OK díky! Včera jsem si prohlížel vaši stížnost, ale nebyl jsem si 100% jistý, že jsem se řídil.
Na druhou stranu jsem si téměř jistý, že stížnost bude brzy vyžadovat určitou spolupráci s kasinem. Doufejme, že to nebude pěkně dlouhý proces. 🤔
Ok, thanks! I was browsing your complaint yesterday but wasn't 100% sure I followed.
I'm, on the other hand, almost sure the complaint will soon require certain cooperation with the casino. Let's hope it won't be a pretty long process. 🤔
Jakmile kasino ztratí dobrého zákazníka? Jo rozhodně.
Z mého pohledu je hazardní průmysl jedním z nejvíce konkurenčních prostředí, přesto příliš mnoho kasin postrádá správný způsob řešení problémů a problémů hráčů.
Doufám, že vám stížnost nakonec pomůže! 🤞
Once the casino loses a good customer? Yeah - definitely.
From my point of view, the gambling industry is one of the most competitive environments, yet too many casinos lack the proper way of dealing with players' concerns and issues.
I hope the complaint will help you in the end! 🤞
A? Doslova stovky, ne-li tisíce, zažívají tento druh krádeže a tyto stránky jasně ukázaly, jak je celý systém zkorumpovaný. Jen slepý člověk by to neviděl, jakmile by slyšel o mnoha problémech, bylo by jim to jasné. Lidé hrají tyto stránky pro náhodné algoritmy a spravedlivé výsledky, ne proto, aby sázeli na vzácnou poctivost nebo dar výhry od kalkulujícího ai nebo to lidé spouštěli ze zákulisí. Myslím, že jsme všichni hloupí, když nevidíme, co se vlastně děje.
A? There’s literally hundreds, if not thousands, experiencing this sort of thievery and these sites have made it so obviously clear how corrupt the whole system is. Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on.
Tak proč vlastně hrajete v kasinech? 😂
So, why are you actually playing in casinos? 😂
Neuvědomil jsem si, jak manipulativní byli na začátku... Myslel jsem, že protože to bylo licencované, bylo by to napůl čestné a spravedlivé. Ale zdají se být horší, než by bylo jakékoli nelicencované kasino
I didn’t realise how manipulative they were to begin with.. I thought because it was licensed it would be half honest and fair. But they seem worse than any unlicensed casino would be
Myslím to obecně - proč pořád hraješ? Řekl jste: "Jen slepý člověk to neuvidí, až jednou uslyší o mnoha problémech, bude jim to jasné. Lidé hrají tyto stránky pro náhodné algoritmy a spravedlivé výsledky, ne aby sázeli na vzácnou poctivost nebo dar výhry z kalkulujícího ai nebo to lidé spouštějí ze zákulisí. Myslím, že jsme všichni hloupí, že nevidíme, co se vlastně děje."
Nezdá se, že by vás hazard už bavil.
Tak či onak posílejte vše, co můžete , e-mailem, jak bylo navrženo ve vláknu stížnosti dříve – nezkoušejte to zveřejňovat přímo, když to tam nefunguje.
Děkuji.
I mean in general - why do you keep playing? You said " Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on."
Doesn't sound like you're enjoying the gambling anymore.
One way or another, send all you can via email as suggested in the complaint thread earlier - don't try to post it directly while it doesn't work there.
Thank you.
Takže si myslím, že si každý začíná uvědomovat, že licence BCGAME & jen CURACAO obecně jsou Bullsh*t? Jsou to přímočarí zloději a podvodníci. Nemělo by jim být dovoleno mít vůbec žádné platformy a měli by být okamžitě zavřeni, než zničí celý průmysl online kasin pro všechny. Vím, že kdybych měl prostředky k poškození jakýchkoli stran, které získávají ze zlodějů a podvodů (cokoli méně než spravedlivého a nespustím skutečný náhodný algoritmus), než by se to již stalo! Ať už se jedná o vládu nebo zločineckou organizaci, které jsou v podstatě stejné.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Je to uvedeno ve stížnosti: kristina.s@casino.guru
It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
Takže si myslím, že si každý začíná uvědomovat, že licence BCGAME & jen CURACAO obecně jsou Bullsh*t? Jsou to přímočarí zloději a podvodníci. Nemělo by jim být dovoleno mít vůbec žádné platformy a měli by být okamžitě zavřeni, než zničí celý průmysl online kasin pro všechny. Vím, že kdybych měl prostředky k poškození jakýchkoli stran, které získávají ze zlodějů a podvodů (cokoli méně než spravedlivého a nespustím skutečný náhodný algoritmus), než by se to již stalo! Ať už se jedná o vládu nebo zločineckou organizaci, které jsou v podstatě stejné.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Musím říct, že počkám, až závěr stížnosti projde případnými soudci. Zkontroloval jsem počet odeslaných stížností hráčů a zdá se mi vyšší částka:
Na druhou stranu, kasino je známé a zavedené, více hráčů má tendenci podávat více stížností, řekl bych. Všechny byly úspěšně vyřešeny.
Samozřejmě přeji spravedlivé a rychlé řešení.
I must say, I will wait for the complaint's conclusion to pass any judges. I checked the number of submitted players' complaints, and it seems like a higher amount:
On the other hand, the casino is well-known and established, more players tend to submit more complaints, I'd say. All have been solved successfully.
Wish you a fair and quick resolution, of course.
ano správně. Zdá se, že v dnešní době je pro lidi těžké být přímočarí a upřímní. Sledujte jejich chat a sázkový kanál. Uvidíte pouze stížnosti a 0,00x.
yea right. Just seems to hard for people to be straightforward and honest these days. Go watch their chat & bet feed. You’re only going to see complaining & 0.00x.
weee nechali mi účet v ověření s 5000Usd, nikdo nic nedělá, je to nereprezentovatelné, naprostý nedostatek respektu
weee they left me the account in verification with 5000Usd, nobody does anything, it is unpresentable, a total lack of respect
weee me dejaron la cuenta en verificacion con 5000Usd , nadie hace nada, es impresentable, una falta de respeto total
nyní na webu používají umělou inteligenci. Jak za podporu, tak za počítání čísel, aby pravděpodobnost férovosti odpovídala výsledku! 100%! Je třeba je vypnout. Nemělo by se jim vůbec věřit.
theyre using artificial intelligence on the site now. Both for support and to count the numbers to make the probability of fairness match the outcome! 100%! They need to be shut down. They should not be trusted at all.
Promiň, ale co se tím snažíš říct? A?
I'm sorry, but what are you trying to say? And?
je to sekce stížností nebo fórum? jako koho je ti líto? Pracuješ tady nebo náhodný kolemjdoucí?
"A?" Bylo to proto, že jste napsali „Je to uvedeno ve stížnosti: kristina.s@casino.guru
A když se podíváte na fotku, kterou jsem si již uvědomil a poslal e-mailem před 4 dny
is this a complaint section or forum? Like who are you sorry? Do you work here or a random passer thru?
the "And?" Was because you wrote "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
And’ if you look at the photo I already realised and had emailed 4 days ago
Je to fórum, jak jistě víte – místo, kde jsou všichni vítáni, aby sdíleli své postřehy a komentáře.
Mě? Jsem admin/moderátor. Možná, že pokud použijete celé věty a vezmete v úvahu skutečnost, že se vás snažím podpořit v průběhu stížnosti, nevedli bychom tento rozhovor. 🙂
Dovolte mi upřesnit, že nemám přístup ke Kristininu e-mailu, pouze jsem odpověděl na vaši předchozí otázku (abych vám pomohl), viz printscren:
Když jsem odpověděl „A", neměl jsem jinou možnost zeptat se vás na význam, protože konverzace byla taková:
VY: "Na jaký e-mail poslat?"
ME: "Je to uvedeno ve stížnosti: kristina.s@casino.guru "
Vy a?"
Formálně je to jen nedorozumění a nevadí mi to.
I když jen drobný náznak. Pokud ve zprávě kliknete na jméno odesílatele, budete přesměrováni na příspěvek, na který odesílatel odpovídal. V některých situacích je to docela užitečné.
Je to teď lepší? Doufám. Mějte se fajn!
It's the forum, as I'm sure you know - a place where all are welcome to share their insights and comments.
Me? I'm the the admin/moderator. Maybe if you use full sentences and consider the fact, that I'm trying to support you while the complaint is in process, we wouldn't have this conversation. 🙂
Allow me to clarify I have no access to Kristina's email, I only replied to your previous question (in order to help you), see the printscren:
By replying "And" I had no choice that to ask you for the meaning, as the conversation was like:
YOU: "What email send to?"
ME: "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru"
YOU: "And?"
Forme it's only a misunderstanding, and I don't mind.
Just a slight hint though. If you click the senders name in the message, you'll be directed to the post the sender was replying. It's pretty usefull in some situations.
Is it better now? I hope so. Have a good one!
Pokud jste podpořili, děkuji a omlouvám se za nedorozumění.
Napsal jsem "a?" Protože jste odpověděli „je to uvedeno ve stížnosti" několik dní poté, co jsem vám již poslal e-mail. Jsem na pokraji a myslel jsem si, že jestli jsi 'agent' těchto podvodníků nebo pro tyto podvodníky, nechci, abys dělal, jako bych neudělal věci správně, když jsem to skutečně udělal a tak dále, pokud chytíš můj drift. .
jen nejsem jako někteří zákazníci, které by mohli okrást. Jsem typ, který se bude dusit nad tím, co udělali, a přehnaně přemýšlím o tom, jak by se člověk pomstil. Musíme se kvůli této záležitosti obrátit na soud, protože by neodpověděli na žádost. & Byl jsem u soudu a rozumím mu natolik, že vím, že čestný soudce by snadno rozhodl v můj prospěch a pravděpodobně by jich požadoval víc, než jsem ve skutečnosti žádal. Takže počkám, jak to dopadne. Ale pokud mi nebudou uhrazeny peníze, nemůžu dopustit, aby takové věci běžely ani v malém měřítku, takže se přinutím udělat, co budu potřebovat, a udělám tak velký problém a prohlášení pro celé odvětví a vládu Curacaa . Ztratil bych nevyhnutelně svůj život, abych to mohl uskutečnit, ale ne dříve, než to roztáčím.
If you were supporting than thank you & my bad for misunderstanding.
I wrote "and?" Because you replied "it’s provided in the complaint" days after I’d already emailed. I’m just on edge and thought if you were an ‘agent’ of or for these scammers I didn’t want you making out like I hadn’t done things correctly when I actually have and so on, if you catch my drift..
it’s just I’m not like some customers they might steal from. I’m the type that will stew on what they have done and overly think on how one would retaliate. We have to go to court for the matter because they wouldn’t reply to a demand letter. & I’ve been to and understand court enough to know an honest judge would easily rule in my favour and would likely demand more of them than I actually asked. So I will wait to see how it plays out. But if I’m not reimbursed, I can’t let things like that go even on a small scale, so I will make myself do whatever I need to, too make such a large problem and statement for the whole industry & the Curacao government. I’d lose inevitably lose my life to make it happen but not before I get that ball rolling.
To je v pořádku - žádná škoda. 🙂
Nechám tuto diskuzi, pokud to takto preferujete, žádný problém. Nechtěl jsem přilévat oheň.
Dej mi vědět, kdybys něco potřeboval, dobře?
That's ok - no harm done. 🙂
I'll leave this discussion if you prefer it this way, no problem. I didn't mean to fuel the fire.
Just let me know if you need something, ok?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.