Předpokládám, že přes reklamaci to bude jasnější.
Pokud však hodně cestujete, můžete se podobným problémům vyhnout, když ihned po registraci otevřeně informujete podporu kasina nebo provozovatele chatu. Představte si, že ne. Ověření účtu, které kasino obvykle zahájí pouze v reakci na pokus o výběr, odhalí řadu přístupových bodů, což vzbuzuje podezření.
Nikdo v kasinu prostě neví, jak často a kam cestujete, že? Ne, pokud jim to neřekneš.
Proces vkladu také nevyžaduje žádné ověřovací procedury, takže mnoho hráčů má tendenci usoudit, že je bezproblémové a brát to jako potvrzení, že je vše v pořádku. No, není to záruka.
Teprve poté, co bude váš účet plně zkontrolován, prozkoumána vaše herní historie atd., máte nárok na výběr.
V důsledku dalšího vyšetřování můžete poměrně snadno zjistit, že váš účet je zablokován.
Vsadím se, že je lepší se tomu vyhnout. Jen myšlenka, samozřejmě.
Hodně štěstí s reklamací , samozřejmě.
I guess it will become more clear through the complaint.
However, if you travel a lot, you may avoid similar issues when you openly inform the casino support or chat operator immediately after the registration. Imagine if you don't. The account verification, which the casino typically only initiates in response to a withdrawal attempt, uncovers numerous access points, which raises suspicion.
No one in the casino simply knows how often and where you travel, do they? No, unless you tell them.
Also, the deposit process does not require any verification procedures, so many players tend to conclude that it is hassle-free and take it as confirmation that everything is just fine. Well, it is not a guarantee.
Only after your account is fully checked, your gaming history investigated, and so on, are you entitled to withdraw.
You may quite easily find your account blocked due to further investigation.
I bet it is better to avoid that. Just a thought, of course.
Good luck with the complaint, of course.