Vulcan vegas, který jsem znovu hrál, abych to otestoval, včera jsem vyhrál 480 eur s 50, které jsem zaplatil, a hotovost dnes na mé bance podle účtů
Vulcan vegas i played again to test it at i won yesterday 480 euros with 50 which i payed in and the cash today on my bank accoung
Ahoj, chytré telefony nebo tablety se také mohou stát přenosným online kasinem. Nejprve musíte nainstalovat mobilní aplikaci a spustit aplikaci ve vhodnou dobu, a to i ve veřejné dopravě na cestě domů.
Hey, smartphones or tablets can also turn into a portable online casino. You must first install the mobile application and launch the application at a convenient time, even on public transport on the way home.
Vysávají velký čas
Dnes odmítl můj výběr bez důvodu..Po čekání 18 dní a během 18 dnů mi zajistili 20krát všechno bylo v pořádku
Dnes jsem to zkusil znovu, ale teď už se o výhry nestarám..Sraní se na hráče a dělají svá vlastní pravidla. Nejsou profesionálové, kteří mají kasino
They suck big time
Today the rejected my withdrawal with no reason..After waiting 18 days and during the 18 days they ensured me 20 times everything was fine
I tried again today but now I don't care about the winnings..They shit on the players and making their own rules. They are not professionel enogh to have a casino
Ale zeptali jste se jich, proč odmítli váš výběr?
But have you asked them why they rejected your withdrawal?
Ano, ale podpora nemá tušení, co se děje v sekci plateb. Jsou o všem bezradní a neposkytují žádné odpovědi
Vyžádal si malou 1 000 z 10 000 .. Odmítnuto dnes. Žádná pošta a žádná odpověď, proč
Nikdy předtím jste nezažili tak uprofessionel kasino
Yes but support have no idea what is going on in the payment section.. They are clueless on everything and don't provide any answers
Requested a small one of 1000 of the 10.000..Rejected today. No mail and no answer on why
Never experienced so uprofessionel casino before
Ano, přesně to jsem chtěl říct
Yes, that's exactly what I wanted to say
Ja genau das wollte ich sagen
Myslím, že je lepší s nimi komunikovat prostřednictvím e-mailu, aby měli více času promluvit si s platebním oddělením a zeptat se jich, co se děje. Skutečnost, že odmítnou váš výběr a neposílají vám o něm žádné informace, je veselá.
I think it's better to communicate with them via email so they have more time to talk to the payments department and ask them what's going on. Anyway, the fact that they decline your withdrawal and don't send you any information regarding it is just hilarious.
Bankovní převod. Udělali to dříve a žádný problém, ale trvalo to navždy
Nyní znovu vše odmítli a tvrdili, že jde o tequinické problémy
Požádal mě, abych to zkusil znovu a řekl, že to může trvat 14 pracovních dnů
Toto kasino je vtip a nezaslouží si dobré ceny
Bank Transfer. They did it before and no problem but it took forever
Now they rejected all again, Claiming it is tequinical issues
Asked me to try again and say it can take 14 working days
This casino is a joke and do not deserve good rates
Chtěl jsem počkat na naše pravidelné středeční setkání, ale zítra to zkusím přivést na stůl. Jak jsem již řekl, nemyslím si, že by nějaké kasino mělo mít tak vysoké hodnocení, když tolik hráčů má špatné zkušenosti s výběry.
I wanted to wait for our regular Wednesday meeting, but I'll try to bring it on the table tomorrow. As I said before, I don't think that any casino should have so high rating when so many players have that bad experience with withdrawals.
Drahý Danieli,
Pokud se u 3–6 hráčů vyskytnou potíže ze stovek
tisíce - opravdu věřím, že se jedná o pevný znak vynikajících služeb a
pověst stejně. Znáte můj Skype, znáte můj e-mail - neváhejte
pošlete mi kdykoli e-mail hráče a my to prošetříme. Také by bylo
mnohem pohodlnější, pokud by hráči, kteří mohou mít potíže, mohli
jednoduše podejte stížnost na CasinoGuru.
Dear Daniel,
If 3-6 players experience difficulties out of hundreds of
thousands - I truly believe that this is a firm sign of excellent service and
reputation as well. You know my Skype, you know my e-mail - please feel free to
ping me anytime with the player's email, and we will investigate. Also would be
much more convenient if the players who may experience difficulties could
simply file a complaint at CasinoGuru.
Ahoj,
Říkáte 3-6 hráčů? Tento komentář mě vlastně přinutil začít kopat skrz fórum. Nejsem si jistý, jestli jsem našel každého uživatele, ale jsou to uživatelé, kteří si zde stěžovali na pomalý proces výběru ve Vulkan Vegas. Je to 14 během několika posledních týdnů (kromě jednoho staršího případu). Pokud projdete tímto fórem, uvidíte, že si lidé někdy stěžují na dlouhý proces výběru v různých kasinech, ale množství stížností, které máme proti výběrům a nedostatečné komunikaci ve Vulkan Vegas, je ve srovnání s JINÝM jiným kasinem uvedeným na Fórum.
Diskutovali jsme o této záležitosti na jednom z našich pravidelných firemních setkání a všichni jsme se shodli, že nechat hráče několik týdnů čekat na své výběry, aniž bychom je informovali o tom, co se děje, a odmítnout jejich výběry, aniž bychom je informovali o důvodu, způsobí opravdu špatné zkušenosti pro hráči.
Pokud vaše zákaznická podpora informovala hráče o vašich problémech s poskytovateli plateb a vysvětlila situaci, nemohu tvrdit, že by to všichni hráči pochopili a přijali, ale alespoň by bylo fér informovat je o současném stavu místo toho, aby zůstali tichý.
Samozřejmě existují kasina, která by dělala totéž, ale od kasina s tak vysokým hodnocením a dokonalou reputací bych prostě očekával více.
Pokud jde o vaši poznámku o podání stížnosti - bylo to rozhodnutí hráčů přivést ji na fórum. Pokud chtějí, mohou samozřejmě podat novou stížnost. Na druhou stranu si nemyslím, že je nutné podávat stížnosti, když hráči peníze nakonec dostali. Byla to pro ně jen špatná zkušenost, a proto ji pravděpodobně přinesli na fórum, aby ji mohli sdílet s ostatními.
Hello,
3-6 players you say? This comment actually forced me to start digging trough the forum. I'm not sure if I found every single user, but these are users who complained here about slow withdrawal process in Vulkan Vegas. It's 14 during few recent weeks (except one older case). If you go through this forum, you can see that people sometimes complain about the long withdrawal process in different casinos, but the amount of complaints we have against withdrawals and lack of communication in Vulkan Vegas is another level compared to ANY other casino mentioned on the forum.
We discussed this matter on one of our regular company meetings and we all agreed that letting the players wait for few weeks for their withdrawals without informing them about what's going on and declining their withdrawals without informing them about the reason, causes really bad experience for the players.
If your customer support informed the players about your issues with payment providers and explained the situation, I can't claim that all the players would understood and accepted it, but at least it would be fair to inform them about the current state instead of remaining silent.
Of course, there are casinos that would do the same, but I'd simply expect more from a casino with so high rating and perfect reputation.
Regarding your note about submitting a complaint - it was the players decision to bring it on the forum. Of course, they can submit a new complaint if they want to. On the other hand, I don't think it's necessary to submit a complaint when the players eventually received the money. It was just a bad experience for them and that's why they probably brought it on the forum in order to share it with others.
Ohhh) Dokonce jsi vychoval tohle - E.Beccard
přečetli jste si vůbec stížnost?) nebo jste měli možnost si přečíst korespondenci mezi tvým kolegou a tímto hráčem?
Vážně, důrazně doporučuji vytvořit stížnost / nebo mě upozornit na jakékoli potíže.
Jsem tu, abych pomohl a udělám maximum pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
I když jste zmínili 14 hráčů, opět to činí méně než 0,003% všech aktivních hráčů.
Těšíme se na naši další spolupráci.
S přátelským pozdravem,
Alexander
Ps Ocenil bych, pokud mě na fóru naučíte, jak sledovat jakékoli téma týkající se kasina Vulkanvegas. Do dnešního dne - nevěděl jsem, že vůbec existuje, nikdy jsem neobdržel žádný typ oznámení atd.
Ohhh) You even brought up this one - E.Beccard
did you even read the complaint?) or maybe did you have a chance to read the correspondence btw your colleague and me re this player?
On a serious note, I am strongly advising creating the complaint/or notifying me in any trouble at all.
I am here to assist and will do the very best to bring up the customer satisfaction.
Again, even though you mentioned 14 players, this makes it less than 0.003% of all the active players' pool.
Looking forward to our further cooperation.
Kind regards,
Alexander
P.s. I would appreciate if you teach me how to monitor any topic related to Vulkanvegas casino on the forum. Till today - I was not aware it was even existing, I have never received any type of notifications etc.
Nereagoval jsem na to v původním příspěvku, který vám byl napsán, ale protože jste argument použili znovu ... Opravdu předpokládáte, že každý zákazník, který měl problémy s výběry ve vašem kasinu, přišel na toto fórum a napsal nový příspěvek o to? Pokud bychom zde měli 14 uživatelů, pak to ve skutečnosti musí být stovky nebo tisíce zpožděných výběrů. Těchto 14 uživatelů je pouze vzorek odebraný z vaší uživatelské základny, takže je velmi daleko od vašich 0,003%. Ostatní uživatelé jednoduše kontaktují vaši zákaznickou podporu, dokud nakonec nedostanou výhru nebo ještě horší, dokud ji neztratí, než se jim podaří vybrat. Pravděpodobně o tomto fóru ani nevědí, takže zde nemají představu, že si na něj budou stěžovat.
Od dnešního dne vás budu informovat, kdykoli se na fóru objeví Vulkan Vegas, a oceňuji, že jste ochotni si s hráči promluvit. Vždy je lepší mít přímou odpověď od zástupce kasina místo hádání, co by mohlo být za problém.
Pokud jde o E.Beccard - ne, nejsem ani součástí týmu, který se zabývá stížnostmi. Jmenoval jsem pouze každého, kdo zde popsal jakýkoli problém s výběry ve vašem kasinu. V některých případech může být chyba samozřejmě na straně hráče.
I didn't react to it in the initial post written to you, but since you used the argument again...Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals. The 14 users are just a sample taken from your user base so it's very far from your 0.003%. Other users simply keep contacting your customer support until they eventually receive the winnings or even worse, until they lose it before they manage to withdraw. They probably don't even know about this forum so they don't get the idea of complaining about it here.
Starting from today, I'll notify you whenever Vulkan Vegas will be mentioned on the forum and I appreciate that you're willing to talk to the players here. It's always better to have a direct reply from the casino representative instead of guessing what might be the issue.
Regarding E.Beccard - no, I'm not even part of the team that deals with complaints. I only named everyone who described here any kind of issue with withdrawals in your casino. Of course, in some cases, the fault might be on the player's side.
Opravdu předpokládáte, že každý zákazník, který měl problémy s výběry ve vašem kasinu, přišel na toto fórum a napsal o něm nový příspěvek? Pokud bychom zde měli 14 uživatelů, pak to ve skutečnosti musí být stovky nebo tisíce zpožděných výběrů.
Zdá se, že Casino Guru hraje ďáblova obhájce opravdu dobře v klíčových slovech souvisejících s výplatami Vulkan Vegas, což by také přispělo ke zvýšení počtu stížností na této konkrétní platformě.
Vulkan má skutečná čísla, pochybují o tom, že budou sdílet některá z nich, protože to není v jejich zájmu, že 0,003% je nesmyslný argument. Možná mohou potvrdit, zda došlo ke změně zásad, nebo existují další důvody pro tento zjevný nárůst zpoždění plateb.
Viděl jsem, jak Guru při výpočtu reputace kladl menší váhu na velmi staré stížnosti, možná by systém, který dává větší váhu těm nedávným, mohl být pro hráče prospěšný.
Do you really assume that every customer who had issues with withdrawals in your casino came to this forum and wrote a new post about it? If we had 14 users here, then in reality, it must be hundreds or thousands delayed withdrawals.
To play the devil's advocate, Casino Guru seems to rank really well on Vulkan Vegas payout related keywords, that would also contribute to the rise in the number of complaints on this specific platform.
Vulkan does have the real numbers, doubt they'll share any of those since it's not in their interest, that 0.003% is a garbage argument. Perhaps they can confirm if there was any change in policy, or there are other reasons for this apparent rise in payment delays.
I've seen Guru put less weight on very old complaints when calculating the reputation, perhaps a system that gives more weight to recent ones could be beneficial to players.
Děkuji Daniel
Jak jsem řekl, těším se na další spolupráci.
Přeji hezký dopředu!
S přátelským pozdravem,
Alexander
Thank you Daniel,
As I said, looking forward to further cooperation.
Have a nice one ahead!
Kind regards,
Alexander
VulcanVegas jsou podvodníci a já jsem hodně trpěl, poslali mi pozvánky na bonus s podmínkami uvnitř e-mailu, ale po vložení se ukázalo, že podmínky jsou jiné a nedostávám bonus. poslední bonus, což znamená, že mi v předchozích případech lhali. Nahrál jsem jejich dokumenty k ověření a nebyly přezkoumávány měsíce, několikrát jsem to požadoval - ale nic, nakonec je zkontrolovali a nepřijímají fotografii zadní části mého VISA - bez důvodu a já jsem ani nevyhrál tam jsem požádal o zrušení mého účtu - odmítnuto, napsal jsem stížnost na adresu na webu pro stížnost - nic, podle jejich pravidel, pokud nejsem spokojen s jejich rozhodnutím - musí mi dát adresu nezávislých orgánů koho si stěžovat - požádal jsem o takovou adresu - nechci mi dát ...... toto je podvodné kasino a neztrácejte čas a peníze, abyste tam vůbec hráli.
VulcanVegas are scammers, and I suffered a lot, they sent me invitations for a bonus with the conditions inside the e-mail, but after I deposit it turns out that the conditions are different and I do not receive a bonus. the last bonus, which means that they lied to me in previous cases. I uploaded their documents for verification and they were not reviewed for months, I demanded this several times - but nothing, they finally reviewed them and they do not accept a photo of the back of my VISA - without reason, and I did not even win there.I asked to close my account-refused, I wrote a complaint to the address on the site for complaint-nothing, according to their rules, if I'm not happy with their decisions-they must give me the address of independent bodies of who to complain-I asked for such an address-do not want to give me ...... this is a scam casino and do not waste your time and money to play there at all.
ВулканВегас са измамници,и аз пострадах доста,изпращаха ми покани за бонус с условията вътре в е-мейла,но след като депозирам се оказва,че са други условията и не получавам бонус.това няколко пъти-някрая доста спорих с тях и ми дадоха последният бонус,което означава,че са ме лъгали в предишните случаи.документи им качих сам за верификация и с месеци не се преглеждаха,изисквах неколкократно това-но нищо,накрая ги прегледаха и не ми приемат снимка на задната част на моята ВИЗА-без причина,а дори не съм печелил там.поисках да ми закрият акаунта-отказват,писах жалба на адреса в сайта за оплакване-нищо,по техните правила,ако не съм доволен от решенията им-те трябва да ми дадът адрес на независими органи на който да се оплача-поисках такъв адрес-не иската да ми дадът......това е скам казино и не си губете времето и парите да играете там изобщо.
O co přesně tedy právě teď jde? Chcete tam zavřít svůj účet a oni to odmítnou udělat? Pokud tomu správně rozumím, nemáte tam žádnou výhru, že?
So what exactly is the issue right now? You'd like to close your account there and they refuse to do it? If I understand it correctly, you don't have any winnings there, right?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.