FórumKasinaBetBeast Casino - všeobecná diskuze

BetBeast Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od SCATT3R
|
3942 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Aktualizace o případu s Tobiasem:


Hráč byl požádán, aby poskytl potvrzení o svém IBAN a vkladu. Zkontroloval jsem dokumenty, které poslal, a našel jsem jeden konkrétní dokument, který by podle mého názoru měl být schválen. Poslal jsem platebnímu úředníkovi žádost o dvojitou kontrolu. Také jsem hráče informoval, že vzhledem k tomu, že má online bankovní aplikaci, může požádat o výpis z konkrétní platby. Tvrdí, že nemůže a na červnové vyjádření musí počkat do července. Nikdy jsem se s takovým případem nesetkal, protože u všech bankovních aplikací a případů, které jsem měl, hráči vždy poskytli výpis, který jsme požadovali, pouhým stažením výpisu z této platby, který je vždy poskytován zdarma. Tvrdí, že získání takového výpisu ho bude stát 20 eur.


Ve výpisu, který nahrál, nejsou uvedeny vklady uskutečněné v daný den a neshoduje se ani IBAN, takže i když tvrdí, že poslal výpis k těmto platbám, neodpovídal. Ručně jsem zkontroloval a porovnal IBAN pro oba účty a neshodují se, což je jasným znamením, že poskytnutý výpis patří jinému účtu, který se pokusil předat, aby se obrátilo ověření, které vyžaduje zákon.


S ohledem na jeho prohlášení, že platby nejsou legální nebo pod falešným jménem, jsem ho vyzval, aby si vyhledal platební subjekt, který ukazuje, že zpracovávané platby jsou legální a ne tak, jak tvrdí.


Přesto jsem plně odhodlán zpracovat jeho výběr ve výši 45 EUR. Po vyřešení záležitosti existuje velká pravděpodobnost, že jeho účet bude uzavřen kvůli jeho agresivnímu tónu a obviněním, která na nás byla vznesena. Toto bude mnou osobně zkontrolováno, prodiskutováno s mými nadřízenými a pravděpodobně také s Casino Guru, než se rozhodnu.


Doufám, že tato aktualizace poskytne křišťálově čistý obraz současné situace. I když tým zákaznických služeb nevyřešil záležitost tím nejlepším způsobem, bylo to adresováno jim, jsem plně odhodlán zpracovat jeho ověření co nejrychleji a výběr provést na jeho účet, protože peníze patří mu.


Jakmile budu mít další novinky, vlákno budu průběžně aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
BetBeast Casino
před 5 měsíci

To opět ukazuje, že VIP služba je zcela irelevantní a bohužel není vystavena kritice. Zmíněný výběr 45 eur jsem už dávno zrušil. Nemám problém s výběrem počkat do července, abych mohl kasinu poskytnout výpis z účtu. Zákaznický servis byl obzvláště citlivý na můj názor, že nabízení jejich služeb na německém trhu je nezákonné. Kasino nemá licenci pro německý trh a proto jsou jejich služby nelegální. Okamžitě mi pohrozili uzavřením účtu, což opět jen ukazuje, že zákaznický servis se chce vyhnout objektivní diskusi.

Neočekávám, že od tohoto poskytovatele obdržím jediný cent ze své výhry.

Automaticky přeloženo:
tobiassss
před 5 měsíci

Milý Tobiáši,


Nemám problém zobrazit e-maily, kde jsem řekl to samé, co jsem zde uvedl. Také mám přístup k vašim chatům s agenty zákaznických služeb, kde jste použili vulgární slova k urážce agenta.


Dostanete peníze, jak jsem slíbil, daří se nám poskytovat spravedlivé zacházení se všemi našimi hráči. Zda váš účet zůstane otevřený nebo ne, je pro tuto stížnost irelevantní. Arogantní a hrubý způsob, jakým jste mě oslovovali ve svých e-mailech a také na chatu, má již dostatek důvodů k uzavření účtu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aktualizace 3:


Všechny dokumenty jsou ověřeny. Právě jsem požádal Tobiáše, aby umístil WL, aby mohl dostat své peníze.


Také po projednání další záležitosti se Tobias omluvil, a přestože chápu, že v takových situacích může dojít k šílenství, souhlasil jsem s přijetím jeho omluvy a předal jsem ji také dotyčnému agentovi.


Doufám, že Tobias může také poskytnout aktualizaci z jeho strany, aby tuto situaci uzavřel. Ještě jednou posílám hlubokou omluvu za to, že se taková situace vymkla kontrole. Jeho účet také nebude uzavřen poté, jak věci pokračovaly. Tobias je více než vítán, aby zůstal součástí naší komunity a v případě budoucích problémů mě může přímo kontaktovat, abych mu pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, to mohu potvrdit. Škoda, že se situace tak vyhrotila. Vše je ale vyřešeno, účet ověřen a mohu vybírat.

Automaticky přeloženo:
tobiassss
před 5 měsíci

Rád jsem pomohl. Máš můj email. Neváhejte se obrátit, kdykoli budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, to mohu potvrdit. Škoda, že se situace tak vyhrotila. Vše je ale vyřešeno, účet ověřen a mohu vybírat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem rád, že se to nakonec vyřešilo a určitě mě těší, že se k tomu kasino postavilo čelem a neignorovalo vás. Je důležité, abyste mohli vybírat a jste ověřeni, takže odteď pevně věřím, že to bude jen lepší.

Přeji hodně štěstí a až budete mít další zkušenosti, klidně se o ně s námi podělte. 🙂

Také jsem Tomášovi ve stížnosti oznámil, že to může zavřít a vše je vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
BetBeast Casino
před 5 měsíci

Ahoj BetBeast,


Neznám pozadí a jen čtu. S naprostou jistotou však mohu říci, že kasina Dama NV jsou na ověřování opravdu velmi přísná a rád bych se podělil o své zkušenosti.


Měl jsem podobné problémy s ověřením v jiných kasinech Dama NV, jak je popsáno zde. Dokonce jsem jednou musel otevřít stížnost na jiné známé platformě, teprve poté kasino Dama NV zareagovalo v můj prospěch. Předtím po mně chtěli dokumenty, které v mé zemi v této podobě neexistují.


Bankovní výpisy nejsou všechny stejné, záleží na bance! A výpisy z účtu jsou mi také poskytovány v souhrnné podobě každý měsíc. Nemohu si každý den prohlížet a stahovat své bankovní výpisy. V mé zemi (Německo) si můžete vybrat, zda chcete výpisy online, nebo si je vytisknout na terminálu. Zvolíte-li online verzi, musíte na obdržení bankovních výpisů vždy počkat do dalšího měsíce a poté je nelze vytisknout na terminálu, protože je možná pouze jedna možnost.


Kasino Dama NV ode mě chtělo soubor PDF s převodem, mým jménem, adresou a přesným časem převodu. Moje banka tento druh souboru nevydává. Poté kasino chtělo od mé banky certifikát, že účet patří mně, navzdory bankovním výpisům a bankovní kartě, které jasně ukazovaly moje údaje uložené v kasinu.


Ale kasino na tomto certifikátu trvalo a ano, zákazník banky musí platit poplatky za speciální požadavky - to není lež, ale pravda.

Naštěstí se kasino vzdalo poté, co jsem podal stížnost a přijal mé dokumenty tak, jak jsem je předložil. Proč to neudělat takhle? A tuto zkušenost jsem měl zatím ve 3 kasinech poskytovatele, kterého zde zastupujete.


Takže milý zástupce BetBeast, nehledejte vždy vinu a chybu v přehrávači, podívejte se také na sebe 🙂 zdravím

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky