Ano, jen čekám, až se spustí časovač 0 Rozumím potřebnému času, ale v tomto kasinu mám pocit, jako bych mluvil s roboty, ne s lidmi, podle odpovědí, které dávají, je zkopírovat vložit žádné jiné kasino bylo tak těžké najít řešení je frustrující nedostat správné odpovědi také poté, co řekli, že 1-2 dny mají jít přes týden a celý proces je téměř 2 týdny můj profil byl ověřen, když jsem se pokusil poprvé odstoupit, když odmítli, nekontaktovali mě Byl jsem jeden požádali o další dokumenty, poskytli, další stáhl, když byli schváleni, pak se stalo to samé, ale od té doby to trvá 2 dlouho, zkontrolují 7 z 9 dokumentů, zbytky jsou jako 5 minut vašeho života, uvidíte, že pochopíte, co Myslím
Yep I'm just waiting for the timer to go 0 I understand the time needed but this casino it feels like I'm talking to bots not humans by the answers they give it's copy paste no other casino it's been so hard to find a solution it's frustrating to not get proper answers also after they told 1-2 days to go over a week and the entire process it's almost 2 weeks my profile was verified when I tried 1st to withdraw when they declined they didn't contact me I was the one they asked for some more docs provided did another withdraw when they got approved then the same thing happened but since then this is taking 2 long they check 7 of 9 docs the leftovers are like 5 mins of your life of you see you will understand what I mean
Ahoj,
Chápu, že to není úplně správný způsob, jak by se mělo s KYC zacházet.
Kasino si získalo velmi dobrou pověst, takže si myslím, že problém bude vyřešen. Děkujeme vám za vaši trpělivost.
🤞
Hello,
I understand that this is not exactly the proper way how the KYC should be handled.
The casino has earned a very good reputation so I guess that the problem will be solved. Thank you for your patience.
🤞
Dobře nebo ne, byly to téměř 2 týdny o tomto KYC a zápasil jsem s výběrem, když byl čas vkladu, bylo snadné to přijmout, proto by se měli ptát na všechno od začátku a nehledat výmluvy poté, že to tak cítím ve své minulosti Měl jsem ještě jednou takový problém, ale byl vyřešen, kasino nepožadovalo další a další, dokud nezůstalo nic
Good or not its been almost 2 weeks about this KYC and struggling about withdraw when it was deposit time it was easy to accept that's why they should be asking everything from the start and not look for excuses after that I just feel that way in my past I had once more a problem like that but it was solved the casino didn't asked for more and more until it was nothing left
Věřím, že každý hráč může požádat kasino o ověření PŘED provedením prvního vkladu.
Kasina většinou ověřují účty s aktivními výběry, protože výběr spouští ověření. Není potřeba ověřovat každého vkládajícího hráče, protože spousta hráčů se k prvnímu výběru vůbec nedostane.
Můžu se tě zeptat?
Prošli byste ověřením ihned po registraci a počkali několik dní na dokončení, nebo byste raději našli kasino, kde můžete začít hrát okamžitě?
I believe that every player can ask the casino to get verified BEFORE making the first deposit.
Mostly, casinos verify accounts with active withdrawals, because the withdrawal triggers the verification. There is no need to verify every depositing player because lots of players will not get it to the first withdrawal at all.
May I ask you a question?
Would you go through the verification immediately after registration and wait several days to get it finished, or would you rather find a casino where you can start playing immediately?
Ano, můj profil byl ověřen, to je to, co říkám, ale když jsem se pokusil vybrat, našli jen výmluvy o mé kartě, že jsem se pokusil vložit, když jsem měl své výhry
Yea my profile was verified that's what I'm telling but when I tried to withdraw they just found excuses about my card that I tried to deposit while I had my winnings
Pak mě požádali o nějaké fotografie karty, byly schváleny, pokusili se vybrat znovu a pak přišli se snímky obrazovky banky, které z nějakého podivného důvodu zabírají věčnost. Nedělám tu chybu, abych provedl vklad před ověřením, které jsem provedl v minulosti v jiném kasinu, ale měl jsem problémy, když jsem vyhrál částku peněz, takže poté, když se zaregistruji, udělám ověřovací proces, počkám, až budu připraven, pak bum nevím, jestli jsem vás někde nezmátl
Then they asked me for some card photos got approved tried to withdraw again and then they came up with the bank screenshots that is taking forever for some strange reason I don't make that mistake to make a deposit before the verification I did on the past on another casino but I struggled when I won an amount of money so after that when I register I do the verification process wait until I'm ready then boom I don't know if I got you somewhere confused
Zkontroluj si moji stížnost, nevím, jestli rozumíš, co se přesně děje s mým případem Zveřejnil jsem nějaké snímky obrazovky
Go check on my complain I don't know if you understand what exactly is going on with my case I posted some screenshots
Ahoj,
Myslím, že rozumím tomu, co se stalo, a nyní si myslím, že byly nejprve ověřeny pouze vaše osobní údaje, ale následně byla ověřena platební metoda.
Jsem však velmi rád, že se vám podařilo s kasinem spolupracovat a mít trpělivost čekat na "happy end". 👍
Hello,
I think that I understand what has happened and now I think that only your personal info was verified firstly, but the payment method was verified afterward.
However, I'm very happy that you managed to cooperate with the casino and have the patience to wait for the "happy end". 👍
Ještě jednou děkuji za pomoc, konečně jsem to vyřešil
Thanks again for your help yea finally I got that solved
vůbec žádný problém 🙂
Navštivte nás a podělte se o své zkušenosti, jen doufejme, že nebudete potřebovat žádné další stížnosti. 😎
no problem at all 🙂
Visit us some time and share your experiences, let's just hope that you won't need any other complaints. 😎
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.