Myslím, že se to letos stalo běžnějším. To je zavádějící, proč se na něco takového ptát, když na tom nezáleží. Pokud se tam píše trvale, tak to znamená navždy. Například pikakasino.com se řídí tímto postupem. Já jsem si trvale uzavřel pouze svůj účet a pro ně trvale znamená navždy.
Kasina si bohužel mohou dělat, co chtějí. Mám případ s boostcasino, kde se jednalo o identický případ, ale pouze druhé osobě byly vráceny peníze. Takže pro mě ne. Opravdu nevím, z jakého důvodu. Problematické je také to, že kasina obecně nesouhlasí s otevřením dalších důvodů, například proč nevrací vklady.
Nevidím žádný platný důvod, proč by kasino mělo znovu otevřít trvale uzavřený účet. Řekl bych, že ve většině případů za tím stojí vážný důvod. Není správné zneužívat okamžik, kdy chcete toto trvalé uzavření z rozmaru zrušit.
I think it has only become more common this year. That's misleading, why ask something like that when it doesn't matter. If it says permanent, then it means forever. For example, pikakasino.com follows this. I have only closed my account permanently, and for them permanent means forever.
Unfortunately, casinos are allowed to do whatever they want. I have a case with boostcasino where it was an identical case, but only the other person was given a refund. So not for me. I really don't know on what grounds. What's also problematic is that casinos generally don't agree to open up any more reasons, for example why they don't refund deposits.
I don't see any valid reason why a permanently closed account should be reopened by the casino. I would argue that in most cases there is a serious reason behind it. It's not right to take advantage of a moment when you want to reverse that permanent closure on a whim.
Mielestäni asia on tullut yleisemmäksi ihan vasta tämän vuoden puolella. Tuo siinä onkin harhaanjohtavaa, että miksi kysyä tuollaista, kun sillä ei ole merkitystä. Jos sanoo pysyvä, niin silloin se tarkoittaa ikuista. Esimerkiksi pikakasino.com tätä noudattaakin. Olen sulkenut tilini vain pysyvästi, ja heille pysyvä on siis ikuinen.
Valitettavasti kasinot saavat tehdä mitä haluavat. Itselläkin on tapaus boostcasinon kanssa missä identtinen tapaus, mutta vain toiselle annettiin hyvitys. Itselle siis ei. En tosiaan tiedä millä perustein. Sekin siinä on ongelmallista, että kasinot ei yleisesti suostu avaamaan yhtään enempää perusteita esim vaikka miksi talletusten palautusta ei omalta osalta tehdä.
En näe yhtään pätevää syytä miksi pysyvästi suljetun tilin tulisi avata uudelleen kasinon puolesta. Väitän, että suurimmassa osassa tapauksissa taustalla on jokin vakava syy. Ei ole oikein käyttää hyväksi hetkeä, kun haluaisitkin hetken mielijohteesta perua tuon pysyvän sulkemisen.
Automaticky přeloženo: