Aktualizace o případu s Tobiasem:
Hráč byl požádán, aby poskytl potvrzení o svém IBAN a vkladu. Zkontroloval jsem dokumenty, které poslal, a našel jsem jeden konkrétní dokument, který by podle mého názoru měl být schválen. Poslal jsem platebnímu úředníkovi žádost o dvojitou kontrolu. Také jsem hráče informoval, že vzhledem k tomu, že má online bankovní aplikaci, může požádat o výpis z konkrétní platby. Tvrdí, že nemůže a na červnové vyjádření musí počkat do července. Nikdy jsem se s takovým případem nesetkal, protože u všech bankovních aplikací a případů, které jsem měl, hráči vždy poskytli výpis, který jsme požadovali, pouhým stažením výpisu z této platby, který je vždy poskytován zdarma. Tvrdí, že získání takového výpisu ho bude stát 20 eur.
Ve výpisu, který nahrál, nejsou uvedeny vklady uskutečněné v daný den a neshoduje se ani IBAN, takže i když tvrdí, že poslal výpis k těmto platbám, neodpovídal. Ručně jsem zkontroloval a porovnal IBAN pro oba účty a neshodují se, což je jasným znamením, že poskytnutý výpis patří jinému účtu, který se pokusil předat, aby se obrátilo ověření, které vyžaduje zákon.
S ohledem na jeho prohlášení, že platby nejsou legální nebo pod falešným jménem, jsem ho vyzval, aby si vyhledal platební subjekt, který ukazuje, že zpracovávané platby jsou legální a ne tak, jak tvrdí.
Přesto jsem plně odhodlán zpracovat jeho výběr ve výši 45 EUR. Po vyřešení záležitosti existuje velká pravděpodobnost, že jeho účet bude uzavřen kvůli jeho agresivnímu tónu a obviněním, která na nás byla vznesena. Toto bude mnou osobně zkontrolováno, prodiskutováno s mými nadřízenými a pravděpodobně také s Casino Guru, než se rozhodnu.
Doufám, že tato aktualizace poskytne křišťálově čistý obraz současné situace. I když tým zákaznických služeb nevyřešil záležitost tím nejlepším způsobem, bylo to adresováno jim, jsem plně odhodlán zpracovat jeho ověření co nejrychleji a výběr provést na jeho účet, protože peníze patří mu.
Jakmile budu mít další novinky, vlákno budu průběžně aktualizovat.
Update on the case with Tobias:
The player was asked to provide confirmation of his IBAN and deposit. I reviewed the docs he sent and I found one particular document that in my opinion should have been approved. I have sent a request to the payment officer to double check. I also informed the player that since he has an online bank app to request a statement for the particular payment. He claims he can't and has to wait till July to get the June statement. I never met such a case as with all banking apps and cases I had with players they always provided the statement we had requested by simply downloading the statement for that payment which is always provided free of charge. He claims it will cost him 20 Eur to get such a statement.
The statement he uploaded doesn't list the deposits made on the particular day and the IBAN doesn't match either so even though he claims he sent a statement for those payments, he didn't. I manually checked and compared the IBANs for both accounts and they don't match, which is a clear sign that the statement provided belongs to a different account that he tried to pass to turn around verification that is required by law.
With regards to his statements claiming that the payments are not legal or under a false name, I invited him to look up the payment entity which shows that the payments being processed are legal and not as he claims.
Having said that, I'm fully committed to get his 45 Euro withdrawal processed. After the matter is resolved, there is a strong possibility that his account will be closed due to his aggressive tone and accusations thrown at us. This will be reviewed personally by me, discussed with my superiors and probably also with Casino Guru before I make the decision.
I hope this update provides a crystal clear image of the current situation. Even though the customer service team didn't handle the matter in the best manner, this has been addressed to them, I'm fully committed to get his verification processed as fast as possible and his withdrawal done to his account as that money belongs to him.
I will keep the thread updated once I have more news.