Vložil jsem a zkontroloval stav.
I deposited and checked the status.
Ich hatte eingezahlt und es Status was geprüft.
Můj účet je ověřen. Udělal jsem zálohu 20 €. Dokumenty byly nahrány. Navzdory tomu byl můj výběr 400 € + 150 €, + 501 € + 301 €, který jsem získal po mém vkladu bez bonusu, zrušen.
My account is verified. I made a deposit of €20. Documents uploaded. Despite this, my withdrawal of €400 + €150, + €501 + €301, which was earned after my deposit without a bonus, was canceled.
Mein Konto ist verifiziert. Ich habe eine Einzahlung von 20€ getätigt. Dokumente hochgeladen. Trotz dessen hat man mein Auszahlung von 400€ +150€ , +501+301€ die nach meiner Einzahlung ohne Bonus erspielt wurden, Storniert.
Aha, vidím. Znáte důvod tohoto zrušení? Ptali jste se podpory?
Víte, zaměstnanec kasina by měl odpovědět na vaše otázky a pomoci vám s výběrem.
Můžete je zkusit kontaktovat, prosím?
Budu čekat na vaši aktualizaci.
Aha, I see. Do you know the reason for this cancellation? Have you asked the support?
You know, the casino employee should answer your questions and help you out with the withdrawal.
Can you try to contact them, please?
I will wait for your update.
Vysvětlení bylo podáno:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Přestaňte spamovat fórum, prosím.
The explanation has been given:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Stop spamming the forum, please.
Ne, samozřejmě že ne! Dostal jsem zákaz.
No, of course not! I've been banned.
Nein natürlich nicht! Ich bin gesperrt worden.
Jak smazat a co smazat? Nic jsem nesmazal. Vždy si to usnadníte. Ale naštěstí existuje dostatek platforem, které to také zkontrolovaly.
How deleted and what deleted? I haven't deleted anything. You always make it easy for yourself. But luckily there are enough platforms that have also checked it.
Wie gelöscht und was gelöscht? Habe gar nichts gelöscht. Ihr macht's euch auch immer leicht. Aber es gibt zum Glück genug Plattformen. Die es auch geprüft haben.
Odpovídáte na konverzaci, které jste nebyli součástí. Toto bylo nasměrováno Radce v CasinoGuru
You are replying to a conversation that you were not part of. This was directed to Radka at CasinoGuru
Děkuji za upozornění. Taky jsem byla trochu zmatená, když jsem to viděla poprvé 🙏
Thanks for the notice. I was a bit confused too, when I saw this for the first time 🙏
Protože už je to sedm měsíců, opravdu jsem si nemyslel, že se k tomuto tématu vrátíte. 🙂
Vítej zpět!
Je nešťastné, že jste nebyli schopni spolupracovat s týmem pro stížnosti.
Možná máte nějaké aktualizace týkající se vašeho uzavřeného účtu? Objevilo se mezitím něco nového, prosím?
Since it has been seven months, I really did not think you would get back to this subject. 🙂
Welcome back!
It is unfortunate that you were unable to cooperate with the Complaint Team, though.
Do you perhaps have any updates regarding your closed account? Has anything new arisen in the meantime, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.