FórumDiskuze stížnostíÚčet Casino Epic je uzamčen pro výběry

Účet Casino Epic je uzamčen pro výběry

před rokem od kongeroa
|
5897 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Vyhrál jsem 70 tsk v Casino epic, poslal jsem dokumentaci k ověření jako 3 nejnovější platové specifikace a také prohlášení, že o to požádali, uplynulo 6 dní a účet je stále blokován pro výběry, s mými penězi nejsou žádné divné věci, protože mám docela dobrý příjem. Je to běžný jev mezi kasiny, že si nechávají peníze? Zatraceně frustrující! Jak dlouho byste měli čekat, než se nahlásíte ARN a hernímu inspektorátu?

Automaticky přeloženo:
kongeroa
před rokem

Dobrý den, chápu vaši frustraci.

Pro získání výhry je nezbytné projít ověřením KYC. Prošli jste již tímto ověřením, prosím? Je normální, že kvůli ověření dojde k zablokování účtu, takže předpokládám, že toto je důvod. Když hráč vyhrál hodně, kasino někdy konzultuje s poskytovatelem hry, aby se ujistil, že výhra byla oprávněná.

K vaší otázce: Při podání stížnosti necháváme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a zpracování platby, myslím, že je to přiměřená lhůta.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Díky za odpověď.


Odpověděli takto

„Děkujeme za předložení požadovaných dokumentů.

Požádal jsem příslušné oddělení, aby vás kontaktovalo přímo prostřednictvím e-mailu, jakmile zpracuje a schválí vaše dokumenty. "

Jen si představte, že to trvá velmi dlouho (1 týden), ale pochopili jste, že to není nic neobvyklého, takže pravděpodobně stačí počkat.

Automaticky přeloženo:
kongeroa
před rokem

Ahoj,

Bohužel, pokud mohu soudit a v souladu s řekněme obecnými zkušenostmi sdílenými celým fórem, není to tak neobvyklé - ano.

Existují však kasina, která mohou KYC dokončit během několika dní. V dnešní době bych to označil za neobvyklé.

Každopádně, pokud budete bojovat nebo budete potřebovat pomoc, vraťte se sem a zeptejte se na jakoukoli otázku 🙂.

Také nám dejte vědět, až dostanete své výhry, doufáme, že vše proběhne hladce.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Díky za odpověď!

Vrátím se, jakmile od nich něco uslyším.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak to šlo? Dostali jste své peníze zpět?

Myslím, že je tak špatné dokonce blokovat výběry, pokud vyhrajete/krátkou objednávku. Teď mi udělali to samé. Nemohu si vybrat ani své vlastní peníze. Opravdu ošklivý. Pamatujte, že byste o sobě neměli poskytovat takové soukromé informace. Zejména nyní s novými zákony. Pro firmy platí přísnější pravidla. Nebo požádat o prohlášení? Naprosto absurdní

Automaticky přeloženo:
zeldis
před rokem

Ahoj,

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Bohužel hráč nepodal stížnost, obávám se, že bez odpovědi můžeme o výplatě pouze hádat.

Také bych řekl, že pro předání KYC by člověk měl poskytnout určité osobní údaje, jinak nebude ověření dokončeno. Můžete prosím upřesnit zákony, které jste zmínil?

Také by mě zajímalo, jaký je podle všeho problém s vaším odstoupením od smlouvy, rád bych to dále vysvětlil?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Naprosto šílené, že platíte peníze v tomto kasinu a náhodou vyhrajete. Poté máte zablokováno vybírání zisku. Podvod nejvyššího řádu. Je to vůbec legální. Nikdo v této zemi není povinen předkládat své prohlášení hazardní společnosti na Maltě. Těším se, až dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
fysiosix
před rokem

Dobrý den, můžete prosím uvést více podrobností o vašem problému? Dovolte mi, abych vám nejprve položil několik otázek. Byl váš účet plně ověřen a kdy jste se pokusili požádat o výběr? Děkuju

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Byl jsem zablokován pro výběr zisku ve výši cca. 2 000 SEK, i když jsem se přihlásil s bankovním ID. Dříve jste mohli bez problémů vybírat. Kromě toho nikdo nemá právo hrabat se v mých prohlášeních nebo bankovních účtech, ať si myslíte cokoliv. Udělali jste vše správně a doufám, že vy také = odblokujete mě, abych si mohl vybrat své peníze, alespoň to, co jsem vložil.

Automaticky přeloženo:
fysiosix
před rokem

Myslím, že upadnete do myšlenky, že jsme zaměstnanci kasina - nejsme. 🙂 Toto je nezávislé fórum, takže se obávám, že zde nebudou fungovat žádné požadavky.

Můžete nám alespoň prozradit, zda kasino vysvětlilo důvod, proč nemáte přístup ke svému účtu?

Od kdy máte tento problém, prosím? Jste stále v kontaktu s kasinem?

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj! Můj účet byl zablokován a nemohu vybírat. Co dělat můžete pomoci???

Automaticky přeloženo:
yazdanmohseni35
před rokem

Ahoj,

nevíte proč byl účet zablokován?

Doporučil bych požádat kasino prostřednictvím e-mailu. Nezapomeňte zkontrolovat e-mailový spam, koš, složky koše nebo sekci propagace.

Dejte nám vědět, co jste se naučili. Pokusíme se něco vymyslet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet byl také náhle označen jako „neaktivní", když jsem se přihlásil pomocí ID a provedl vklady ve výši přibližně 300 EUR.


Pak vyhrál docela dost, nemohl vidět, protože vaše stránky jsou extrémně zavádějící.

Není kde kontrolovat saldo, profil, nastavení ani nic podobného.


Ani jsem nenašel funkci stažení??

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, můj účet není aktivní, proč je výběr blokován

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj můj výběr je zablokován nelze vybrat peníze...můžete mi pomoci..díky


Automaticky přeloženo:
elvirsuvalic1
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, ale měli byste nejprve kontaktovat kasino. Tohle je nezávislé fórum, víš?

Zeptejte se kasina, co se zdá být s vaším výběrem nebo účtem špatně, a informujte nás zde.

Pokud se vám nedaří kontaktovat podporu, vraťte se sem také.

Souhlasíš?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak si můžete nárokovat právo vzít si mé peníze, než jste si mohli bez problémů vybrat peníze, myslíte si, že byste měli zavřít obchod předtím, už jste nebyli dobrou hrou. Pak vás nebudou moci kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
veraaa49
před 2 měsíci

Pochopte prosím, že zde nejsme zaměstnanci kasina; jak jsem řekl, toto je nezávislé fórum. neznám vaši situaci; upřímně řečeno, spoléhám pouze na aktualizace, které zde poskytujete.

Rozumíš mi, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč nikdy neodpovíš, když ti někdo napíše, psal jsem snad 20x, žádná odpověď, vyplat mi peníze, pak se zbavíš mých mailů. Jste jediná hazardní společnost, která požaduje informace o soukromých příjmech, podvodná společnost, která je tím, čím jste

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky