FórumDiskuze stížnostíVulkan Vegas Casino neustále odmítá můj výběr

Vulkan Vegas Casino neustále odmítá můj výběr

před 2 roky od WhiteFoxZ
|
5687 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Chtěl jsem si stěžovat na odmítnutí výběru po druhém KYC, ale místo toho jsem začal neplatit včas, takže musím čekat, ale můj problém je, že mi každý den říkají stejnou věc, fotografie bankovní karty atd., říkají mi, abych počkal 2 -3 dny, pak začneme stejný proces pokaždé, když potřebuji malou pomoc zde co můžeme udělat mám snímky obrazovky atd.

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že jste již stížnost odeslali , dovolte mi, abych řekl, že kasina prostě potřebují nějaký čas, aby pokračovala v ověření a výběru. Poskytli jste již všechny dokumenty nebo máte někdy potíže? Musím říct, že si momentálně nejsem jistý.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Poskytl jsem každý dokument, který mě požádali o fotografii s mou bankovní kartou na obou stranách, pak selfie s kartou u obličeje a ID poté, co jsem dostal ✅ řekli mi, pokud budou potřebovat další, pošlou mi e-mail, který ne Náhodou jsem se pokusil o výběr, pak odmítl Zeptal jsem se jich na důvod, proč neměli správnou odpověď, a po tolika dnech, kdy jsem je včera pozdě večer kontaktoval, mě požádali o snímek obrazovky mého bankovního účtu s touto kartou. Jde o to, že jsem provedl vklady ze Skrill a pokusil se odtud vybrat. Jednou jsem zkusil provést přímý vklad z karty, protože jsem nemohl provést z jiných možností, ale odmítli, protože tehdy prováděli kontrolu KYC


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Každé jiné kasino normálně, když projdete KYC, neodmítají jedno po druhém a žádají o další dokumenty, vidí mě moje ID a karta se stejným názvem Nechápu to, proč teď potřebují snímek obrazovky z mé banky

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobře, takže teď jsem jim poslal screenshoty z banky, nové fotky bankovní karty a nové selfie s ID a kartou u mého obličeje, čekal jsem 1-2 dny, než je ověří, a pak budu aktualizovat, pokud budou nějaké dobré nebo špatné zprávy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poskytl jsem každý dokument, který mě požádali o fotografii s mou bankovní kartou na obou stranách, pak selfie s kartou u obličeje a ID poté, co jsem dostal ✅ řekli mi, pokud budou potřebovat další, pošlou mi e-mail, který ne Náhodou jsem se pokusil o výběr, pak odmítl Zeptal jsem se jich na důvod, proč neměli správnou odpověď, a po tolika dnech, kdy jsem je včera pozdě večer kontaktoval, mě požádali o snímek obrazovky mého bankovního účtu s touto kartou. Jde o to, že jsem provedl vklady ze Skrill a pokusil se odtud vybrat. Jednou jsem zkusil provést přímý vklad z karty, protože jsem nemohl provést z jiných možností, ale odmítli, protože tehdy prováděli kontrolu KYC


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

OK, díky.

Zdá se, že KYC nebyl dokončen v okamžiku, kdy jste odeslali výběr, takže byl zamítnut. Poskytnutí důkazu, že jste držitelem karty, je v dnešní době standardním postupem. Chápu, že kasino neschválí žádné jiné platební možnosti, protože počáteční platební metoda je ověřena.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, takže teď jsem jim poslal screenshoty z banky, nové fotky bankovní karty a nové selfie s ID a kartou u mého obličeje, čekal jsem 1-2 dny, než je ověří, a pak budu aktualizovat, pokud budou nějaké dobré nebo špatné zprávy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je dobře, vždy je lepší spolupracovat. Některá kasina berou KYC vážněji, takže i požadavky mohou být složitější.

Budu čekat na aktualizaci 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, rozumím, ale je to šílené, když teď vidí moji kartu s mým ID a mým obličejem, snímky obrazovky, které jsem jim poskytl, je víc než dost karta se jménem držitele karty i výběry z jiných kasin a vklady, které jsem provedl, dokonce i selfie jsou blízko monitoru, takže vidí, že e-banka je otevřená, když tam jsem a mám přístup, takže doufám, že nebudou chtít další šílené věci 😂

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Když to řeknete takto, ano - zní to přinejlepším trochu vyzývavě 🙂.

Jen kasino nemá ten luxus vidět vás a vaše dokumenty „tváří v tvář", takže zaměstnanci se snaží vše ověřit pomocí printscreenů a selfie...

Dejte mi prosím vědět, jak to jde. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Chápu to, ale nikdy se mi to nestalo s jinými kasiny, normálně dělají KYC super rychle a nepožadují spoustu dokumentů, pouze pokud je něco podezřelé.

Brzy budu aktualizovat svůj problém dnes nebo zítra budu mít odpověď také od začátku Mám snímky obrazovky vše z konverzací podpory můj zůstatek na účtu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobře, takže téměř vše schváleno, ale stále se čeká na 2 snímky obrazovky jsou stále na kontrole Řekl jsem jim, že je to něco navíc, nejen věci, o které žádali, jako jsou vklady a výběry z jiných kasin Ptal jsem se jich, jestli to bude hotové za chvíli, řekli mi ještě nevědí, stále jsem na kontrole

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za aktualizaci, myslím, že je to nyní jen otázka času. 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že divná věc je, že zkontrolovali 7 z 9 dokumentů, 2 snímky obrazovky a 5 fotografií byly schváleny, ale nechali 2 snímky obrazovky ke kontrole, takže čekám do dnešního dne a poté je kontaktuji, abych zjistil, zda je v dohledné době zkontrolují nebo ne důvod, proč spustili KYC, ale nechali 2 obrazovky takhle, jak mi řekli 1-2 dny pro KYC jako jindy, takže doufám, že to takhle nenechají

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Nebyl bych tak podezřívavý, zkus zůstat pozitivní - prosím, musí to být docela otravné, já vím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Kontaktuji je, jdou znovu se stejnou odpovědí, na které pracujeme, a snaží se mě takto držet pokaždé, když mi odpoví, potřebujeme 1-2 dny, ale nevidím, že bych svůj problém mohl vyřešit

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Pokud máte pocit, že neexistuje způsob, jak projít KYC, neváhejte a odešlete stížnost .

Jen poznamenejte, že tým s největší pravděpodobností nechá kasinu projít celých 14 dní. Vždy umožňujeme kasinu 14 celých dní na dokončení KYC a dokončení výběru.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Už jsem reklamoval, ale chtěl jsem pro tento případ ne kvůli opožděné platbě, takže myslím, že to nevadí, měl bych počkat na časovač, ne? Jo, je to prostě divné začít se dívat na něčí dokumenty a pak být v pořádku, nechat to na příští týden nebo tak něco 😂

Automaticky přeloženo:
WhiteFoxZ
před 2 roky

Myslím, že váš účet ještě nebyl plně ověřen, prošel jsem vaši stížnost a mám pocit, že je důležité zmínit, že kasino někdy potřebuje další dokumenty, aby se ujistilo o identitě a možnostech platby. Na základě pokroku si myslím, že musí existovat něco, co vyvolalo další otázky. Rád bych byl konkrétnější, ale je na týmu stížností, aby prošel všechny podrobnosti.

Souhlasím s tím, že jakmile kasino potvrdí, že KYC je hotovo, zaměstnanci by měli také poskytnout nějaké vysvětlení, pokud náhle změní názor.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Poskytl jsem vše, oč požádali, ale nechali zkontrolovat 2 snímky obrazovky V těchto dnech jsem je nekontaktoval, každý den se přihlašuji, abych zkontroloval, že můj zůstatek stále existuje, a počkejte, než jste mi řekli, doslova vše od adresy screenshoty a fotky z bankovních karet Nafotil bych selfies screenshoty ze Skrill Zítra je budu kontaktovat, abych zjistil, co se děje, jestli něco řeknou nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Udělal jsem to, jakmile KYC schválil, pak jsem dostal e-mail na druhý schválený, pak mě požádal o snímky obrazovky z bankovního účtu s číslem jména držitele karty atd. jsou to už téměř 2 týdny. Nevím, jestli rozumíte mému případu, stále čekám na několik dní. celých 14 dní a uvidíme, co se bude dít

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky