FórumKasina7Bets.io Casino - všeobecná diskuze

7Bets.io Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 měsíci od Teddc675
|
14235 zobrazení 308 odpovědí |
|
1...4 5 6...16
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ne, myslím, že někdy lžou

Automaticky přeloženo:
Kerrybelle
před 2 měsíci

Dnes mi to nefunguje 😂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podařilo se mi dostat do živého chatu a vysvětlil jsem, že můj výběr čeká již téměř 40 hodin. Toto byla odpověď, kterou jsem dostal….


'Omlouvám se za čekání. Požádám tým, aby proces posunul, abyste mohli dnes odstoupit.

Pak jsem řekl 'takže to bude dnes považováno za úspěšné?'

s odpovědí „ano, tým zpracuje váš výběr dnes"


Zajímalo by mě, jak to dopadne, bez velké naděje.

Automaticky přeloženo:
TheOwl
před 2 měsíci

Tohle mi udělal 10x!! Více než 4 týdny!

Nikdy nebylo NIC schváleno!


Je to podvod, zaplatí

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Všichni sedí?


Nejsou ani licencovaným kasinem, jak se uvádí na webu! Říká se, že je to s provizí za hazard - Curaçao eGaming ("CEG")

ABSOLUTNÍ LŽI


Vážený pane / paní,


Curaçao eGaming ("CEG") obdržel zprávu prostřednictvím své online platformy pro stížnosti ("platforma"). Zpráva se bohužel netýká webové stránky (dále jen „ 7bets.io "), kterou provozuje provozovatel s licencí CEG (dále jen „provozovatel"). Vaše zpráva byla proto zamítnuta. Odpověď na uvedenou výpověď byla zaslána pouze na e-mailovou adresu, ze které byla doručena původní zpráva. Vzhledem k tomu, že Operátor nebyl informován, doporučujeme vám znovu odeslat vaši zprávu přímo Operátorovi, protože CEG vám v této záležitosti nebude moci pomoci.


Tím končí komunikace v této věci, kterou CEG nyní považuje za uzavřenou.


S pozdravem,

Curaçao eGaming | oddělení ADR


Pokud čtete tento 7bets.io, vraťte mi peníze – jinak to nebude nikdy smazáno!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem viděl na samotné stránce, toto kasino nemá licenci Curacao, ale licenci Kostariky. Proto jsi dostal tuto odpověď.

Ohledně licence víme, že Kostarika není nejlepší.

Všiml jsem si však, že Stefan se snaží kontaktovat kasino a situaci vyřešit, tak jsem zvědavý, jestli to bude úspěšné. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj… dobře, tohle jsem nalepil na Trustpilot!


Pokud mi nepošlou peníze zpět na můj účet pouze vklady, udělám vše, co je v mých silách, abych tam každý den narušil podvody s lidmi!


Odeslal jsem 50+ e-mailů a každý byl ignorován!


Pokud toto čtou, mají doslova 5 hodin, nebo zveřejním další recenze online o tom, že nemají licenci nebo orgán pro hazardní hry!

Potřebuji okamžitě zaplatit své vklady 1600 GBP!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

všechny moje výběry byly zamítnuty do 2 hodin, asi 10krát za poslední 2 týdny, včetně dnešního rána.


Je opravdu jedno, jestli to čeká na vyřízení nebo odmítnuto, jestli stejně nic nepošlou..


Dva hráči dostali zpět pouze vklady (možná). Zajímalo by mě ty částky. Také Guru je označil jako „vyřešené". Dostali všichni poražení hráči také své vklady zpět... Rozhodně ne... Neměly by být označeny jako vyřešené.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podíval jsem se na stížnosti a jedna je pro jiné kasino a ta vyřešená pro 7Bets byla správně uzavřena. Kristina se dokonce zeptala, zda hráč považuje stížnost za vyřešenou, protože dostala pouze refundace, a řekla, že kasino dodrželo slovo a dalo jí, co chtěla. Nebyla tedy jiná možnost, jak tento případ uzavřít.

Každopádně jsem viděl, že jste ve své stížnosti uvedl, že vám kasino řeklo, že byste měli mít možnost zítra vybrat. Tak jsem zvědavý a určitě dám aktualizaci.

Budu netrpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je winmania sesterská stránka? Právě jsem četl případ, jako je ten můj, kde byla „zakázaná hra přidána později. Zkontroloval jsem seznam zakázaných sesterských webů a hra, kterou jsem hrál, nesplňuje žádné z těchto podmínek. Věřím, že moji hru přidali později. Každý, kdo je dostatečně důkladný, aby mohl snímek obrazovky bonusové podmínky???

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, viděl jsem, že tato kasina mají stejného majitele, takže spolu souvisí. Samozřejmě v takových případech by bylo dobré mít tyto podmínky, aby bylo jasné, že hra byla přidána později. Nemáte náhodou něco takového nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

je někdo schopen mi říct, jak podat stížnost prostřednictvím kasinového guru? Nemůžu to najít.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

a Ninbet není?



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podařilo se mi dostat do živého chatu a vysvětlil jsem, že můj výběr čeká již téměř 40 hodin. Toto byla odpověď, kterou jsem dostal….


'Omlouvám se za čekání. Požádám tým, aby proces posunul, abyste mohli dnes odstoupit.

Pak jsem řekl 'takže to bude dnes považováno za úspěšné?'

s odpovědí „ano, tým zpracuje váš výběr dnes"


Zajímalo by mě, jak to dopadne, bez velké naděje.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dejte mi vědět, zda jste byli schopni provést výběr nebo pokud kasino právě řeklo, že by to bylo možné, ale nic takového se neděje. Většina z vás má zatím spíše negativní zkušenosti. Ale určitě bych byl rád, kdyby se to změnilo a spustila se série pozitivních zpráv.

Automaticky přeloženo:
TheOwl
před 2 měsíci

"vysvětlení indexu bezpečnosti" -> odeslat stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkuji, podal jsem stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Voláte všechny, viz moje stížnost na Trustpilot! Nemají licenci a podvádějí lidi!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V Kostarice je právě 6 hodin ráno, doufejme, že během několika příštích hodin dostaneme nějaký „pohyb" na Trustpilot a dnešní e-maily!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

a Ninbet není?



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Osobně jsem se spojil s naším týmem a mohu potvrdit, že je to pravděpodobně větší skupina. Jakmile najdeme všechna související kasina, aktualizuje se stránka s přehledem všech těchto kasin.

Takový dotaz vyžaduje hodně komunikace, proto prosím buďte trpěliví. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj… dobře, tohle jsem nalepil na Trustpilot!


Pokud mi nepošlou peníze zpět na můj účet pouze vklady, udělám vše, co je v mých silách, abych tam každý den narušil podvody s lidmi!


Odeslal jsem 50+ e-mailů a každý byl ignorován!


Pokud toto čtou, mají doslova 5 hodin, nebo zveřejním další recenze online o tom, že nemají licenci nebo orgán pro hazardní hry!

Potřebuji okamžitě zaplatit své vklady 1600 GBP!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu vaši frustraci, ale myslím, že ji budou pravděpodobně i nadále ignorovat, i když bych se rád mýlil.

Pokud jde o licenci, jednu sice mají, ale kostarickou licenci, takže by nebylo úplně správné říkat, že žádnou nemají.

Každopádně bych rád věřil, že se vše vyřeší, i když to nemohu s jistotou tvrdit a nezbývá než čekat. 😥

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

je někdo schopen mi říct, jak podat stížnost prostřednictvím kasinového guru? Nemůžu to najít.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jistě, můžete to udělat přes tento odkaz . Pokud máte nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Měli by plně říct, kdo to je licence na hazardní hry! Podle jejich webu uvádějí ten špatný!

Vypadá to špatně - jako by se snažili něco skrýt!!

Díky za vaši pomoc… Udělám vše pro to, abych tyto peníze dostal zpět!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

a Ninbet není?



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Viděl jsem, že mají také stejnou licenci a majitele, takže bych to předpokládal.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky