DomůFórumKasina888 Casino - všeobecná diskuze

888 Casino - všeobecná diskuze

 od aflorio97
|
8 519 zobrazení 100 odpovědí |
|
1 2...6
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 888 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.





Při hraní automatu byl můj účet nevysvětlitelně dočasně deaktivován.

Zajímalo by mě, jak je to možné.

Podobné stížnosti jsem již našel a doufám, že se má situace brzy vyřeší, i proto, že se mi nepodařilo nic stáhnout.

Dotyčné kasino je 888casino.

čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
aflorio97

Dobrý den, odpověděl jsem vám zde (stačí kliknout na odkaz):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, omlouváme se za nepříjemnosti. Viděl jsem, že mi bylo odebráno 300 EUR, a prošel jsem kartou Evolution Pay Post. Obvykle mě pro potvrzení platby požádá o otisk prstu nebo kód pro provedení platby. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli byste mohli dostat své peníze zpět. Děkuji moc hezký večer

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, omlouváme se za nepříjemnosti. Viděl jsem, že mi bylo odebráno 300 EUR, a prošel jsem kartou Evolution Pay Post. Obvykle mě pro potvrzení platby požádá o otisk prstu nebo kód pro provedení platby. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli byste mohli dostat své peníze zpět. Děkuji moc hezký večer

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, Sergiomorena25, omlouvám se za vaše nepříjemnosti. V případě, že se setkáte s nějakými problémy s kasinem, doporučuji vám podat stížnost zde na naší webové stránce . Všiml jsem si, že zatím žádné nemáte. Zde můžete jednoduše popsat svou situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás poté postarají. Stížnost dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem. Reklamace není špatná věc a je dobré ji využít.

Automaticky přeloženo:

Vždycky se ptám, ale můžeš takhle prohrát? Pak mluvíte o RTP a softwaru a štěstí víme, že štěstí se každou chvíli otočí a stane, ale u vás se to nikdy nestane a zvláště když mluvíme o téměř 60 tisících eur her,,,,no. ale nepoužívají ostatní stránky stejný systém? Stává se to jen u vás ... a když kontaktuji zákaznický servis, odpoví špatně nebo nikdo neodpoví, na jiných stránkách prohrajete a vyhrajete, ale s vámi pouze prohry

Automaticky přeloženo:
morsi

Musím se přiznat, že jsi mě teď svým příspěvkem zmátl.🤷‍♀️

nechápu pro koho jsi to psal. Kasino?🤔

Máte nějaký problém, se kterým bychom vám mohli pomoci? Řekněte nám o tom více a společně najdeme řešení.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi

Pro kasino jsem napsal ano. Mimochodem, nemůžeš sem napsat víc než jednu recenzi?

Automaticky přeloženo:
morsi

Jen si nejsem jistý, jestli tu máme nějaké aktivní zástupce kasina, aby si mohli přečíst váš příspěvek, víte.🤷‍♀️

Pokud byste chtěli pomoct, jsme tu pro vás.

Je možné napsat jednu recenzi na kasino a hráče. Zažili jste s tím nějaký problém?

Automaticky přeloženo:

Šílený! 590 eur zablokováno na 20 dní!!! Několikrát žádají doklady, ale NEPLATÍ!!! POZOR SCAM STRÁNKA!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67

Hej, hlavním důvodem, proč je váš výběr zablokován, je myslím ověření. Vždy jej musíte úspěšně dokončit, abyste mohli odstoupit.

Ale zajímá mě, o jaký konkrétní problém se jedná. Vaše dokumenty nejsou akceptovány? Proč o ně kasino žádá několikrát?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dokumenty byly odeslány dvakrát!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67

Dobře, ale mohl bys mi prosím odpovědět na moje otázky?

Taky mě napadlo, že by možná bylo dobré vaši stížnost znovu otevřít, myslím tuto a nepodávat novou, protože ta se pak vyhodnocuje jako duplicitní, pokud jste psal znovu o tom samém. Tam, kde jsi přestal odpovídat, by bylo dobré, kdybys dal znovuotevření.

Bylo by to možné, pokud to stále nemůžete ověřit?

Automaticky přeloženo:

Nezaplatili mi!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67

Už jsem se to dozvěděl z předchozích odpovědí, ale stále jste mi neodpověděl a vidím, že jste neudělal ani to, co jsem doporučil.

Tak nevím, jak mohu více pomoci. Zkuste si tedy přečíst můj příspěvek ještě jednou a podle toho postupujte.

Automaticky přeloženo:

Můj účet na 888casino byl bez důvodu zablokován. Včera jsem hrál bez problémů, dnes jsem se zkoušel přihlásit, ale píše to, že můj účet byl dočasně deaktivován. Jediný vklad byl ten prvotní, když jsem asi před 10 dny zakládal účet a ještě jsem ani nevybíral. Jak to mohu vyřešit?

Automaticky přeloženo:
justzack12

Ahoj.

Věřím, že kasino by mělo pracovat na řešení. V podobných situacích je hráč obvykle e-mailem s podrobnostmi. Chcete-li se vyhnout nejčastějšímu problému, můžete mi zkontrolovat svou poštovní schránku? Prohlédněte si složku bin, promo sekci nebo jednoduše každou složku. Snad něco vymyslíme bez reklamačního řízení.

Myslím, že to stojí za to vyzkoušet.


Automaticky přeloženo:

Na 955 eur jsem čekal skoro měsíc!!

Automaticky přeloženo:
goldmetal67

Vidím, že se ti konečně podařilo otevřít stížnost. Je nějaký důvod, proč teď tak dlouho čekáte? Jste v kontaktu s kasinem nebo ne? Taky se ptám, proč jsi tady pořád hrál, když jsi měl předtím problémy? stojí to za to?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Už si s nimi nehraju! Na svých 955 eur čekám marně!!

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky