DomůFórumKasina7GOLD Casino - všeobecná diskuze

7GOLD Casino - všeobecná diskuze

3 787 zobrazení 22 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 7GOLD Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Shady kasino...

Dokumenty k ověření jsem odeslal před týdnem a stále jsem neobdržel žádnou odpověď. A bez ověření nemůžete ani požádat o výběr prostředků.

To je velmi dlouhé a není známo, jak dlouho to bude trvat, a nyní mám velké pochybnosti o integritě kasina.

Prozatím mohu říci jednu věc: Toto kasino nedoporučuji, vypadá to jako podvod

Automaticky přeloženo:
pznd
před 10 měsíci

Ahoj, jelikož je kasino čerstvé, nemáme moc zkušeností od hráčů.

Samozřejmě, pokud jste se o nikom týden neozvali, je to docela znepokojivé. Žádný z vašich dokumentů nebyl zamítnut nebo schválen? Pokud to bude trvat další týden, rozhodně nám dejte vědět a my se vám pokusíme pomoci, pokud to bude možné.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Za 8 dní mi nikdo neodpověděl, tak nevím, jestli to bylo schváleno nebo zamítnuto. V chatu se omlouvají za zpoždění, ale nic se nezměnilo. Ověření trvá až 5 pracovních dnů – již uplynulo více než 5 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
pznd
před 10 měsíci

Hmm, jasně chápu, jak to je. Řekl bych, že z naší strany znáte 14denní lhůtu a pokud se nic nezmění a nebudete mít žádnou relevantní aktualizaci, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci. Ale zatím bych chvíli počkal.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nakonec jsme ověření dávno vyřešili a už jsem obdržel výběr prostředků

v principu podpora funguje

prostředky jsou staženy

takže si myslím, že je to dobrá volba pro hru

Automaticky přeloženo:
pznd
před 9 měsíci

Tak to je dobrá zpráva. Vše seřazeno a tak by to mělo být v každém kasinu řekl bych. Jak dlouho trvá výběr?🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

výběry se provádějí v úterý a pátek, což je obecně poměrně rychlé

Automaticky přeloženo:
pznd
před 9 měsíci

Jsem rád, že jsi se svým výběrem spokojený. Je něco v kasinu, co byste mohli zlepšit? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

No, možná jen proto, aby se nové sloty objevovaly rychleji

A všechno je pro mě perfektní

Dnes mi přišla další platba (ačkoli jsem ji očekával v pátek), což mě velmi potěšilo

Celkově v tomto kasinu určitě budu hrát dál, moc se mi líbí výplaty a promo akce na automatech.

Automaticky přeloženo:
pznd
před 9 měsíci

To je něco, co se nezdá jako něco, za co by hráč chválil kasino, ale budu rád, když to tak zůstane co nejdéle.

Pokud budete chtít něco později sdílet, klidně to udělejte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, potřebuji pomoct, vyhrál jsem v kasinu 7 Gold. Poslal jsem všechny ověřovací informace a provedl vklad bankovním převodem. Poslal jsem všechny bankovní výpisy s fotografií a je v nich transakce z mého bankovního účtu na můj herní účet. Dostal jsem e-mail s žádostí o doklad o vkladu, ale transakce je jasně uvedena na mém bankovním výpisu, takže vidí, že byla z mé banky. Tak jsem jim to zvýraznil a poslal jim snímek obrazovky rychlé platby, ale zatím se mi ani neozvali s aktualizací. Bylo mi řečeno, že ověřovaná osoba je ve společnosti nová, ale zdá se, že každý den dostávám jiné příběhy, proč můj účet ještě nebyl ověřen, a to znamená, že nemůžu ani provést výběr. Vklad se zdá být velmi snadný, ale výhru je velmi těžké získat, může mi někdo pomoct?

Automaticky přeloženo:
jx8s9sqc64
před 7 měsíci

Ahoj, abys peníze získal/a, budeš pravděpodobně muset být trpělivý/á a počkat, až bude proces ověření úspěšný.

Ale jak dlouho to už trvá? Vím, že to pro tebe asi není optimální a chtěl by sis, aby to bylo rychlejší, ale asi to nemůžeš ovlivnit.

Tak mi dejte vědět, jak to je, a uvidíme, jestli vám můžeme pomoct.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Děkuji, je to frustrující, protože jsem poslal všechny potřebné dokumenty, ale přesto mi přišel e-mail s žádostí o totéž. Můj bankovní výpis ukazoval transakci z mého účtu na herní účet, kterou už měli, tak proč se o ni znovu ptát. Je to doslova jediný dokument, o který od té doby požadovali, nic.

Automaticky přeloženo:
jx8s9sqc64
před 7 měsíci

Jako teď jsem v živém chatu a ani nejsem ochotný pomoct lol

Automaticky přeloženo:
jx8s9sqc64
před 7 měsíci

Chápu, že je to frustrující.

Nejlepší by bylo, kdyby vám kasino přesně sdělilo, co má dokument obsahovat, nebo co mají s tím, co jste odeslali, problém.

Pokud se vám ale proces nepodaří zvládnout, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Poslali mi e-mail s žádostí o doklad o vkladu z mého bankovního účtu, ale ten jsem už poslal s prvními dokumenty. Pak jsem ho poslal znovu a byl zvýrazněný. To je vše, co požadovali, a zbytek mého dokladu totožnosti, který mi předali.

Automaticky přeloženo:
jx8s9sqc64
před 7 měsíci

Zkuste počkat a uvidíte, co se s tímto dokumentem stane. Pokud ho nezamítnou, možná ho stále kontrolují. Pokud ho zamítnou, samozřejmě bych chtěl vědět proč. Pokud nic nedostanete, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ok, děkuji, budu tě informovat.

Automaticky přeloženo:
jx8s9sqc64
před 7 měsíci

Není zač.

Budu čekat na tvé zprávy, doufejme, že pozitivní! 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.