DomůFórumDiskuze stížnostíZnovu otevřete zablokovaný účet

Znovu otevřete zablokovaný účet

před 2 roky od Jojo86
|
14 470 zobrazení 89 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 2 roky

OK. Zablokoval jsem svůj účet natrvalo v kasinu a po několika měsících jsem jej jednoduše znovu otevřel v chatu, i když byl trvale uzavřen. Samozřejmě jsem ztratil HODNĚ. Mám nějakou šanci získat své vklady po opětovném otevření?

Automaticky přeloženo:
Jojo86
před 2 roky

Ahoj,

nemohu odpovědět bez dalších podrobností a nejlépe snímků obrazovky, které ukazují, jak přesně byl váš účet uzavřen.

Čekal bych, že trvalé uzavření znamená zavřeno nadobro. 🤔

Můžete také podat stížnost hned teď, abychom mohli zvážit všechny aspekty a poskytnout podporu.

Přečtěte si podrobnosti zde a rozhodněte se, zda se na to cítíte.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Byl to Ibet a můžu říct jen to, že permanent blocked tam není permanentně blokovaný. To znamená 7 dní, pokud je požádáte o podporu, a ano, mohou jít na jih.

Automaticky přeloženo:
Jojo86
před 2 roky

Ahoj,

takže jak mi to zní, kasino původně potvrdilo, že váš účet je trvale zablokován, že?

Každopádně, uvedli jste nějaký důvod, proč bylo nutné účet zrušit? Mám pocit, že všechno jsou důležité detaily, tak mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

O jakém kasinu to mluvíš?

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před 2 roky

Ahoj znovu.

Myslím, že byste měli začít používat TLAČÍTKO ODPOVĚDĚT – čím dříve, tím lépe.

Osoba, na kterou se nyní ptáte, si není vědoma vašeho příspěvku, takže šance, že dostanete odpověď, je poměrně nízká.


Automaticky přeloženo:
Leonmed
před 2 roky

Jsem si docela jistý, že mluvil o iBet.com https://casino.guru/ibet-com-casino-review

Automaticky přeloženo:
Jojo86
před rokem

Věřím, že se v současné době dobře ovládám, pokud jde o hazard, ale čelil jsem jednodušší situaci, jakou jste popsal. Kontaktoval jsem podporu a požádal jsem o navždy uzavření mého účtu, zeptal jsem se mě na důvod a řekl, že účet lze později znovu otevřít, protože to není problém s hazardními hrami. Pokud chcete ušetřit peníze do budoucna, velmi doporučuji požádat o uzavření platformy nebo jim říct, že máte problémy s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mnoho kasin znovu otevírá můj účet, i když žádám o trvalé uzavření. Dokonce i kasino guru dnes akceptuje způsob, jakým kasina fungují. 🤨

Musíte zkusit kompliment přes nějakou jinou webovou stránku, pokud mohou pomoci.

Jen by mě zajímalo, co na to říkají licenční pravidla.

Automaticky přeloženo:
JarmoM
před 2 měsíci

Buďte si prosím jisti, že se vždy snažíme pomoci, pokud je to možné, a až budeme mít jasný důkaz, že kasino jednalo nespravedlivě, určitě budeme za hráče bojovat.

Automaticky přeloženo:
JarmoM
před 2 měsíci

Obzvláště kasina na Curacau jsou ohledně finských hráčů docela zoufalá, protože národní licence bude vydána příští rok. Dělají, co mohou, aby z nás vydojili peníze, dobře vědí, že nikdy nebudou kvalifikováni pro finskou licenci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ani zákaz založený na závislosti na hazardních hrách vám ne vždy zabrání v opětovném otevření účtu. To se mi stalo například u boostcasino a coolbet. Vklady se nevrací.


Kasina nyní zaujala postoj, kdy se vás například ptají, zda přebíráte odpovědnost za znovuotevření účtu. Mohou se také ujistit, že nemáte žádné problémy. To je extrémně škodlivé, protože problém s hazardem zahrnuje touhu hrát. Proto jsou tyto otázky extrémně škodlivé a od lidí s problémy s hazardem nemůžete dostat pravdivé odpovědi. Kasina to jistě vědí. Bohužel odpovědnost šla dolů. Kasina si jistě všimla, že se mohou takto chovat a nenesou za to žádné následky.


Myslím, že tento směr, kterým se ubíráme, je z pohledu herního závislého extrémně znepokojivý.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

V mém případě to tak ale nebylo. Stížnost byla uzavřena, aniž bych mohl svou situaci podrobněji vysvětlit. Existuje velmi podobný případ se stejným kasinem, kde kasino kontaktoval guru a případ byl vyřešen ve prospěch hráče.

V mém případě kasinový guru ani nepožádal kasino o další informace. Požádal jsem o znovuotevření mé stížnosti, ale ani to nebylo uděláno. Osoba, která případ uzavřela, mi ani neodpověděla na e-mail.

Automaticky přeloženo:
JarmoM
před 2 měsíci

Pokud dovolím, problém je v tom, že potřebujeme solidní zálohu v podobě důkazů od hráče. Myslím, že tento scénář je docela dobře vysvětlen:

„Hráč v druhé stížnosti jasně zmínil závislost na hazardních hrách v kasinu – což znamená, že kasino bylo povinno hráčův účet uzavřít."

I když jste se o tom v žádném z vašich rozhovorů nezmínil, nebyli jste povinni to udělat."

Bohužel očekávat úplné sebevyloučení není možné, pokud se nezmíní skutečný rozsah závislosti. Je mi to líto.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ale i když daná osoba zmínila závislost na hazardních hrách, kasino má podle pravidel stále povoleno znovu otevřít účet. To platí pro každou licenci. MGA, Estonsko, Curaçao atd.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

To ani není pravda. Rád bych to vysvětlil víc, ale nedostal jsem k tomu příležitost. Konkrétně bych poskytl více informací o našem rozhovoru s kasinem. Vysvětlil jsem tyto věci, když jsem se pokusil případ znovu otevřít, ale stejně se to nepodařilo.

Ani se od kasina neptáš na žádné informace o mém případu? ...což je zvláštní.

Pořád mám šanci, jedna webová stránka se snaží pomoci a pořád se na to od kasina ptá.

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 2 měsíci

Víte, jestli tohle pravidlo platilo vždycky, nebo bylo přidáno až teď?

Je to nějak neuvěřitelné, když se kasino při žádosti o uzavření zeptá, zda chcete účet uzavřít například na 1 měsíc, na 1 rok nebo trvale. Ale na té odpovědi vlastně nezáleží.

Zvláštní na tom je, že teprve nedávno dotyčné kasino přiznalo svou chybu a dokonce vrátilo hráči vklady, a tehdy mu s touto záležitostí pomohl kasinový guru.


Automaticky přeloženo:
JarmoM
před 2 měsíci

Myslím, že se to letos stalo běžnějším. To je zavádějící, proč se na něco takového ptát, když na tom nezáleží. Pokud se tam píše trvale, tak to znamená navždy. Například pikakasino.com se řídí tímto postupem. Já jsem si trvale uzavřel pouze svůj účet a pro ně trvale znamená navždy.


Kasina si bohužel mohou dělat, co chtějí. Mám případ s boostcasino, kde se jednalo o identický případ, ale pouze druhé osobě byly vráceny peníze. Takže pro mě ne. Opravdu nevím, z jakého důvodu. Problematické je také to, že kasina obecně nesouhlasí s otevřením dalších důvodů, například proč nevrací vklady.


Nevidím žádný platný důvod, proč by kasino mělo znovu otevřít trvale uzavřený účet. Řekl bych, že ve většině případů za tím stojí vážný důvod. Není správné zneužívat okamžik, kdy chcete toto trvalé uzavření z rozmaru zrušit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasina sice mohou porušit svá vlastní pravidla, ale pokud zákazník udělá byť jen sebemenší chybu, je to okamžitě zrušeno. Například pravidlo Slottimonsteru, že účet je uzavřen do 24 hodin od doručení e-mailu. V mé situaci tomu tak nebylo a casinoguru s tím vůbec něco udělal; absolutně ne.


Takže v podstatě si kasina můžou dělat, co chtějí. A nikdo s tím nic nenadělá. Je to tak zkorumpovaný svět.

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 2 měsíci

No, bez ohledu na to, co kasina uvádějí v pravidlech, moji kolegové prošetřují každou stížnost a považují 72 hodin – v závislosti na situaci – za v pořádku. Například páteční žádosti.

„Mag7, chápu tvůj názor a chápu, jak frustrující může být, když se snažíš zabránit hraní hazardních her a tvůj účet není okamžitě uzavřen. Tvůj účet byl však uzavřen v přiměřené lhůtě, proto si nemyslíme, že máš nárok na vrácení peněz. V ideálním případě bychom rádi viděli, jak kasina dodržují své podmínky, ale musíme také vzít v úvahu, že jsi v pátek poslal e-mail a tvůj účet byl uzavřen v pondělí. Bohužel ne všechna kasina nabízejí nepřetržitou e-mailovou podporu, proto nejsme v pozici, abychom kasino penalizovali."

Je zřejmé, že to zranitelné hráče sotva potěší, ale z širšího hlediska to tak prostě je.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky