Od té doby se čeká na stažení.
21. března 2024. Byl jsem s nimi v kontaktu několikrát do měsíce. Neustále mě odrazují tím, že odpoví stejným e-mailem, který obviňuje jejich platební systém třetí strany.
Been waiting for withdrawal since.
March 21,2024. I have kept in touch with them several times a month. They keep putting me off by replying with the same email blaming their 3rd party payout system.
Čekal jsi tak dlouho? Chápu, že někdy může být problém s poskytovatelem třetí strany, ale 4 měsíce? Nebral bych to jako pádný důvod. Ptali jste se, zda byste mohli přejít na jinou alternativu?
Přeji ti hodně štěstí
Have you been waiting that long ? I understand that sometimes there can be a problem with a third party provider but 4 months ? I wouldn't take that as a valid reason. Did you ask if you could switch to some other alternative ?
Wish you good luck
Moje první platba mi byla zaslána právě za měsíc, druhá byla schválena 19. června, to bude také měsíc...!!, řekli mi, když jsem s nimi mluvil, že bylo hodně žádostí o výběr, to je proč to zpoždění. Doufám, že mi budou platit i nadále.!!!
My first payment was sent to me just in a month, the second was approved on June 19, it will be a month too...!!, they told me when I spoke with them that there was a lot of withdrawal request, that's why the delay. I hope they continue to pay me.!!!
Mi primer cobro me enviaron justo en un mes, el segundo se aprobó el día 19 de junio ya va ser un mes tambien..!!, ami me dijeron cuando hable con ellos que avía mcho solicitud de retiro, por eso el retraso. Ojalá me sigan pagando.!!!
Aha, nevím, jestli bych spoléhal na to, že mi měsíc říkají, že mají hodně výběrů. Podle mě je toho hodně, ale urychlit to nejde.
Takže budete muset být trpěliví a doufat, že peníze přijdou. Pokud se něco změní, rozhodně mi dejte vědět.
Oh, I don't know if I would rely on the fact that they tell me for a month that they have a lot of withdrawals. It's a lot in my opinion, but you can't speed it up.
So you'll just have to be patient and hope the money comes in. If something changes, definitely let me know.
Pravda je, že ano, trvá to měsíc, ale alespoň za první dostanu zaplaceno.
The truth is that yes, it takes a month, but at least I get paid for the first one.
La verdad que si mcho tiempo un mes pero al menos cobre ya el primero
Jistě, vím, že je to uklidňující, ale kdybych někde hrál o peníze a vyhrál bych, čekal bych, že dostanu zaplaceno.
Každopádně další rozhodnutí bude na vás a vy budete vědět, jestli má cenu hrát v těchto VIP místnostech 🤷♂️
Sure, I know it's comforting, but if I were playing for money somewhere and I won, I'd expect to get paid.
Anyway, the next decision will be up to you and you will know if it's worth playing in these vip rooms 🤷♂️
Ano ano, ano, nevím, zda bych se do tohoto kasina vrátil...!! Stále to nikomu nedoporučuji.
Yes yes, yes, I don't know if I would return to this casino...!! I still don't recommend it to anyone.
Si si eso si, igual yo no se si volvería en este casino..!! IGUAL no lo recomiendo a nadie.
Další vklad na Posh neudělám, dokud neobdržím vše, co mi dluží. Takže uvidíme, jestli se rozhodnou udělat správnou a etickou věc, nebo ne!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
Další vklad na Posh neudělám, dokud neobdržím vše, co mi dluží. Takže uvidíme, jestli se rozhodnou udělat správnou a etickou věc, nebo ne!
I will not make another deposit to Posh until I receive all they owe me. So, we shall see if they choose to do the right and ethical thing, or not!
To je jistě rozumné a neučinil bych žádný vklad, pokud bych od nich nedostal peníze. Jsem zvědavý, jestli to dostaneš nebo ne.
Jste s nimi v nějakém kontaktu nebo ne?
That's certainly reasonable, and I wouldn't make any deposit unless I received money from them. I'm curious to see if you get it or not.
