FórumDiskuze stížnostíVulkan Vegas zablokoval můj účet

Vulkan Vegas zablokoval můj účet

před 6 měsíci od Yennifer
|
2047 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Dobrý den, moje stížnost se týká Vulkan Vegas, který mi zablokoval účet, když jsem ověřoval, abych mohl vybrat své peníze, poslal jsem e-mail a nedostal jsem žádné informace. Ověřovací procedury jsem zahájil ve středu 4. října tohoto roku a dnes zkontroluji účet a zobrazí se jako zablokovaný

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

No, co mohu říci, situace je velmi nepříjemná, my hráči nejsme nijak chráněni, kasina obecně dělají, co je napadne

Přeji úspěšné vyřešení vašeho problému 🤗

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

Ahoj,

Ve skutečnosti mi chybí vámi zmíněná stížnost. Víte, že můžete jeden odeslat?

Netřeba dodávat, že začínáme tím, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu a odeslání peněz. Upozorňujeme, že některá kasina zablokují účet, aby dokončila ověření. No, ocenil bych krátkou poznámku, aby každý hráč věděl, co se děje!

Můžete mě prosím informovat o svém ověření?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

V tomto kasinu nehraji, je to jen komentář

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, v současné době jsem psal na e-mail technické podpory Vulkan Vegas a informovali mě, že můj účet byl zablokován a že musím prokázat, že jsem v Nizozemsku, kterému jsem uvedl, že jsem si otevřel účet v Peru, odkud jsem neodešel zemi za poslední 3 roky a pak mi řekli, jestli jsem měl VPN aktivovanou při zadávání, na což jsem odpověděl, že nevím, co to je a že jsem si otevřel účet v mobilu přes odkaz, který mi poslali abych se mohl zaregistrovat a čekám na odpověď e-mailem, abych zjistil, zda mohu získat zpět peníze, které jsem vložil

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V tomto kasinu nehraji, je to jen komentář

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je v pořádku, neodpověděl jsem ti. Bylo to pro Yennifer. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, v současné době jsem psal na e-mail technické podpory Vulkan Vegas a informovali mě, že můj účet byl zablokován a že musím prokázat, že jsem v Nizozemsku, kterému jsem uvedl, že jsem si otevřel účet v Peru, odkud jsem neodešel zemi za poslední 3 roky a pak mi řekli, jestli jsem měl VPN aktivovanou při zadávání, na což jsem odpověděl, že nevím, co to je a že jsem si otevřel účet v mobilu přes odkaz, který mi poslali abych se mohl zaregistrovat a čekám na odpověď e-mailem, abych zjistil, zda mohu získat zpět peníze, které jsem vložil

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

I když jste možná zmatení, spolupracujte s podporou. Pokud však máte pocit, že nevíte, co se děje, nebo se jen chcete něčím ujistit, podělte se o to zde.

Pokusíme se vám s tím pomoci, ano?

Prozatím mám dotaz: Když jste se registrovali v kasinu, jakou zemi pobytu jste prosím uvedli do registračního formuláře?

Dejte mi laskavě vědět.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Registrujte zemi kde jsem v Peru, proto nechápu, proč mi to píše, že příjem se objevuje v Holandsku a čekám na další informace

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

OK to je dobře. Obvykle začínáme ověřením základních informací, abychom vyloučili nejjednodušší vysvětlení.

Sdíleli jste někdy své zařízení s někým jiným? S někým, kdo používá VPN? Souhlasím, všechno to zní dost divně, ale jak jsem řekl, otázky jsou součástí procesu.

Jednoduše nechápu, jak se to mohlo stát. To je vše. Doufejme, že stížnost brzy poskytne nějaké vodítko.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moje zařízení není sdíleno

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

Děkuji.

Myslel jsem si to, ale je lepší si být jistý. Jak to teď vidím, tuto záhadu zbývá vyřešit stížností. Došly mi návrhy.

Nezoufejte, prosím. Členové našeho týmu pro stížnosti jsou profesionálové, pokud existuje způsob, najdou ho.

🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

Dobré odpoledne Jenifer, také jsem z Peru a dnes mi zablokovali účet Vulcano Vegas zrovna když mě ověřovali, stačilo mi schválit číslo vkladového účtu a zablokovali mi účet stejným způsobem, zeptal jsem se proč to řekli Hrál jsem za Holandsko a dnes nemohu vstoupit. Pokud vám pomohli obnovit váš účet nebo jste jej již neobnovili?

Automaticky přeloženo:
BrendaUgazSalazar13
před 6 měsíci

Pokud s tím potřebujete pomoci, důrazně doporučuji vytvořit bezplatnou reklamaci.

Použijte tento odkaz , vysvětlete celý problém a my to prošetříme.

Můžeš to udělat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je podvod. Zablokují váš účet a řeknou vám, že abyste jej mohli obnovit, musíte souhlasit s tím, že vám odeberou veškerý zůstatek, který máte, to znamená, že ztratíte peníze, které jste vložili, a své zisky. Je to velký podvod.

Automaticky přeloženo:
Yennifer
před 6 měsíci

Ahoj, nemyslím si, že je to fér a zvláště ne, pokud jsi své výhry také poctivě zaznamenával.

Myslím si, že pokud se dle vašeho názoru kasino nechovalo správně a nic jste neporušili, bude nejlepší podat stížnost, aby se vám náš tým pokusil pomoci. Myslíte, že je dobrý nápad to zkusit?

Pokud ano, zde je odkaz: https://es.casino.guru/quejas/todas

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsou to podvodníci, kteří mi zablokovali účet, protože jsem hrál z Itálie.

Celou dobu cestuji za prací do Evropy a aby to odblokovali, řeknou mi, abych našel lístek, abych jim to prokázal.

milosrdenství Když vložíš peníze a oni je sežerou, tak je to v pohodě, když vyhraješ, tak žádají věci mimo realitu, aby si nikdo nevybral

Automaticky přeloženo:
chriskoliag
před 4 měsíci

Ahoj, vidím, že v tomto kasinu pro vás byly problémy.

Je to nepříjemná situace, ale doporučuji vámpodat stížnost zde na tomto odkazu a možná vám náš tým bude schopen pomoci nebo se o to alespoň pokusit.

Pokud jde o tiket, který po vás kasino požaduje jako důkaz, není možné jej doručit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

nesbírám.

A vůbec je nezajímá, kdo jsem a co dělám. Je to právo.

Když jsem udělal zálohu a vzali peníze, bylo vše v pořádku.

problém je, kdy se stáhnout.

a spousta lidí má stejný problém z toho, co vidím.

Zablokují všechny účty, pokud chtějí vybrat.

Hrál jsem v mnoha kasinech a toto je jediné, které něco takového udělalo. Je to nepřijatelné. Je to krádež

Automaticky přeloženo:
chriskoliag
před 4 měsíci

Naprosto chápu Váš postoj, ale jsem rád, že jste otevřel stížnost tak, jak jsem doporučil. Náš tým se pokusí prozkoumat vaši situaci a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Když však hrajete v různých kasinech, nikdy se nestal problém jako tento, že jste hráli ze země, která kasino neměla povoleno, když říkáte, že hodně cestujete za prací?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ne, nikdy .

a ve většině případů se na tolik věcí pro ověření ani neptají.

protože když provádím vklad kartou nebo elektronickou peněženkou, procházím některými fázemi potvrzení vkladu, nemohu najít důvod, proč nemohu provést výběr.


Pokud je to tak, nenechají vás hrát, pokud jste mimo zemi. Ne, že je v pořádku, když prohrajete peníze, ale máte problém, když něco vyhrajete

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky