Dobrý den, ráda vám pomůžu 🙂. Proti kterému kasinu byste chtěli podat stížnost, prosím?
(Obecně navštívíte sekci stížností pro konkrétní kasino a kliknete na „odeslat stížnost")
Hello, I'll gladly help you 🙂. Against which casino would you like to submit the complaint, please?
(Generally, you visit complaint section for the specific casino and hit "submit a complaint")
Ahoj Radha. Děkuji za vaši rychlou odpověď. Od napsání tohoto příspěvku jsem od té doby našel formulář, kde podávám svou stížnost. Jedna otázka na vás je. Existuje způsob, jak uložit moji žádost o stížnost před jejím odesláním. Je poměrně dlouhý a dnes jej nebudu moci předložit. Děkuji !
Hi Radha. Thank you for your quick response. Since writing this post, I have since located the form where I submit my complaint. One question to you is . Is there a way to save my application for complaint prior to submitting it. It is quite lengthy and I won’t be able to submit it today. Thank you !
Zkusil jsem to mezitím a doporučuji vám, abyste začali vyplňovat formulář, až na to budete mít trochu času. Po odhlášení jsem nemohl pokračovat - musel jsem začít znovu. Snad to trochu pomůže.
I tried in the meantime and I recommend you to start filling the form when you have some time for it. I was not able to continue after log out - had to start over. Hope it helps a bit.
FYI.. Nebyl jsem schopen změnit své pohlaví z toho, že bych to raději neřekl ženě na mé formě. Také jsem nebyl schopen přejít k dalšímu kroku při pokusu o odeslání vyplněného formuláře. Další tlačítko nefungovalo
plisovaný. formuláře
FYI.. I was unable to change my sex from I would rather not say to female on my form. Also, I was not able to go to the next step when trying to submit my completed form. The next button was not worki g
pleated. forms
Ahoj Radko, nedaří se mi pořídit screenshot mých rozhovorů s dotyčným Casinem. Protože jsem vyplnil svůj reklamační formulář, chtěl bych vědět, zda mohu přeposlat e-maily někomu z oddělení reklamací, aby byly spárovány s mým reklamačním formulářem? Děkuji
Hi Radka, I Unable to take a screenshot of my conversations with the Casino in question. As I have finished my complaint form, I would like to know if I can forward the emails to someone in the complaint Dept. to be matched up with my complaint form? Thank you
Ahoj, vcharrande. Vaše stížnost nyní čeká na posouzení. Jakmile bude hotovo, budete kontaktováni a můžete přidat jakoukoli relevantní konverzaci, e-maily a tak dále a prodiskutovat je s naším týmem pro stížnosti.
Hi, vchartrand. Your complaint is now waiting for review. As soon as it's done, you will be contacted and you can add any relevant conversation, emails and so on and discuss these with our complaint member team.
Jsem rád, že jste svou stížnost nakonec podal. Děkuji.
Co se týče problému se změnou pohlaví, znamená to prosím, že to stále nefunguje i v nastavení vašeho uživatelského profilu? Aktuálně jste nastavili, že nechcete říkat.
I'm glad you submitted your complaint in the end. Thank you.
As for gender change problem, does it mean that it still does not work in your user profile settings as well, please? You have currently set as prefer not to say.
Zdravím! Pokud chcete podat stížnost na konkrétní online kasino, je důležité nejprve shromáždit všechny relevantní informace a důkazy týkající se vašeho problému.
Hey there! If you're looking to file a complaint against a specific online casino, it's important to first gather all the relevant information and evidence related to your issue.
Precisely 🙂
More details can be found in this guide though:
Complaint Resolution Information and Instructions
Pokud chcete podat stížnost na online kasino, doporučuji nejprve kontaktovat jejich tým zákaznické podpory. Měli by být schopni vás navést správným směrem.
If you're looking to file a complaint against an online casino, I suggest reaching out to their customer support team first. They should be able to guide you in the right direction.
Nazdárek! Je mi líto, že slyším o vaší špatné zkušenosti s online kasinem. Pokud jde o podání stížnosti, doporučuji začít kontaktováním jejich týmu zákaznické podpory, jak již někdo zmínil. Pokud nedosáhnete uspokojivého řešení, možná budete chtít prozkoumat další možnosti, například nahlásit kasino příslušným regulačním orgánům nebo požádat o radu agentury na ochranu spotřebitelů.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Pokud odpovíte na SkadeMetty, laskavě použijte tlačítko odpovědět, aby si člen všimnul vašeho příspěvku.
Pokud kliknete na odkaz, který jsem nastavil, zjistíte, že zde je také k dispozici funkce stížnosti. O tom jsem stejně mluvil. 🙂
Podívejte se na tento odkaz:
If you respond to SkadeMetty, kindly use the reply button to ensure the member notices your post.
If you click the link I set, you'll find out the complaint feature is also available here. That's what I was talking about anyway. 🙂
Check out thid link:
nebo rádi využijte výhody Casino Guru Resolution Center 🙂:
or like use the advantage of the Casino Guru Resolution Center 🙂:
Nazdárek! Je mi líto, že slyším o vaší špatné zkušenosti s online kasinem. Pokud jde o podání stížnosti, doporučuji začít kontaktováním jejich týmu zákaznické podpory, jak již někdo zmínil. Pokud nedosáhnete uspokojivého řešení, možná budete chtít prozkoumat další možnosti, například nahlásit kasino příslušným regulačním orgánům nebo požádat o radu agentury na ochranu spotřebitelů.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Pamatujte, že je důležité shromáždit veškeré důkazy nebo dokumentaci, které podporují vaši stížnost. Používám to k hraní bezpečných kasin a nemám žádné problémy.
Remember, it's important to gather any evidence or documentation that supports your complaint. I use this to play safe casinos and have no problems.
Mohu se nejprve zeptat, jaký je důvod podání stížnosti a které kasino máte na mysli? Možná vám budeme moci nějak pomoci.
May I first ask what the reason is for filing a complaint and which casino you are referring to, please? Maybe we'll be able to help you out somehow.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.