Chápu vás, ale před mou stížností mělo kasino hodnocení 4,4
Nemyslíte, že pokles o pouhých 0,2 bodu ze 4,4 na 4,2 kasino nemotivuje k vyjednávání?
Částka, o kterou jsem byl podveden, je velmi vysoká, takže z pohledu kasina prostě raději neřeknou vůbec nic a ztratí těch 0,2 bodu za hodnocení a nesmlouvají a pak by museli uznat chybu.
I understand you, but before my complaint the casino had a rating of 4.4
Don't you think that a drop of just 0.2 points from 4.4 to 4.2 does not motivate the casino to negotiate?
The amount for which I was defrauded is very high, so from the casino's point of view, they simply prefer not to say anything at all and lose the 0.2 points for evaluation, and not negotiate and then they would have to admit their mistake.
Rozumiem was,jednak przed moją skarga kasyno miało ocenę 4.4
Czy nie uważają państwo że spadek zaledwie o 0.2 pkt z 4.4 na 4.2 wcale nie motywuje kasyna do negocjacji ?
Kwota na którą zostałem oszukany jest bardzo wysoka zatem z punktu widzenia kasyna po prostu wola się wogole nie odezwać i stracić te 0.2 pkt do oceny nic podjąć negocjacje i wtedy by musieli się przyznać do swojego błędu
Automaticky přeloženo: