FórumKasinabet-at-home Casino - všeobecná diskuze

bet-at-home Casino - všeobecná diskuze

před 2 týdny od marinaduric996
|
205 zobrazení 2 odpovědi |
|
před 2 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s bet-at-home Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

Předmět: Uzavření účtu u Bet At Home bez důkazů nebo vysvětlení Vážení, rád bych se podělil o své zkušenosti s platformou Bet At Home, která nedávno uzavřela můj účet bez jakéhokoli priora


Předmět: Uzavření účtu u Bet At Home bez důkazů nebo vysvětlení


Vážení všichni,


Rád bych se podělil o své zkušenosti s platformou Bet At Home, která nedávno uzavřela můj účet bez jakéhokoli předchozího varování, důkazů nebo vysvětlení.


Vynaložil jsem velké úsilí na poskytnutí všech požadovaných dokumentů a informací, přesto byl můj účet uzavřen. To je pro mě velmi nepřijatelné, protože vše, co požadovali, bylo řádně předloženo.


Nejvíce mě frustruje skutečnost, že po uzavření mého účtu si ponechali můj výběr ve výši cca 4500 €, což považuji za nespravedlivé. Zajímalo by mě, zda se někdo z vás setkal s podobným problémem a jaké máte zkušenosti?


Podělte se prosím o radu, jak tuto situaci řešit, protože mám pocit, že mi bylo odebráno právo na spravedlivé zacházení.


Předem děkuji za všechny reakce a podporu.

Automaticky přeloženo:
marinaduric996
před týdnem

Dobrý den! Muselo to být opravdu bolestivé a podáním stížnosti jste udělali to nejlepší, co jste mohli!

Samozřejmě vždy nastanou určité situace, ve kterých kasino hráči jednoduše nic nevysvětlí a uzavře jeho účet kvůli vážnému porušení pravidel, obvykle pokud byl hráč zapojen do podvodů nebo aktivit proti praní špinavých peněz. Představuji si, jak to zní pro rekreačního hráče, a také je důležité zmínit, že bych určitě dal přednost alespoň obecnému vysvětlení před úplným mlčením.

V každém případě si buďte jisti, že zprostředkovatel stížností bude kasino konfrontovat, jakmile budou shromážděny všechny relevantní informace a situace bude jasnější.

Mohu vědět, zda jste prošli postupem KYC – Poznej svého zákazníka – nebo ne?

Pokud nevíte, nebojte se; vaše stížnost nakonec dospěje do fáze, ve které je zástupce kasina požádán o jeho názor.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky