DomůFórumDiskuze stížnostívýplatní online kasino

výplatní online kasino (strana 2)

 od Phantom557788
|
2 673 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Phantom557788

Hlavní je vždy napsat do reklamace všechny novinky, které máte, aby o tom Kristina věděla a odpovědět jí, aby reklamace nedopadla tak, že jste neodpověděla.🙂

Automaticky přeloženo:

Ok udělám díky

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Už se ti podařilo všechno vyndat?

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Podle stížnosti, kterou hráč podal, nakonec dostal peníze, proč se ptáte?🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Protože jsem v podobné situaci. Mám v bance 14,5 tisíc a tři čekající výběry po 500 EUR, a to je případ od 22. března.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

děkuji za odpověď.

Byli jste také v kontaktu s kasinem a řekli, proč čekáte přes týden? Řekl bych, že toto kasino není nejrychlejší ve výplatě, ale většinou jim peníze nakonec vždy dá. Jakou platební metodu jste použili?

Ještě bych rád dodal, že kasinům dáváme 14 dní, takže pokud vám nepošlou peníze, můžete nás kontaktovat a náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíš, že tam vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Řekli mi, že je to kvůli vysoké poptávce po žádostech o výběr a že můj výběr je již v závěrečné fázi. Použil jsem kartu MasterCard. A pro výběr bankovním převodem. Pokud je to pravda a zaplatí do 14 dnů, počkám o něco déle, jestli ano.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Ano, většinou je to pro tentokrát, ale nechci říct, že to tak musí být na 100%. Nepracuji v kasinu, jen využívám informace dostupné ve vláknu. Pokud uplyne 14 dní, můžete podat stížnost a my se pokusíme kasino kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Perfektní, počkám 14 dní a uvidím, co udělá Oda. Držíme palce.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Jasně, ozvi se, až uslyšíš něco nového.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobré ráno, Jaro. Máme čekat 14 pracovních dnů nebo 14 běžných dnů? Předpokládám, že jsou normální, ne? Protože kdyby to byly pracovní dny, byli bychom na 20 dnech, a to je docela dlouhá doba. S pozdravem

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Ano, může to být 14 běžných dní a poté můžete podat stížnost. Náš tým se vás bude stále na vše ptát, takže chvíli potrvá, než kasino kontaktujeme. Tak to myslíš přímo.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobře, s výplatou počkám do příštího pátku. Pokud ne, podám reklamaci, protože už je to 14 dní a jsou tam tři výběry po 500 € plus dalších 13 000 €, které musím vybrat, což by při tomto kurzu trvalo věčnost. A v chatu nic nevysvětlují; vždy říkají to samé: Váš výběr se zpracovává, máme zpoždění, buďte prosím trpěliví. A peníze mezitím nedorazí. Díky, Jaro.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj Jaro, právě jsem podal stížnost na Romi, v sekci o Kingmaker Casino. Chtěl jsem ti dát vědět, dobře? Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

To je v pořádku, děkuji, že jste mi to řekl. 🙂

Snad vše dobře dopadne. ☘️

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky