Jak už jsem psala v recenzi, nedávno jsem se ocitla v situaci, kdy jsem splnila požadavek na bonusové sázení, a jakmile se tak stalo, objevila se chybová hláška, že nemám kredit - spustil se skript, který bonus odečetl, a můj kredit byl na grafickém rozhraní stále kladný, ale samozřejmě už nic nezbylo, protože peníze byly odečteny.
Nikdy byste si toho nevšimli, protože to děláme, když je na vašem zůstatku těžké si všimnout 10% slevy, ale já jsem právě provedl výběr a skript se musel pokazit.
Ptal jsem se kasina, proč by měli spuštěný skript, který odečítá hráčské peníze bez upozornění, a nikdy mi neodpověděli.
Na druhou stranu, pokud si budete dostatečně stěžovat, stane se, že když se vrátíte, máte nejšťastnější výherní sérii asi hodinu. Jinak budou vaše hry neustále mít velké zpoždění, což znamená, že kasino v zákulisí prohrává velké výhry kvůli vypršení časového limitu připojení.
Všechna tato kasina jsou podvodná, ale nikdy jsem neviděl jednoduchý scénář, jak si vybrat peníze.
A nejlepší na tom bylo… stěžoval jsem si a oni mi v e-mailu od AI vrátili částečnou částku. VIP agent mi poblahopřál k mému VIP bonusu, který má nulové požadavky na sázení – načež jsem ho opravil a řekl mu, že vrácení peněz nikdy nemá být bonusem, a ospravedlnil jsem se, že mě možná uvedl v omyl použitím nepravdivých slov. Dovolte mi to zopakovat – VIP agent mi řekl, že mi to takhle sdělil, protože mi to usnadnilo přijetí a zmatek vznikl, protože slova nebyla pravdivá.
Není to skvělé?
As my review said, I recently had a situation where I cleared the bonus wager requirement as as soon as that happened an error message came up and said no credit - a script had run to subtract the bonus behind the scenes and my credit still was positive on the GUI, but obviously there was nothing left because it did subtracted that money.
You would never notice because then we do this when your balance makes it difficult to notice a 10% shave, however I had just undertaken a withdrawal and the script must’ve screwed up.
I have asked the casino. Why would you have a script running that subtracts player funds without notification and they have never answered me.
On the flipside, if you complain enough, it’s just so happens that when you come back, you have the luckiest winning streak for about an hour. Otherwise your games will constantly have large lag times which is the casino dropping big wins with the connection timeout behind the scenes.
All these casinos are crooked, but I’ve never seen a straight up the script to removing my money.
Oh, and the best part… I complained and they gave me a partial refund in the AI email. VIP agent congratulated me on my VIP bonus which has zero wager require requirements - when I corrected them and told them a refund is never meant to be a bonus, and justified that perhaps it is misled me by using words that were untrue. Let me repeat that- the VIP agent said the reason it communicated it that way to me was because it made it easier for me to accept and the confusion arose because the words were untrue.
Isn’t that great?
Automaticky přeloženo: