DomůFórumKasina1Red Casino - všeobecná diskuze

1Red Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

54 190 zobrazení 396 odpovědí |
před 3 roky
|
1...11 12 13...20
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Zbývá mi 10 000 liber, s výběrovou frekvencí 1 500 liber, denní limit 6 výběrů, doufejme, že ne déle než 3 týdny. Pokud prokázali, že dokážou vybrat do 2 hodin, doufejme, že zvládnou více takových výběrů.

Automaticky přeloženo:
Joe_n4
před 7 měsíci

Dobře, chápu, pořád je to docela dost peněz, takže doufám, že to bude i nadále probíhat hladce. Neváhejte nás informovat o dalších výběrech a o tom, jestli všechno jde dobře, nebo máte nějaké zpoždění. 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

99 % má problémy s výběry a zabavením finančních prostředků, deaktivací účtů a jeden šťastlivec dostává jeden výběr za druhým.

Zdá se, že kasino by mělo uvést alespoň jeden příklad, mimochodem jsem zjistil, že mě kasino obvinilo ze zneužití vrácení peněz na základě dvou mých dohod o mlčenlivosti uzavřených před pár lety s kasiny, která v jejich síti/platformě ani neexistují.

Takže pracovníci z těchto kasin migrovali do nových, vytvořili si tam nový tým a vzali si s sebou i databázi.

Zjistil jsem, že tato kasina ztratila licenci k provozu, takže to je důvod, proč teď nefungují.

Kasino Euslot a kasino Crazy Fox.



Automaticky přeloženo:
Joe_n4
před 7 měsíci

Doufám, že si brzy odpočineš. Kasino teď vyplácí výhry velmi pomalu. Dříve to bývalo skvělé kasino, kde se vyplácely peníze bez problémů. Dnes je to ale velmi obtížné a včasné. Pořád musím provést výběry, protože jeden momentálně čeká na vyřízení. Myslím, že to bude dlouhý proces.

Automaticky přeloženo:
Gazzawhite123
před 7 měsíci

Právě mi po 8 hodinách schválili mých 1500 liber, doufám, že se mi podaří udržet si tuhle rychlou sérii, zbývá mi ještě 8500 liber.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokaždé, když je kontaktuji na podpoře v chatu, mi posílají automatické odpovědi a bot s umělou inteligencí, kterého používají, mě přesměruje na VIP oddělení, tzv. VIP oddělení mě po několika sekundách zablokuje, takže se s touto podvodnou organizací nemohu spojit.

Na email neodpovídají.

Zdá se, že nemají žádné povolení k provozu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Den 10, výběr stále čeká na vyřízení. Stále stejné odpovědi. Probíhá kontrola.

Budu překvapen, jestli se to někdy zpracuje.

Automaticky přeloženo:
Gazzawhite123
před 7 měsíci

Určitě se to pokuste vydržet, vím, že to není příjemné, ale kasino už hráče navnadilo, i když to trvalo dlouho.

Určitě by to takhle být nemělo, ale myslím, že s tím teď nikdo z nás nic nenadělá.😕

Automaticky přeloženo:
Joe_n4
před 7 měsíci

Nikdo nevěří, že jste ty peníze získali, vy zničehonic upozorňujete, že platí... ukažte doklad o platbě, čekám na 27 tisíc eur a chystám se jít k soudu proti tomuto podvodnému kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zpočátku jsem byl skeptický... ale teď už platby jdou rychle!☺️ Vložil jsem celkem 2 500 € a zatím jsem si mohl vybrat 4 000 €! Jsem omezený na 1 000 € denně a jsem VIP!

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 7 měsíci

Jsem rád, že se to hýbe, to je jisté.

Mimochodem, jak dlouho už hraješ v tomhle kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj Romi! Takže už je to asi 6 měsíců! Právě mi do 3 hodin připsali 1 000 eur na bankovní účet!😍

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 7 měsíci

Velký.

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Vidím, že teď omezili přístup k Nizozemsku, takže jsem prakticky byl klientem z Nizozemska, ale kasino mi nemělo povolit registraci. Právě jsem viděl, že do seznamu zemí s omezeními přidali Nizozemsko. Nedává smysl, proč mi zabavili výhry. A co ostatní z Nizozemska? Zablokovali účty všech klientů?

Automaticky přeloženo:
thiben30
před 7 měsíci

Ukažte důkazy, nikdo vám nevěří, myslím, že vás donutili o tom psát, jsme tady s tímhle kasinem hluboko v koncích. Pokud tvrdíte, že vám zaplatili 1000... to nic neznamená... vězte, že kasino v Německu funguje nelegálně, můžou vám kdykoli zablokovat účet bez jakéhokoli udání důvodu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že teď omezili přístup k Nizozemsku, takže jsem prakticky byl klientem z Nizozemska, ale kasino mi nemělo povolit registraci. Právě jsem viděl, že do seznamu zemí s omezeními přidali Nizozemsko. Nedává smysl, proč mi zabavili výhry. A co ostatní z Nizozemska? Zablokovali účty všech klientů?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Samozřejmě se budeme snažit pomoci každému, kdo se na nás obrátí, pokud se něco takového stane.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

pro tebe.

filefile

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Taky jsem chtěl říct, že v tomhle chaosu jsi jediný. Neznáme tvou historii s 1red a nevíme, jestli jsi udělal něco špatně.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vypadá to, že někteří lidé dostávají zaplaceno.

Z této společnosti jsem si udělal pěknou řádku výběrů.

Ale teď můj výběr stále čeká na vyřízení. Nemůžu od nich dostat důvod. Účet je stále otevřený. Na účtu stále mám zůstatek. Stále mám čekající výběr od 5. května 2025.

Jen pořád opakujte, že se to přezkoumává. Jak a proč to nedělám po předchozím výběru ze stejných výher.

Automaticky přeloženo:
Gazzawhite123
před 7 měsíci

Doufejme, že kasino odpoví na vaši stížnost a my zjistíme důvod tohoto zpoždění. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.