Provedl jsem vklad pomocí 100% bonusu k prvnímu vkladu a bonusu 50 roztočení zdarma, ale z nějakého neznámého důvodu, když jsem otočil automat, mi bylo zablokováno hraní. Bylo mi řečeno, že jsem překročil částku, kterou jsem plánoval použít, a už jsem nemohl hrát. Kontaktoval jsem podporu a řekli, že jsou schopni problém vyřešit, ale nakonec jsem nemohl hrát znovu a znovu.
V takovém případě je na 50 zatočení zdarma časový limit a pokud nechci hrát, žádám o vrácení peněz, ale nedostávám rychlou odpověď.
Pokud vám stále zbývají peníze, ale nemůžete hrát, chtěl bych co nejdříve vrátit peníze.
I made a deposit with the 100% First Deposit Bonus and 50 Free Spins Bonus, but for some unknown reason, when I turned the slot, I was blocked from playing. I was told that I had exceeded the amount I had planned to use, and I was no longer able to play. I contacted support and they said they were able to resolve the issue, but I ended up not being able to play over and over again.
In that case, there is a time limit for the 50 free spins, and if I don't want to play, I ask for a refund, but I don't get a quick reply.
If you still have money left but can't play, I would like a refund as soon as possible.
初回100% First Deposit Bonusと50回のフリースピンボーナスで入金しましたが、理由は、不明ですが、スロットを回すとプレーをブロックしました。使用予定額を超えていますと表示され、途中からあそべなくなりました。サポートに連絡し対処出来たと言われるんですが、結局遊べないを何度も繰り返しました。
それなら、フリースピンの50回も時間制限あるし、あそべないのなら、返金して欲しいと伝えると早かった返信もないままです。
お金が残っているのに遊べないなら、早急に返金して欲しいです。
Automaticky přeloženo: