DomůFórumKasinaAxecasino - všeobecná diskuze

Axecasino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Axecasino
|
23 053 zobrazení 91 odpovědí |
|
12 3 45
Deenah

Právě jste řekl, že váš případ byl zamítnut, nyní říkáte, že jste obdržel peníze.

Kde je tedy pravda? Viděl jsem dost každého představení. Ukažte mi svou stížnost, kde jste získali pomoc?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
leksandr

Byl jsem to já, kdo řekl, že moje stížnost byla zamítnuta.

Kvůli některým komplikacím.

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman

Ahoj,

jen poznámka, Leksander byl trvale zakázán. Cítíme, že jeho postoj nebyl zdravým přírůstkem do této komunity a navíc nedávno začal být urážlivý. Takové chování vůči hráčům jsme nemohli akceptovat. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka

To si všimnu....je mi líto jeho chování, zajímalo mě, proč tak dopadl.

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman

Pokud si myslíte, že všechna kasina jsou obecně zlá, ale stále aktivně hrajete, řekl bych, že to není úplně zdravé. Doufám, že se mu dostane pomoci a překoná to, co ho trápí.

Automaticky přeloženo:
leksandr

Omlouvám se, že jsem to nikdy neřekl, projděte si prosím naše předchozí rozhovory....

......stejně to nemá smysl, protože měl zakázaný účet.

Automaticky přeloženo:

Pokud nechcete problémy s vklady, výběry a bonusy AxeCasino je nejlepší...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pax2596

Ahoj,

není vůbec špatná volba. V případě, že chcete sdílet více:

Jak dlouho tam hraješ?

Kolik výběrů jste již provedli? 🙂

Jaká se zdá být nejlepší platební možností pro hráče z Černé Hory?🤔


Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj, omlouvám se za pozdní odpověď, hraju v ax casinu 6 měsíců a jsem s nimi tak spokojený, mají skvělé a často bonusy.

Nyní mají vánoční bonusy každý den, zkontrolujte tento odkaz, pokud chcete vidět vánoční kalendář

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pax2596

Díky za spropitné,

všichni hráči, kteří mají zájem, mohou stránky navštívit pomocí odkazu Casino Guru . Děláme to proto, abychom měli jistotu, že si hráči přečtou recenze a naučí se kontrolovat reputaci před návštěvou kasina 😉.

Automaticky přeloženo:

Všiml si někdo, že denní bonusové nabídky už několik dní přicházejí poštou?

100-150% bonusy a dokonce dvakrát denně 🤪


Automaticky přeloženo:

Další incident, kdy bonus inzerovaný na Guru neodpovídá tomu, který skutečně dostanete. Teď to musí být popáté, co se mi to stalo, jen za posledních pár měsíců.

filefile

Nutno uznat, že těch 135 % skutečně funguje. Nicméně WR je 60 %, nikoli 45 %. To je podstatný rozdíl. Také 75 FS nejsou nikde vidět.

Pokud jde o kasino, vypadá to typické Dama. Vše běží hladce. Sloty jsou pro mě opravdu chladné, ale to se dá jen očekávat, vzhledem k tomu, že se rozhodli pro menší verze RTP.

Automaticky přeloženo:
SCATT3R

Pomalu jsem přesvědčen, že máš jiný bonus. 😀

Vím, že to není vtipné. Upřímně řečeno, kasina by nás měla pravidelně aktualizovat – jak můžete ve skutečnosti vidět, jsme v tomto nepořádku sami. Jste si jisti, že jste použili odkaz ze stránky Casino Guru a také správný kód?

file

Mám v úmyslu konfrontovat kasino, takže si musím být 100% jistý.

Omlouvám se za nepříjemnosti a děkuji za upozornění.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, AXE135 🙂

Automaticky přeloženo:
SCATT3R

Dobrý. A zbytek, prosím? A co odkaz? 🙂

Automaticky přeloženo:

...Další negativní věcí na tomto kasinu je to, že i přes deaktivaci e-mailových upozornění před týdny neustále posílají propagační e-maily na denní bázi. Dostávám také stejné denní e-maily od Oshi a Fightclubu, takže mohu jen uzavřít, že tito chlapíci tvoří trojici kasin, která naprosto nerespektují vaši volbu nedostávat jejich spam.

Automaticky přeloženo:
SCATT3R

Oh, tohle je běžný problém mnoha hráčů... 🙁

Máte možnost použít tlačítko pro odhlášení? Někdy je k dispozici v zápatí e-mailu. Jen by mě zajímalo, jestli se obtěžují takovou možnost povolit.

Automaticky přeloženo:

dělal jsem si hlavu v online kasinu, vložil jsem 12 000 $ a vyhrál 18 200 $, kasino mi uzavřelo účet a stále lžou o platbách a zdržují mě, nedají mi odpověď na to, kdy zpracují mé platby. Čekám celkem 30 200 $ a hledám nějakou radu, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Věřím, že kasino preferuje hráče, kteří často prohrávají, a pak omezují vaše hraní v kasinu, někdy vám dokonce zavřou účet.

Automaticky přeloženo:

Ano, uzavřeli můj a nevyplatí mi výhru

Automaticky přeloženo:

dělal jsem si hlavu v online kasinu, vložil jsem 12 000 $ a vyhrál 18 200 $, kasino mi uzavřelo účet a stále lžou o platbách a zdržují mě, nedají mi odpověď na to, kdy zpracují mé platby. Čekám celkem 30 200 $ a hledám nějakou radu, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Mohl bys ty lži sdílet? Chci říct, co používají k vysvětlení? Bylo by skvělé mít nějaké rady, které nemluví o časové ose. Pár dní, jo? Jen pro pokrytí obvyklého, jste plně ověřeni?

Budu tu pro více podrobností, pokud vám to nebude vadit. A také hodně štěstí s reklamací !

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky