Turnaj začal 29. listopadu 2025 v 00:01 UTC a měl skončit 8. prosince 2025 ve 23:59 UTC. Tohoto turnaje se zúčastnily pouze hry Evoplay.
Aktivně jsem se účastnil tři dny na začátku 29. listopadu 2025 a zaplatil celkem 500 €, abych mohl turnaj řádně dokončit.
Po třech dnech hry jsem byl na 3. místě s výhrou přibližně 700 €.
Když jsem chtěl následující den pokračovat ve hře, všechny hry Evoplay najednou v kasinu 7 Sins už nebyly k dispozici.
Okamžitě jsem kontaktoval podporu, ale bohužel mi nedokázali pomoci.
Dle pokynů podpory mám:
Soubory cookie smazány
použil jiný mobilní telefon
Otestoval jsem svůj účet na mobilním telefonu kolegy.
Ve všech případech nebyly viditelné žádné hry od Evoplay.
The tournament began on November 29, 2025 at 00:01 UTC and was scheduled to end on December 8, 2025 at 23:59 UTC. Only Evoplay games participated in this tournament.
I actively participated for three days at the beginning of November 29, 2025, and paid a total of €500 in order to be able to complete the tournament properly.
After three days of play, I was in 3rd place with winnings of approximately €700.
When I wanted to continue playing the following day, all Evoplay games were suddenly no longer available at 7 Sins Casino.
I contacted support immediately, but unfortunately they were unable to help me.
As instructed by support, I have:
Cookies deleted
used a different mobile phone
I tested my account on a colleague's mobile phone
In all cases, no Evoplay games were visible.
Das Turnier begann am 29. November 2025 um 00:01 Uhr (UTC) und sollte am 8. Dezember 2025 um 23:59 Uhr (UTC) enden. An diesem Turnier nahmen ausschließlich Evoplay-Spiele teil.
Ich habe drei Tage am Anfang 29.11.2025 aktiv teilgenommen und insgesamt 500 € eingezahlt, um das Turnier ordnungsgemäß absolvieren zu können.
Nach drei Tagen Spielzeit befand ich mich auf dem 3. Platz mit einem Gewinnstand von etwa 700 €.
Als ich am darauffolgenden Tag weiterspielen wollte, waren alle Evoplay-Spiele plötzlich im 7 Sins Casino nicht mehr verfügbar.
Ich habe umgehend den Support kontaktiert, jedoch konnte man mir leider nicht weiterhelfen.
Auf Anweisung des Supports habe ich:
Cookies gelöscht
ein anderes Mobiltelefon verwendet
meinen Account auf dem Handy eines Kollegen getestet
In allen Fällen waren keine Evoplay-Spiele sichtbar.
Automaticky přeloženo: