FórumKasinaBetdaVirada Casino - všeobecná diskuze

BetdaVirada Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od Romi
|
736 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BetdaVirada Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Aneoiteiro
před 4 měsíci

Je mi opravdu líto situace, kterou máte v tomto kasinu. Přemýšleli jste o podání stížnosti zde s naším týmem, aby se vám mohl pokusit pomoci?

Doufám, že vaše vnitřnosti pomohou ostatním hráčům lépe se rozhodnout, pokud jde o hraní v tomto konkrétním kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

A poznáte pravdu a pravda vás osvobodí.

Jan 8:32

Po 14 dnech čekání na můj výběr mi společnost zaplatila.

Gratulujeme sázka na obrat.

file

Automaticky přeloženo:
Aneoiteiro
před 4 měsíci

To jsou skvělé zprávy. Byl váš účet ověřen v tomto kasinu, nebo jste museli projít procesem, a proto to trvalo tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Milá Romi, děkujeme za Váš zájem o toto téma.

Můj účet čekal na ověření, i když jsem dříve provedl výběry. Po několika e-mailech odeslaných do Bet da Turn jsem dostal ověření. I když byl účet ověřen, výhry jsem nedostával.

Poslal jsem email na complaints@gaming-curacao.com Do 3 dnů jsem dostal odpověď a pomoc a požádali mě, abych vyplnil formulář a připojil všechny doklady o výběrech a vkladech a e-maily odeslané společnosti Bet da Virada. Odeslal jsem e-mail do Stížnosti dne 13. 5. se všemi požadovanými dokumenty a hned ráno 14. 5. byl můj výběr na mém účtu.

Doufám, že tento text pomůže dalším lidem.

Objetí.

Automaticky přeloženo:
Aneoiteiro
před 4 měsíci

Moc děkujeme za popis vaší zkušenosti, velmi si toho vážíme. Také, pokud máte zájem, zde je odkaz , kde můžete napsat recenzi na toto kasino.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefile Stránka se vůbec neplatí, nepomůže vám ani v chatu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

odpovědi, které zde uvádějí ve stížnosti, přicházejí pouze takové automatické zprávy pro všechny subjekty, vždy stejná odpověď

Automaticky přeloženo:
dragonegro2610
před 2 měsíci

Dobrý den, jak dlouho jste prosím čekali na peníze a jaký důvod Vám uvedli? Na úvod bych rád řekl, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co potřebují, a pokud vám nezaplatí, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Každopádně, ověřili jste to zde nebo jste předtím úspěšně vybrali nebo ne?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno, na začátku roku jsem provedl výběr jednou, pak mi byl zablokován účet, takže se mi ho podařilo znovu použít a teď, když jsem podal žádost o výběr, od 1.7. nic nepřišlo, teď a oni ne Na chat ani neodpovídají, celý den stojí ve frontě. že odpovědi ve stížnosti zde nikdy nekončí, jsou vždy automaticky zaznamenané... této společnosti chybí respekt k lidem

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
dragonegro2610
před 2 měsíci

No, vypadá to, že kasino vám asi ještě nemá co říct. Ještě bych upozornil, že čekáte necelé dva dny, takže bych nebyl skeptický. Zkuste tam vydržet a samozřejmě pokud se nic nezmění, pokusíme se pomoci. Ale prozatím bych se určitě nebál.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky