FórumKasinaAllReels Casino - všeobecná diskuze

AllReels Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od TasosPanik
|
5382 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Již bylo ověřeno prostřednictvím zálohy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bylo to ověřeno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Taky jsem zaplatil.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vložil jsem a zkontroloval stav.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Můj účet je ověřen. Udělal jsem zálohu 20 €. Dokumenty byly nahrány. Navzdory tomu byl můj výběr 400 € + 150 €, + 501 € + 301 €, který jsem získal po mém vkladu bez bonusu, zrušen.

Automaticky přeloženo:
Diana1323
před rokem

Aha, vidím. Znáte důvod tohoto zrušení? Ptali jste se podpory?

Víte, zaměstnanec kasina by měl odpovědět na vaše otázky a pomoci vám s výběrem.

Můžete je zkusit kontaktovat, prosím?

Budu čekat na vaši aktualizaci.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Proč jste smazali můj příspěvek o špatných obchodních návycích Altacore NV?

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před rokem

Vysvětlení bylo podáno:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Přestaňte spamovat fórum, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ne, samozřejmě že ne! Dostal jsem zákaz.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před 6 měsíci

Jak smazat a co smazat? Nic jsem nesmazal. Vždy si to usnadníte. Ale naštěstí existuje dostatek platforem, které to také zkontrolovaly.

Automaticky přeloženo:
Diana1323
před 6 měsíci

Odpovídáte na konverzaci, které jste nebyli součástí. Toto bylo nasměrováno Radce v CasinoGuru

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před 6 měsíci

Děkuji za upozornění. Taky jsem byla trochu zmatená, když jsem to viděla poprvé 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne, samozřejmě že ne! Dostal jsem zákaz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Protože už je to sedm měsíců, opravdu jsem si nemyslel, že se k tomuto tématu vrátíte. 🙂

Vítej zpět!

Je nešťastné, že jste nebyli schopni spolupracovat s týmem pro stížnosti.

Možná máte nějaké aktualizace týkající se vašeho uzavřeného účtu? Objevilo se mezitím něco nového, prosím?

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky