DomůFórumDiskuze stížnostíZeptejte se týmu Casino Guru

Zeptejte se týmu Casino Guru (strana 16)

186 551 zobrazení 347 odpovědí |
před 5 roky
|
Vážení členové fóra, Čas od času se setkáváme s někým, kdo se vydává za správce Casino Guru nebo člena partnerského týmu. Falešné profily Casino Guru na sociálních sítích a e-mailové nabídky, které připomínají naše vlastní newslettery nebo design e-mailů, jsou stále poměrně běžné. Věnujte prosím zvláštní pozornost odpovědím od týmu pro stížnosti, protože si uvědomujeme, že podvodníci se stále snaží získat hesla nebo jakékoli jiné údaje paděláním našich e-mailových šablon. Připomenutí zveřejnění od týmu pro stížnosti: Casino Guru vás nikdy nepožádá o provedení plateb ani o udělení přístupu k vašim účtům za účelem dokončení KYC (poznávacího procesu) vaším jménem. Pokud se někdo vydává za člena Casino Guru a požaduje takové informace, nesdílejte s ním žádné informace. Veškerá komunikace z naší strany bude probíhat prostřednictvím tohoto oficiálního vlákna stížností nebo na oficiální e-mailové adresy uvedené ve vašem případě. Vždy si prosím zkontrolujte doménu jakéhokoli e-mailu, který obdržíte, a ověřte, zda skutečně pochází od nás. To si můžete ověřit kliknutím na profil řešitele stížností. Pokud si všimnete čehokoli podezřelého, neváhejte se na nás přímo obrátit. Děkuji za vaši trpělivost a buďte v bezpečí.
1...15 16 1718
Přidat příspěvek
Rivurr příspěvek smazal/a
Rivurr
před 5 měsíci

Dostává upozornění na každý e-mail, nebojte se. Abych byl upřímný, chtěl bych vás požádat o trpělivost; stížnosti se hromadí a celý tým se snaží vyřešit zmeškané. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Rivurr příspěvek smazal/a
před 5 měsíci

Chtěl jsem podat stížnost na kasino Mr.Bet, ale nemohu ho najít v sekci „hledat kasino".

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Radko,


Napsal jsem ti soukromý e-mail kvůli naléhavému problému s ochranou soukromí… mohl bys to prosím zkontrolovat?


protože nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, právě jsem si všiml, že jste nám poslal e-mail z jiné e-mailové adresy, takže to nedávalo moc smysl. Pod vaším druhým účtem se žádná stížnost na Instant Casino nenachází. Nicméně se nemusíte bát, problém teď řeším.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chtěl jsem podat stížnost na kasino Mr.Bet, ale nemohu ho najít v sekci „hledat kasino".

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

žádný problém - zkuste prosím možnost „kasino není na seznamu" 🙏

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před 5 měsíci

Teď by to mělo být v pořádku, mohl bys to prosím zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kde je tato možnost? Kasino není na seznamu? Snímek obrazovky by se hodil. Díky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nevidím hrací automaty

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kde je tato možnost? Kasino není na seznamu? Snímek obrazovky by se hodil. Díky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, to si nemůžete nechat ujít, je to hned pod čarou:

file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nevidím hrací automaty

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Haló, hrací automaty? Hrací automaty jsou zde: https://casino.guru/free-casino-games 👈

Doufám, že je to to, co hledáte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený týme kasinových guru, rád bych se na něco zeptal, samozřejmě trochu osobního, pokud chcete, odpovězte mi! Existuje za všechno, co děláte, nějaká odměna, nebo to děláte takto? Už jen proto, že pomáháte spoustě lidí, si myslím, že by veškerá tato snaha měla být nějak odměněna.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Prosím, naléhavě jsem vám napsal email…

dej mi vědět

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před 4 měsíci

Odpověděl jsem ti; prosím, použij alespoň správnou e-mailovou adresu. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený týme kasinových guru, rád bych se na něco zeptal, samozřejmě trochu osobního, pokud chcete, odpovězte mi! Existuje za všechno, co děláte, nějaká odměna, nebo to děláte takto? Už jen proto, že pomáháte spoustě lidí, si myslím, že by veškerá tato snaha měla být nějak odměněna.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hmm, ptáte se na naše fórum, možná na stížnosti, nebo na celou značku Casino Guru?

Upřímně si myslím, že k podpoře hráčů je potřeba mít určitý způsob myšlení, ať už mluvíme o komunitě nebo týmu pro stížnosti, takže to děláme, protože nám na tom záleží a protože to můžeme. Také všeobecné uznání našeho společného úsilí, jako jsou vaše laskavé příspěvky a podpora nebo ocenění v oboru chválící naše zodpovědné kampaně, jsou samy o sobě odměnou. 🙂

Co se týče financí, jsme zaměstnanci nebo dodavatelé, což znamená, že jsme placeni za „každodenní práci". Neměl bych na to dost času, abych to dělal například jen jako koníček... 😎

Přesto bych rád řekl, že peníze jsou jen formou odměny, nikoli skutečnou příčinou našeho závazku. To tady neděláme, ale člověk může pracovat celý den jako bot, aby si vydělal plat, a to neznamená, že mu na tom opravdu záleží.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Vaše odpověď byla velmi pěkná, řekl bych, že měla filozofický charakter, protože pocházím z Řecka, takže chápu, co to znamená! V žádném případě nechci, abyste mou otázku špatně pochopil, udělal jsem to zjevně ze zájmu, protože obdivuji vaši práci! Sleduji vás ve zprávách a veřejných kampaních, které vedete v různých zemích, a také každou zprávu nebo video, které je nahráno na vaši stránku! Nyní si také uvědomuji, že pomáháte spoustě lidí. Myslím, že je to odměna za vaši vůli a práci, kterou děláte pro pomoc lidem, je to teď samozřejmost.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Určitě bych se od tebe rád někdy dozvěděl víc o kasinovém guru! Moc se mi líbí, že existuje taková webová stránka, kde můžeš diskutovat a bavit se o různých tématech týkajících se online hraní.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano, psal jsem ti na svůj e-mail…

Můžete prosím zkontrolovat, zda můžete udělat, co je požadováno? Je to pro mě opravdu důležité, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, psal jsem ti na svůj e-mail…

Můžete prosím zkontrolovat, zda můžete udělat, co je požadováno? Je to pro mě opravdu důležité, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

AHOJ,


Můžete mi prosím přečíst e-maily a pomoci mi chránit mé soukromí?


Nahráli jste na svůj web moje citlivé údaje. Můžete trvale smazat mou stížnost ze své stránky? Podám novou.



Děkuju

Automaticky přeloženo:
1...15 16 1718
Jít na stránkuz 18 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.