FórumKasinaAlienbet Casino - všeobecná diskuze

Alienbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od roku
|
4880 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Alienbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Pokud se věnujete sportovnímu sázení, měli byste se této stránce vyhnout.

Vyhrál jsem 460 $ v 8 sázkách a začali vyšetřovat můj účet kvůli "sporným zápasům", ať už to znamená cokoli. Také mi nemohou dát časový rámec pro toto vyšetřování, takže to může trvat věky.


UPD. Jejich „vyšetřování" kupodivu trvalo jen pár dní. Všechno dobré.


file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
roku
před rokem

Je nám líto, ale sportovním sázením se zde nezabýváme. Jediná věc, o kterou vás mohu požádat, je, abyste nás informovali.

🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podařilo se vám v tomto kasinu vyhrát větší částky?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stránka žádá o stažení pasu v angličtině (tedy pas), který nemám. když jsou požádáni o ověření jiným způsobem, píší, že ostatní nepřijímají. Na otázku, proč si nemohou ověřit, odpovídají, že nevědí, jak vypadá ruský pas


Stránka žádá o stažení pasu v angličtině (tedy pas), který nemám. když jsou požádáni o ověření jiným způsobem, píší, že ostatní nepřijímají. Na otázku, proč si nemohou ověřit, odpovídají, že nevědí, jak vypadá ruský pas

Automaticky přeloženo:
play2x
před rokem

Ahoj!

Upřímně nemám slov. To je opravdu hloupé vysvětlení.

Bohužel jsem o takových problémech slyšel dříve - nesouvisí s tímto kasinem. Pokud chcete své peníze, obávám se, že musíte nějak spolupracovat.

Požádali jste kasino o alternativy? Jako poskytnutí ID – pokud nějaké máte, nebo nastavení ověřovacího hovoru?

Zkusil bych to.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ano, existuje pouze jedna odpověď na všechny - podpora přijímá pouze data s anglickými písmeny a identitou. To znamená, že mohou přijmout pouze řidičský průkaz nebo pas (nic z toho, protože právě dovršili 18 let)

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
play2x
před rokem

No, to je docela hloupé vysvětlení od kasina, řekl bych. Pokud to umožní hráčům z Ruska, podpora by měla být připravena ověřit místní dokumenty.

Pokud kasino není připraveno problém vyřešit, řekl bych, že byste měli podat stížnost.

Tento odkaz vám umožní jej vytvořit .

Co říkáš?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

vše hotovo) vyvedeno

Automaticky přeloženo:
play2x
před rokem

Nevidím žádnou stížnost - byl problém mezitím vyřešen? To by bylo skvělé! 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatné kasino! 25 dní s odstoupením od smlouvy bez jakékoli reakce z chatu a e-mailu, ignorování zákazníka! nikdo nezná důvod! Už jsem poslal více než 5 emailů, na chat jsem šel asi 10x až 15x, vůbec nikdo nepomáhá





Automaticky přeloženo:
rayanne
před rokem

Ach, to má daleko ke spravedlivosti! Není divu, že se musíte cítit pobouřeni. Našel jsem stížnost týkající se odstoupení od smlouvy a chci se ujistit, že bude dobře vyřízena, jakmile poskytnete další popis. Věnujte prosím pozornost těmto otázkám, které jste právě položili – tento odkaz vede ke stížnosti .

Přeji Vám hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pro začátek jsem zde chtěl napsat informace o tomto kasinu. Pokud se můj problém nevyřeší výběrem peněz, budu nucen podat stížnost na webu casino.guru. 25. května jsem se zaregistroval, provedl vklad, hrál automaty, vyhrál 60 $ a rozhodl se tyto peníze vybrat. Podle pravidel kasina musí být výběr schválen do 12 hodin. Podpora live kasina mi napsala, že kvůli technickým problémům byl výběr zpožděn, a požádala mě, abych počkal dalších 12 hodin. Čekal jsem dalších 12 hodin, po dokončení výběru jsem znovu poslal na živou podporu, ale jak mi napsali později, počkejte další 2 hodiny. Čekal jsem, pak mi napsali, že odstoupení lze prodloužit až na 5 pracovních dnů. Poté jsem požádal živou podporu, aby objasnila, že výběr mých peněz bude schválen po 5 pracovních dnech, na což odpověděli, že nemohou zaručit splnění vlastních pravidel. Rozhodl jsem se počkat 5 pracovních dnů a pokud nebude výběr zpracován, budu nucen podat stížnost na toto kasino. Pokud kasino splní svou podmínku a vybere mé peníze, pak napíšu nové informace o tomto kasinu na tuto stránku. Veškerá korespondence je uložena, v případě potřeby mohu poskytnout důkazy file

Automaticky přeloženo:
Lias7ka
před rokem

Je mi líto, že slyším o vašem problému, je hezké, že jste kasino varoval předem. Ale jsem pevně přesvědčen, že kasino si tohoto příspěvku nevšimne. Jak to vidím já, žádný zaměstnanec Alienbet toto vlákno nesleduje a nikdy zde nebyl aktivní.

Upřímně vám přeji rychlou podporu!

Informuj nás pravidelně


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Můj problém byl vyřešen. Kasino mi vyplatilo všechny peníze

Automaticky přeloženo:
Lias7ka
před rokem

Skvělý!!!

Nebylo to nakonec tak špatné, pokud vám nevadí, že to říkám. 🙂

Máš peníze! Takže, co je teď - zůstáváš u Alienbet?

Co na to říkáte?🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Budu tam hrát dál, jelikož je tam velké množství slotů a rychlé ověřování. Mají výběr do 12 hodin. To, co se mi stalo, byl technický problém. A to je polovina příčiny mé paniky

Automaticky přeloženo:
Lias7ka
před rokem

Vidím 🙂.

Přeji vám tam hodně štěstí. Pokud narazíte na nějaký zajímavý tip nebo zkušenost, budeme tu 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino funguje dobře, vypadá dobře, má spoustu automatů, které se mi líbí... ale výběr není správný.


mluví o stažení za 12 hodin. Ano i ne… můj výběr 50 EUR jako test byl vyplacen za 2 hodiny. Nyní mám 2 výběry v celkové výši 1 000 EUR a čekám více než 24 hodin. Ale v chatu mi několikrát řekli, ať počkám..


podmínky jsou nepravdivé a nesprávné. Obávám se, že svůj výběr v hodnotě 1 000 EUR nikdy neobdržím.. kasino se zničí.. pokud vše fungovalo dobře, výběr byl také nejlepší z nejlepších.


pokud dnes nezaplatí, nahlásím je všem poskytovatelům, které mají.

Automaticky přeloženo:
Notadonkey
před rokem

Ahoj!

Vidím, že jste na svou stížnost odpověděli. Řešilo se to? Obdrželi jste platbu?


Jen se ujistěte, že vše proběhlo hladce, dejte nám vědět.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky