před 2 roky
Laskavé připomenutí: zkontrolujte prosím svou stížnost, náš tým čeká na vaši odpověď.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
1
Laskavé připomenutí: zkontrolujte prosím svou stížnost, náš tým čeká na vaši odpověď.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
Vidím, že jsi stále neodpověděl na svou stížnost. Je případ vyřešen?
I can see you still haven't replied to your complaint. Has the case been resolved?
nebudete věřit mému případu s tímto kasinem, byl jsem jejich věrnými zákazníky několik let. Byl jsem uložen a prohrál jsem spoustu peněz a chovají se ke mně velmi dobře. Ale pak jednoho dne, když jsem trefil jackpot a vyhrál přes 40 000 Euro, nechali mě čekat 3 dny, řekli, že to zpracovávají, pak mě požádají, abych předložil Doklad o adrese, což je velmi směšné, protože během 2 let hraní jsem udělal hodně peněz bez nutnosti KYC, protože jsem si plně ověřil své ID atd., když jsem otevřel účet, a už to schválili. Nyní, když jsem vyhrál 40 000 eur, požádali mě, abych poskytl doklad o adrese. Tak jsem šel do své složky, poslal jsem jim účet za elektřinu, ale ukázalo se, že jsem špatně klikl a poslal jsem jim špatný dokument, takže jsem jim řekl, aby to ignorovali a nechali mě znovu poslat správné dokumenty. Okamžitě mi uzavřeli účet s tím, že na mém účtu došlo k podvodu a všechny výhry budou odstraněny? Byl jsem jako wtf? je to opravdu důvod, proč mi takhle ukrást výhru? Znovu a znovu jsem jim posílal mnoho e-mailů s vysvětlením, že jsem odeslal nesprávný dokument, a prosím, dovolte mi problém vyřešit, ale oni to ignorují a říkají, že jsem jim poslal falešný dokument, a proto se domnívají, že jde o podvod, a uzavřeli můj účet a odstranili všechny vítězný! Jaké podvodné kasino
you guys wont believe my case with this casino, I was their loyalty customers for couple of years. I was deposited and lose a lot of money and they treat me very well. But then one day when I hit the jackpot and won over 40k Euro then they made me waiting 3 days said they are processing it, then they ask me to submitted Proof of Address which is very ridiculos, because within 2 years playing I have made a lot of cash out without any KYC required because I was fully verify my ID and etc when I open the account and they have approved it already. Now when I won 40k Euro they asked me to provide proof of Address. So I went to my file I sent them an electric bill but turned out I was misclick and sent them the wrong document so I told them to ignore it and let me resend the right documents. They immediately closed my account saying there was fraud on my account and all the winning will be removed ? I was like wtf? is this really a reason to steal my winning like that? I have sent them many email again and again explaining that I sent wrong document and please let me fix the problem but they keep ignoring and saying I was send them a fake document and for that they believe it is fraud and close my account and removed all the winning! What a scamming casino
Krátce jsem to četl – všichni jsou vítáni, aby tak učinili přímo zde .
Můžete uvést, který dokument jste odeslali místo účtu za energie? Opravdu to vypadá divně, jsem rád, že jste podal stížnost! Uvidíme, co cestou zjistíme.🤔
I read that briefly - all are welcome to do so right here.
Can you specify which document you sent instead of the utility bill? It truly seems weird, I'm glad you submitted the complaint! Let's see what we are going to find out along the way.🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.