though, I would definitely think twice about playing here. It has a low safety index, and there are a lot of problems with withdrawals from what I've seen lately.
I hope you will be able to make a withdrawal and if you are interested you can also file a complaint with us. I'm not saying it will help you 100%, but at least we could try.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.