Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostívýplatní online kasino

výplatní online kasino

 od Phantom557788
|
2 770 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2

Dobrý den, na koho se mohu přímo obrátit v případě problému s výběrem v online kasinu?

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Dobrý den, můžete mi říct, ze kterého kasina máte problém s výběrem? Existuje nějaký konkrétní problém, o kterém vám kasino řeklo, nebo s ním komunikujete?

Můžete nám o tom říct více, možná vám pomůžeme. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Je to o kasinu Kingmaker. V minulosti jsem vždy dostal své peníze rychle.

Teď to najednou trvá přes 15 dní a nic se neděje. Několikrát jsem psal na podporu, ale vždy se mi zdá, že dostávám stejnou odpověď.


- Zpracováváme

- Snažíme se

- Vaše výplata je ve finální fázi

- Vaše platba ještě není zpracovávána, ale my se o ni postaráme

- Nemusíte se bát o své peníze


A tak dále. Několikrát jsem psal na podporu, ale nic se neděje.

A nejde o 50 eur. Jde o větší sumu.


S abecedou jsem opravdu na konci a mám pocit, že ty peníze už nikdy neuvidím.


Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

To znamená, že váš účet je tam plně ověřen. Právo?

Pak by to opravdu nemělo být tak dlouhé na stažení, podle mě.

Náš tým pro stížnosti by se mohl pokusit záležitost prošetřit a doufejme, že vám pomůže získat vaše výhry.

Klikněte prosím na tento odkaz , kde můžete podat stížnost, dobře popište celou situaci a náš tým udělá vše pro to, aby se to vyřešilo.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi,


Děkuji mnohokrát za pomoc. Můj účet je plně ověřen. Platby jsem vždy obdržel poměrně rychle.

Teď, když jsem vyhrál další peníze a chci je vybrat, to nějak nejde.


Najdu odkaz a budu sdílet stížnost, doufám, že mi pomůžete. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Ahoj. Omlouvám se za tuto pozdní odpověď.

Vidím, že jste svou stížnost nyní úspěšně odeslali a náš tým na ní pracuje.

Udělali jste správně a náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby záležitost prošetřil.


Automaticky přeloženo:
Romi

Budete nyní kasino kontaktovat? Musím teď ještě něco udělat? Kontaktovat podporu kasina nebo něco podobného?


Mfg Adrian Kulozik

Automaticky přeloženo:

Právě jsem obdržel platbu 1500 eur. Nyní jsem objednal další platbu. Doufám, že to nebude trvat další 3 týdny.

Automaticky přeloženo:

Budete nyní kasino kontaktovat? Musím teď ještě něco udělat? Kontaktovat podporu kasina nebo něco podobného?


Mfg Adrian Kulozik

Automaticky přeloženo:

Nemusíte dělat nic; počkejte na další krok ve vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:

Právě jsem obdržel platbu 1500 eur. Nyní jsem objednal další platbu. Doufám, že to nebude trvat další 3 týdny.

Automaticky přeloženo:

To je skvělé! Konečně.

Chápu to tedy tak, že jste až nyní požádali o další výběr?

Nevím, proč jsem si myslel, že jste požadoval již celou částku ze své reklamace.🤔

Automaticky přeloženo:

Bohužel mohu každý den vybrat maximálně 500 eur.

Celkem tak můžete mít maximálně 3 objednávky současně. To je dohromady 1500 eur. Jakmile bude výběr dokončen, můžete zadávat další objednávky.

Včera mi byly vyplaceny všechny 3 výběry, které jsem provedl před 3 týdny

Včera jsem tedy mohl zadat další objednávku za 500 eur. Dnes udělám další objednávku za 500 eur.


Pak doufáme, že tentokrát to nebude trvat tak dlouho, než bude konečně vyplaceno

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

ZAČÍNÁM DOUFAT, ŽE DOSTANU PENÍZE, ŽE MĚ ZDRŽUJÍ ZPOŽDĚNÍ


Automaticky přeloženo:

Bohužel mohu každý den vybrat maximálně 500 eur.

Celkem tak můžete mít maximálně 3 objednávky současně. To je dohromady 1500 eur. Jakmile bude výběr dokončen, můžete zadávat další objednávky.

Včera mi byly vyplaceny všechny 3 výběry, které jsem provedl před 3 týdny

Včera jsem tedy mohl zadat další objednávku za 500 eur. Dnes udělám další objednávku za 500 eur.


Pak doufáme, že tentokrát to nebude trvat tak dlouho, než bude konečně vyplaceno

Automaticky přeloženo:

Dobře, teď už chápu. Děkuji za vysvětlení.

Mimochodem, jaký způsob platby preferujete?

Určitě nás prosím informujte, jak to jde, a budu držet palce, aby to odteď šlo hladce. 🤞

Automaticky přeloženo:

Jako způsob platby preferuji bankovní převod.

Děkuji, budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Velký. Děkuju. Budeme tady, když něco budeš potřebovat.

Automaticky přeloženo:

Momentálně mám nevyřízené 3 výběry v hodnotě 500 eur. Od 27./28. ledna a 29. ledna 2025. Počkáme a uvidíme, jak dlouho to bude trvat.

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Určitě nás informujte. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho potřebného kolem výběru, tak jsem taky zvědavý, jak dlouho to bude trvat. Pokud to přesáhne tu dobu, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.🙂

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno,

Nyní čekám 14 dní na platbu. Měl bych ti dát vědět, jestli to trvá tak dlouho.

V pátek jsem psal do kasina. Pošlu ti dopis, který jsem dostal. Ale měl jsem stejný problém s posledním odběrem a trvalo to věčnost.

Odkazuji vás na dopis:


Lily (Kingmaker)

7. února 2025, 13:25 OET

Dobrý den Adriane,

Děkujeme, že jste se obrátili na náš zákaznický servis Kingmaker.

Zkontrolovali jsme vaše výběry a rádi bychom vás informovali, že naše finanční oddělení pracuje na zpracování vašich výběrů.

Vaše výběry jsou v současné době ve finální fázi a neměly by nyní trvat dlouho.

Omluvte prosím čekání a buďte si jisti, že naše finanční oddělení dělá vše pro to, aby výběry zpracovaly včas.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a pochopení

Automaticky přeloženo:
Phantom557788

Vidím dost obecnou odpověď. Díval jsem se i na vaši stížnost a škoda, že jste Kristině nenapsal dříve. Do této doby mohlo být kasino kontaktováno, takže si na to příště dejte pozor. Odpověď na stížnost je důležitější než na fóru.

Ale protože to teď nikam neodešlo, bohužel budeme muset počkat a doufat, že peníze dostanete co nejdříve.

Pokud ne, jak jsem řekl, kasino bude kontaktováno z naší strany.

Asi to nebude potřeba.

Automaticky přeloženo:

Aha, tak jsem to napsal špatně. Znovu to pošlu do adresáře stížností, aby s tím Kristina mohla pracovat

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky