FórumKasina888 Casino - všeobecná diskuze

888 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od aflorio97
|
3107 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 888 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky





Při hraní automatu byl můj účet nevysvětlitelně dočasně deaktivován.

Zajímalo by mě, jak je to možné.

Podobné stížnosti jsem již našel a doufám, že se má situace brzy vyřeší, i proto, že se mi nepodařilo nic stáhnout.

Dotyčné kasino je 888casino.

čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
aflorio97
před 2 roky

Dobrý den, odpověděl jsem vám zde (stačí kliknout na odkaz):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý večer, omlouváme se za nepříjemnosti. Viděl jsem, že mi bylo odebráno 300 EUR, a prošel jsem kartou Evolution Pay Post. Obvykle mě pro potvrzení platby požádá o otisk prstu nebo kód pro provedení platby. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli byste mohli dostat své peníze zpět. Děkuji moc hezký večer

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý večer, omlouváme se za nepříjemnosti. Viděl jsem, že mi bylo odebráno 300 EUR, a prošel jsem kartou Evolution Pay Post. Obvykle mě pro potvrzení platby požádá o otisk prstu nebo kód pro provedení platby. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli byste mohli dostat své peníze zpět. Děkuji moc hezký večer

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, Sergiomorena25, omlouvám se za vaše nepříjemnosti. V případě, že se setkáte s nějakými problémy s kasinem, doporučuji vám podat stížnost zde na naší webové stránce . Všiml jsem si, že zatím žádné nemáte. Zde můžete jednoduše popsat svou situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás poté postarají. Stížnost dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem. Reklamace není špatná věc a je dobré ji využít.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vždycky se ptám, ale můžeš takhle prohrát? Pak mluvíte o RTP a softwaru a štěstí víme, že štěstí se každou chvíli otočí a stane, ale u vás se to nikdy nestane a zvláště když mluvíme o téměř 60 tisících eur her,,,,no. ale nepoužívají ostatní stránky stejný systém? Stává se to jen u vás ... a když kontaktuji zákaznický servis, odpoví špatně nebo nikdo neodpoví, na jiných stránkách prohrajete a vyhrajete, ale s vámi pouze prohry

Automaticky přeloženo:
morsi
před 2 měsíci

Musím se přiznat, že jsi mě teď svým příspěvkem zmátl.🤷‍♀️

nechápu pro koho jsi to psal. Kasino?🤔

Máte nějaký problém, se kterým bychom vám mohli pomoci? Řekněte nám o tom více a společně najdeme řešení.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Pro kasino jsem napsal ano. Mimochodem, nemůžeš sem napsat víc než jednu recenzi?

Automaticky přeloženo:
morsi
před 2 měsíci

Jen si nejsem jistý, jestli tu máme nějaké aktivní zástupce kasina, aby si mohli přečíst váš příspěvek, víte.🤷‍♀️

Pokud byste chtěli pomoct, jsme tu pro vás.

Je možné napsat jednu recenzi na kasino a hráče. Zažili jste s tím nějaký problém?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Šílený! 590 eur zablokováno na 20 dní!!! Několikrát žádají doklady, ale NEPLATÍ!!! POZOR SCAM STRÁNKA!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67
před měsícem

Hej, hlavním důvodem, proč je váš výběr zablokován, je myslím ověření. Vždy jej musíte úspěšně dokončit, abyste mohli odstoupit.

Ale zajímá mě, o jaký konkrétní problém se jedná. Vaše dokumenty nejsou akceptovány? Proč o ně kasino žádá několikrát?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dokumenty byly odeslány dvakrát!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67
před měsícem

Dobře, ale mohl bys mi prosím odpovědět na moje otázky?

Taky mě napadlo, že by možná bylo dobré vaši stížnost znovu otevřít, myslím tuto a nepodávat novou, protože ta se pak vyhodnocuje jako duplicitní, pokud jste psal znovu o tom samém. Tam, kde jsi přestal odpovídat, by bylo dobré, kdybys dal znovuotevření.

Bylo by to možné, pokud to stále nemůžete ověřit?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nezaplatili mi!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67
před měsícem

Už jsem se to dozvěděl z předchozích odpovědí, ale stále jste mi neodpověděl a vidím, že jste neudělal ani to, co jsem doporučil.

Tak nevím, jak mohu více pomoci. Zkuste si tedy přečíst můj příspěvek ještě jednou a podle toho postupujte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky