FórumKasinaBacanaPlay Casino - všeobecná diskuze

BacanaPlay Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Anonymized436
|
3929 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BacanaPlay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dělají extrémní potíže s vyplácením právě frustrace

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před rokem

Ahoj Wibraku,

můžete prosím specifikovat ty obtíže?

Automaticky přeloženo:
před rokem

A tady je velmi složité získat jejich kořist

Automaticky přeloženo:
robertosalamar009
před rokem

Máte na mysli vklady? 🤔

Automaticky přeloženo:
alexdossantos2220
před rokem

Ahoj "danilolopes5959" 🙂

printscreen prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pozor, Bacanaplay podvádí výplatu odmítnutím KYC, takže není možné o výplatu požádat. Chat není dostupný pouze pro robota. Mailové žádosti o podporu zůstávají nezodpovězeny

Automaticky přeloženo:
Anonymized458
před rokem

Jak dlouho se snažíte ověřit? Zní to vážně 🤔

Zkontroloval jsem jeho recenzi a říká „Nepřijímá hráče z Německa". No, myslím, že by bylo dobré zvážit podání další stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od minulého pátku 14.4.23 se snažím. Nahrál jsem požadované dokumenty a bylo mi řečeno, že budu informován do 12 hodin. Dotazy prostřednictvím chatu nejsou možné, protože je k dispozici pouze chatbot. Dotazy prostřednictvím e-mailové adresy podpory nebudou zodpovězeny. Nevěřím, že němečtí hráči nejsou přijímáni, protože každý vklad se započítává do limitů „DrückGlück" a „Euspielothek". Poslední dva jsou vážné a často jsem zde měl výplaty. No chtěl bych podat stížnost, jediná otázka je kde?

Automaticky přeloženo:
Anonymized458
před rokem

Ahoj,

Obávám se, že byste měli o něco déle, protože umožňujeme kasinu 14 celých dní na ověření účtu a provedení výplaty.

Mně to znělo, jako byste čekali mnohem déle. Každopádně, jak vidím, již jsem zde podal několik stížností, tak to udělejte stejně. Případně použijte prosím tento odkaz .

Také jsem přeposlal toto kasino ke kontrole, abych se ujistil, že naše recenze je přesná, pokud jde o zakázané země.

Děkuji za další informace.

Doufám, že se někdo z kasina brzy ozve 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď jsem viděl, že ověření proběhlo. Podařilo se mi zahájit platbu (včera to nefungovalo). Nepřišel mi však žádný mail ani nic podobného. Ale divím se, proč píšu 12 hodin a posílám mail, když mi to trvá skoro týden a nic nepošlu. Myslím, že poctivost je vždy nejlepší, tak se vyhnete problémům.


Automaticky přeloženo:
Anonymized458
před rokem

No, alespoň to stažení prozatím existuje!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Mám problém s tímto kasinem. Před 7 dny jsem odstranil svůj limit sázek. Teď jsem čekal 7 dní a nic se nestalo. Teď jsem to všechno udělal znovu a budu muset počkat dalších 7 dní. Ale já to dělat nechci. Několikrát jsem požádal o zrušení bonusu, abych mohl vybrat svůj zůstatek.

Je to asi 500 eur.

Automaticky přeloženo:
před rokem

U kterého úřadu mohu podat stížnost? Neudělal jsem nic špatného, a proto nevidím, že by se ke mně tak jednalo.

Řekl jsem jim, že nyní svůj účet zavřu a budu chtít vyplacení kreditu. Jsem ověřený, takže výplatě by nemělo stát nic v cestě. Člověče jsem blázen. Nikdy předtím se mi to nestalo.

Automaticky přeloženo:
dukino8
před rokem

Máte několik možností, jak podat stížnost:

https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/

https://thepogg.com/submit-complaint/

První odkaz je Malta Gaming Authority, to by mohla být nejpomalejší možnost. Druhý je thepogg, není si jistý, jak rychle reagují, ale mají na paměti, že jejich řešení je konečné a pokud to nebude ve váš prospěch, nikdo jiný vám nebude moci pomoci. Třetí možností je podání stížnosti u guru, doporučuji tuto, možná získáte nějaké další informace týkající se zamítnutého odstoupení od smlouvy: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Mám problém s tímto kasinem. Před 7 dny jsem odstranil svůj limit sázek. Teď jsem čekal 7 dní a nic se nestalo. Teď jsem to všechno udělal znovu a budu muset počkat dalších 7 dní. Ale já to dělat nechci. Několikrát jsem požádal o zrušení bonusu, abych mohl vybrat svůj zůstatek.

Je to asi 500 eur.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím říct, že by se mi hodilo podrobné vysvětlení. Jaký je kontext mezi limitem sázky – částkou, kterou můžete vsadit – a bonusem, který byste chtěli zrušit?

Pomozte mi pochopit, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den

Měl jsem tedy vloženo 20 eur s bonusem 50 %. Z tohoto zadání jsem udělal 665 podle aktuálního stavu. Až do tohoto okamžiku byly všechny limity mých aplikací nastaveny na 0. Také jsem nebyl povinen nastavit limit aplikace. Bohužel jsem byl tak hloupý, že jsem si nastavil denní limit na 500. To znamená, že po 500 otočeních na 1 euro je konec. To mě hodně naštvalo, protože jsem stále chtěl vsadit svůj bonus, abych dostal výplatu. Nyní jsem dvakrát odstranil svůj limit sázek a čekal 2x 7 dní. Mám dobrou náladu, když jdu do kasina a sázkový limit je stále dosažen. Přes 600 eur je na účtu už 14 dní a nemůžu nic dělat. Psal jsem jim několikrát. Ale říkají se věci, které nejsou pravda a najednou si mám nastavit sázkový limit, i když jsem celou dobu hrál bez sázkového limitu a nikdy nebyl problém. Pokud účet zavřu, dostanu zaplaceno jen těch 20 eur, což nevidím. Proč se nepodíváte do tohoto kasina? Všechno to tak být nemůže.


Automaticky přeloženo:
dukino8
před 12 měsíci

Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že text je automaticky přeložen do angličtiny, obávám se, že se v transakci ztrácí smysl.

Pokud mohu hádat, problém spočívá v limitech hazardu. Myslím, že týdenní limit? Nebyl odpovídajícím způsobem nastaven na 2x - zbytek nechápu. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Všechny herní limity odstraněny. Pak se čekalo 7 dní. Stále nelze hrát Redid znovu čekal 7 dní. Moje herní limity opět nebyly odstraněny. Mějte pocit, že se nic nedělá pro odstranění herních limitů. Už jsem psal email. Ale žádná reakce. Prostě nechtějí, abych dál hrál. 😡

Mohli byste vydělat. To se mi ještě nikdy nestalo.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Také jsem se pokusil snížit herní limity, protože říkají, že pokud je zvýšíte, musíte počkat pouze 7 dní. Ale ani to nezabralo.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky