před 2 měsíci
Podařilo se mi dostat do živého chatu a vysvětlil jsem, že můj výběr čeká již téměř 40 hodin. Toto byla odpověď, kterou jsem dostal….
'Omlouvám se za čekání. Požádám tým, aby proces posunul, abyste mohli dnes odstoupit.
Pak jsem řekl 'takže to bude dnes považováno za úspěšné?'
s odpovědí „ano, tým zpracuje váš výběr dnes"
Zajímalo by mě, jak to dopadne, bez velké naděje.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Tohle mi udělal 10x!! Více než 4 týdny!
Nikdy nebylo NIC schváleno!
Je to podvod, zaplatí
Did this to me 10times !! Over 4 weeks!
NOTHING was ever approved !
Its a scam they will pay
Všichni sedí?
Nejsou ani licencovaným kasinem, jak se uvádí na webu! Říká se, že je to s provizí za hazard - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTNÍ LŽI
Vážený pane / paní,
Curaçao eGaming ("CEG") obdržel zprávu prostřednictvím své online platformy pro stížnosti ("platforma"). Zpráva se bohužel netýká webové stránky (dále jen „ 7bets.io "), kterou provozuje provozovatel s licencí CEG (dále jen „provozovatel"). Vaše zpráva byla proto zamítnuta. Odpověď na uvedenou výpověď byla zaslána pouze na e-mailovou adresu, ze které byla doručena původní zpráva. Vzhledem k tomu, že Operátor nebyl informován, doporučujeme vám znovu odeslat vaši zprávu přímo Operátorovi, protože CEG vám v této záležitosti nebude moci pomoci.
Tím končí komunikace v této věci, kterou CEG nyní považuje za uzavřenou.
S pozdravem,
Curaçao eGaming | oddělení ADR
Pokud čtete tento 7bets.io, vraťte mi peníze – jinak to nebude nikdy smazáno!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Ahoj, podle toho, co jsem viděl na samotné stránce, toto kasino nemá licenci Curacao, ale licenci Kostariky. Proto jsi dostal tuto odpověď.
Ohledně licence víme, že Kostarika není nejlepší.
Všiml jsem si však, že Stefan se snaží kontaktovat kasino a situaci vyřešit, tak jsem zvědavý, jestli to bude úspěšné. 🤔
Hi, according to what I saw on the site itself, this casino does not have a Curacao license but a Costa Rica license. That's why you got this answer.
Regarding the license, we know that Costa Rica is not the best.
However, I noticed that Stefan is trying to contact the casino and resolve the situation, so I wonder if it will be successful. 🤔
Ahoj… dobře, tohle jsem nalepil na Trustpilot!
Pokud mi nepošlou peníze zpět na můj účet pouze vklady, udělám vše, co je v mých silách, abych tam každý den narušil podvody s lidmi!
Odeslal jsem 50+ e-mailů a každý byl ignorován!
Pokud toto čtou, mají doslova 5 hodin, nebo zveřejním další recenze online o tom, že nemají licenci nebo orgán pro hazardní hry!
Potřebuji okamžitě zaplatit své vklady 1600 GBP!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
všechny moje výběry byly zamítnuty do 2 hodin, asi 10krát za poslední 2 týdny, včetně dnešního rána.
Je opravdu jedno, jestli to čeká na vyřízení nebo odmítnuto, jestli stejně nic nepošlou..
Dva hráči dostali zpět pouze vklady (možná). Zajímalo by mě ty částky. Také Guru je označil jako „vyřešené". Dostali všichni poražení hráči také své vklady zpět... Rozhodně ne... Neměly by být označeny jako vyřešené.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Podíval jsem se na stížnosti a jedna je pro jiné kasino a ta vyřešená pro 7Bets byla správně uzavřena. Kristina se dokonce zeptala, zda hráč považuje stížnost za vyřešenou, protože dostala pouze refundace, a řekla, že kasino dodrželo slovo a dalo jí, co chtěla. Nebyla tedy jiná možnost, jak tento případ uzavřít.
Každopádně jsem viděl, že jste ve své stížnosti uvedl, že vám kasino řeklo, že byste měli mít možnost zítra vybrat. Tak jsem zvědavý a určitě dám aktualizaci.
Budu netrpělivě čekat.
I've looked at the complaints and one is for another casino, and the one resolved for 7Bets was closed correctly. Kristina even asked if the player considered the complaint resolved because she only got refunds and she said that the casino kept their word and gave her what she wanted. So there was no other way to close this case.
Anyway, I saw that you mentioned in your complaint that the casino told you that you should be able to withdraw tomorrow. So I'm curious and definitely give an update.
I'll be eagerly waiting.
Je winmania sesterská stránka? Právě jsem četl případ, jako je ten můj, kde byla „zakázaná hra přidána později. Zkontroloval jsem seznam zakázaných sesterských webů a hra, kterou jsem hrál, nesplňuje žádné z těchto podmínek. Věřím, že moji hru přidali později. Každý, kdo je dostatečně důkladný, aby mohl snímek obrazovky bonusové podmínky???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Ahoj, viděl jsem, že tato kasina mají stejného majitele, takže spolu souvisí. Samozřejmě v takových případech by bylo dobré mít tyto podmínky, aby bylo jasné, že hra byla přidána později. Nemáte náhodou něco takového nebo ne?
Hi, I saw that these casinos have the same owner, so they are related. Of course in such cases it would be good to have these terms to clearly prove that the game was added later. Do you happen to have something like that or not ?
Podařilo se mi dostat do živého chatu a vysvětlil jsem, že můj výběr čeká již téměř 40 hodin. Toto byla odpověď, kterou jsem dostal….
'Omlouvám se za čekání. Požádám tým, aby proces posunul, abyste mohli dnes odstoupit.
Pak jsem řekl 'takže to bude dnes považováno za úspěšné?'
s odpovědí „ano, tým zpracuje váš výběr dnes"
Zajímalo by mě, jak to dopadne, bez velké naděje.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Dejte mi vědět, zda jste byli schopni provést výběr nebo pokud kasino právě řeklo, že by to bylo možné, ale nic takového se neděje. Většina z vás má zatím spíše negativní zkušenosti. Ale určitě bych byl rád, kdyby se to změnilo a spustila se série pozitivních zpráv.
Let me know if you were able to make a withdrawal or if the casino just said it would be possible but nothing like that happens. So far most of you have had rather negative experiences. But I would certainly be happy if that would change and a series of positive news would start.
"vysvětlení indexu bezpečnosti" -> odeslat stížnost
"safety index explained" -> submit a complaint
Osobně jsem se spojil s naším týmem a mohu potvrdit, že je to pravděpodobně větší skupina. Jakmile najdeme všechna související kasina, aktualizuje se stránka s přehledem všech těchto kasin.
Takový dotaz vyžaduje hodně komunikace, proto prosím buďte trpěliví. 🙏
I personally got in touch with our Team and I can confirm it's probably a bigger group. Once we find all related casinos, the overview page will be updated for all of those casinos.
Such inquiry requires a lot of communication, so please, be patient. 🙏
Ahoj… dobře, tohle jsem nalepil na Trustpilot!
Pokud mi nepošlou peníze zpět na můj účet pouze vklady, udělám vše, co je v mých silách, abych tam každý den narušil podvody s lidmi!
Odeslal jsem 50+ e-mailů a každý byl ignorován!
Pokud toto čtou, mají doslova 5 hodin, nebo zveřejním další recenze online o tom, že nemají licenci nebo orgán pro hazardní hry!
Potřebuji okamžitě zaplatit své vklady 1600 GBP!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
Chápu vaši frustraci, ale myslím, že ji budou pravděpodobně i nadále ignorovat, i když bych se rád mýlil.
Pokud jde o licenci, jednu sice mají, ale kostarickou licenci, takže by nebylo úplně správné říkat, že žádnou nemají.
Každopádně bych rád věřil, že se vše vyřeší, i když to nemohu s jistotou tvrdit a nezbývá než čekat. 😥
I understand your frustration, but I think they will probably continue to ignore it, even if I would like to be wrong.
As far as the license is concerned, they do have one, but Costa Rica licence, so it would not be quite correct to say that they don't have any.
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved, although I can't say for sure and the only thing left to do is to wait. 😥
Jistě, můžete to udělat přes tento odkaz . Pokud máte nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.
Sure, you can do it via this link. If you have any problems, feel free to contact us and we will try to help you.
Měli by plně říct, kdo to je licence na hazardní hry! Podle jejich webu uvádějí ten špatný!
Vypadá to špatně - jako by se snažili něco skrýt!!
Díky za vaši pomoc… Udělám vše pro to, abych tyto peníze dostal zpět!!
Well they should fully say the gambling license who it is! As per their website they are listing the wrong one!
It looks bad - like they are trying to hide something!!
Thanks for your help … I will do anything I can to get this money back!!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.