Are you in any kind of contact with them or not ?
Hm, jsem moc zvědavá, jak to skončí, protože z této situace nemám dobrý pocit. Snažím se být vždy pozitivní, ale tentokrát si nedokážu představit, co čekat. Musíme jen čekat a modlit se, aby peníze přišly k vám a dalším hráčům. To je vše, co nyní můžeme udělat. 😥
Hm, I'm very curious how it will end because I don't have good feeling about this situation. I try to be always positive but this time I can't imagine what to expect. We just have to wait and pray that money will come to you and other player. That's all we can do for now. 😥
Ahoj! Budu rád, když mi pomůžete! Schválili můj první výběr (požadovali 2 000 $ 7. června a dalších 2 000 $ 8. června.) a já stále dostávám zdvořilý otřes, že se to blíží... a že nemohou schválit druhý, dokud mi nezaplatí první...vše přes bitcoiny. Díky za vaši pomoc!
Hi! I would love your help too please! They approved my 1st withdrawal (requested $2000 on June 7 and another $2000 on June 8.) and I'm still getting the polite runaround that it is coming...and that they can't approve the second one until they pay me the first one...all via bitcoin. Thanks for your help!
Ahoj, na své peníze čekáš měsíc, což by pro mě bylo extrémně dlouhé. Co vám kasino dává jako důvod, proč vám ještě nevyplatilo? Chtěl bych říci, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné kolem výběru a peníze tedy poslali hráči.
Pokud jste se tedy za celou tu dobu nenastěhovali, možná vám můžeme podat pomocnou ruku a můžete zkusit otevřít stížnost u nás.
Co myslíte, stojí za to vyzkoušet?
Hi, you've been waiting for a month for your money, which would be extremely long for me. What is the casino giving you as a reason for not paying you out yet ? I would like to say that we give casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and therefore send the money to the player.
So if you haven't moved in all that time, maybe we can lend a helping hand and you can try to open a complaint with us.
What do you think it's worth a try ?
re: Posh-casino.com:
Od mé žádosti o výběr z Posh Casina 21. března 2024 uplynuly více než 4 měsíce. Na několik týdnů se mnou přestali komunikovat. Minulý týden, poté, co je znovu kontaktovali, konečně odpověděli stejným obecným e-mailem, který obviňoval jejich „poskytovatele platebních služeb".
Požádal jsem je, aby mi řekli, pokud mi nehodlají zaplatit, bez úspěchu.
re: Posh-casino.com:
It has now been over 4 months since my March 21, 2024 withdrawal request from Posh Casino. They quit communicating with me for several weeks. Last week, after contacting them once again, they finally responded with their same generic email blaming their "payment service providers".
I have asked them to just tell me if they do not intend to pay me, to no avail.
Moje otázka zní, pokud se pokoušíte vybrat peníze tak dlouho, proč jste nás nekontaktovali, aby se náš tým podíval a pokusil se s tím něco udělat? Myslíš, že to není vhodné? Neříkám, že vám musíme pomoci získat peníze, ale rozhodně je to dobré udělat, protože pokud se to nepokusí vyřešit, pak dostanou černé body, pokud by stížnost skončila nevyřešením.
Myslíš, že do toho půjdeš?
My question is, if you've been trying to withdraw money for so long, why didn't you contact us to get our team to take a look and try to do something about it ? You think that's not appropriate ? I'm not saying we have to help you get the money, but it's definitely a good thing to do, because if they don't try to resolve it, then they'll get black points if the complaint ends up being unresolved.
Think you'll go for it?
Snažil jsem se podat stížnost, ale bylo mi řečeno, že protože posh-casino.com je kasino pouze pro pozvání, nemůžete pomoci.
Pokud se to změnilo, určitě bych vám mohl pomoci!
Děkujeme za vaši odpověď!!!
I tried to initiate a complaint, but was told since posh-casino.com is an invitation only casino, you couldn’t help.
If that has changed, I would certainly any assistance you can give me!
Thank you for your reply!!!
Úplně jsem zapomněl, že se jedná o toto kasino nebo aplikaci. Bohužel, jak jsme již uvedli, proti takovému není možné podat stížnost. Omlouvám se, že jsem si to spletl, ale úplně mi to uniklo.
Každopádně mě tvoje situace mrzí a mrzí mě, že se to nikam neposunulo. Snad se to zlepší, i když si tím nejsem jistý.
Oh I completely forgot that this is about this casino or app. Unfortunately, as we have said before, it is not possible to file a complaint against such. I'm sorry I got you mixed up, but I completely missed it.
Anyway, I'm sorry about your situation and I'm sorry that it hasn't moved anywhere. Hopefully it will get better though I wouldn't be sure.
Hrál jsem online s luxusním kasinem více než 5 let. V minulosti jsem měl pozitivní zkušenosti s odvykáním. Teď jsem vyhrál hodně (pro mě stejně velký) a požádal jsem o tři různé výběry, jeden za 2500 $ a 2 za 1000 $. Žádost o výběr výher 30. dubna 2024. Nyní je 20. srpna 2024 a nic nepřišlo. Mnohokrát jsem kasino kontaktoval prostřednictvím chatu a e-mailu a pokaždé dostávám stejnou omluvu, obviňuji velké množství požadavků a nabízím eskalaci mého požadavku ve výši 2 500 $, protože zjevně mohou udělat pouze jeden najednou. Hrál jsem s uloženými krypto finančními prostředky. Kromě toho mě odebrali jako hráče, který už smí dostávat své propagační bonusy. Jejich propagační kódy už mi nefungují, takže předpokládám, že to znamená, že nikdy nedostanu zaplaceno, protože už ani nechtějí, abych hrál na jejich webu. Teď, když jsem skutečně vyhrál… nemám ponětí, jaké kroky podniknout nebo co lze udělat… jsem velmi zklamaný. Býval jsem velkým obhájcem a teď jsem extrémně zklamaný a předpokládám, že nikdy žádnou z těch výher nevidím…
I’ve played online with posh casino for over 5 years. I’ve had positive withdrawal experiences in the past. Now I won big (well big for me anyways) and requested three different withdrawals one for $2500 and 2 for $1000 each. Requested withdrawal of winnings on April 30, 2024. It is now August 20, 2024, and nothing received. I have contacted the casino numerous times via chat and email, and I receive the same excuse each time, blaming high volume of requests and offer to escalate my $2500 request because they can only do one at a time apparently. I played with deposited crypto funds. In addition to this, they’ve removed me as a player that’s allowed to receive their promotional bonuses anymore. Their promotional codes don’t work for me anymore, so I’m assuming that means I’m never going to be paid because they don’t even want me playing on their website anymore. Now that I actually won… I have no idea what steps to take, or what can be done… i’m very disappointed. I used to be a huge advocate and now I’m extremely disappointed and assuming I’m never seeing any of those winnings…
Dobré ráno,
Existuje číslo WhatsApp pro VIP, zkusil bych to znovu. Jestli chceš, můžu ti to dát.
Good morning,
There is a WhatsApp number for VIP, I would try again through that. If you want, I can give it to you.
Guten Morgen,
es gibt eine WhatsApp Nummer für VIP, darüber würde ich es noch einmal versuchen. Wenn du möchtest gebe ich sie dir.
Přesně tohle se mi stalo! Vzhledem k tomu, že jde o kasino „pouze na pozvání", chápu, že toho bohužel nemůžeme moc dělat! Jediné, co chtějí, jsou poražení.
This is exactly what has happened to me! Since they are a "by invitation only" casino, I understand there is not much we can do unfortunately! All they want is losers.
Dejte mi prosím vědět číslo. Nebyl jsem schopen mluvit s Posh živým člověkem už měsíce. Můžeš se zeptat, jak jsi na ně získal číslo na Whatsap?
Please let me know the number. I haven’t been able to talk to a Posh live person in months. Do you mind me asking how you got a whatsap number for them?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.