FórumDiskuze stížnostíStížnost na online kasino

Stížnost na online kasino

před 2 roky od vchartrand
|
3859 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Může mi někdo prosím poradit, na koho se musím obrátit ohledně podání stížnosti na konkrétní online kasino.


Automaticky přeloženo:
vchartrand
před 2 roky

Dobrý den, ráda vám pomůžu 🙂. Proti kterému kasinu byste chtěli podat stížnost, prosím?

(Obecně navštívíte sekci stížností pro konkrétní kasino a kliknete na „odeslat stížnost")

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radha. Děkuji za vaši rychlou odpověď. Od napsání tohoto příspěvku jsem od té doby našel formulář, kde podávám svou stížnost. Jedna otázka na vás je. Existuje způsob, jak uložit moji žádost o stížnost před jejím odesláním. Je poměrně dlouhý a dnes jej nebudu moci předložit. Děkuji !

Automaticky přeloženo:
vchartrand
před 2 roky

Zkusil jsem to mezitím a doporučuji vám, abyste začali vyplňovat formulář, až na to budete mít trochu času. Po odhlášení jsem nemohl pokračovat - musel jsem začít znovu. Snad to trochu pomůže.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji Radko!

Automaticky přeloženo:
vchartrand
před 2 roky

FYI.. Nebyl jsem schopen změnit své pohlaví z toho, že bych to raději neřekl ženě na mé formě. Také jsem nebyl schopen přejít k dalšímu kroku při pokusu o odeslání vyplněného formuláře. Další tlačítko nefungovalo


plisovaný. formuláře

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, nedaří se mi pořídit screenshot mých rozhovorů s dotyčným Casinem. Protože jsem vyplnil svůj reklamační formulář, chtěl bych vědět, zda mohu přeposlat e-maily někomu z oddělení reklamací, aby byly spárovány s mým reklamačním formulářem? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj . Je někdo k dispozici, aby mi pomohl, prosím? Děkuji!

Automaticky přeloženo:
vchartrand
před 2 roky

Ahoj, vcharrande. Vaše stížnost nyní čeká na posouzení. Jakmile bude hotovo, budete kontaktováni a můžete přidat jakoukoli relevantní konverzaci, e-maily a tak dále a prodiskutovat je s naším týmem pro stížnosti.

Automaticky přeloženo:
vchartrand
před 2 roky

Jsem rád, že jste svou stížnost nakonec podal. Děkuji.

Co se týče problému se změnou pohlaví, znamená to prosím, že to stále nefunguje i v nastavení vašeho uživatelského profilu? Aktuálně jste nastavili, že nechcete říkat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím! Pokud chcete podat stížnost na konkrétní online kasino, je důležité nejprve shromáždit všechny relevantní informace a důkazy týkající se vašeho problému.

Automaticky přeloženo:
SkadeMetty
před rokem

Přesně tak 🙂

Více podrobností však naleznete v tomto návodu:

Informace a pokyny k řešení reklamace


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud chcete podat stížnost na online kasino, doporučuji nejprve kontaktovat jejich tým zákaznické podpory. Měli by být schopni vás navést správným směrem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nazdárek! Je mi líto, že slyším o vaší špatné zkušenosti s online kasinem. Pokud jde o podání stížnosti, doporučuji začít kontaktováním jejich týmu zákaznické podpory, jak již někdo zmínil. Pokud nedosáhnete uspokojivého řešení, možná budete chtít prozkoumat další možnosti, například nahlásit kasino příslušným regulačním orgánům nebo požádat o radu agentury na ochranu spotřebitelů.

Automaticky přeloženo:
ColemanHarryw
před 10 měsíci

Pokud odpovíte na SkadeMetty, laskavě použijte tlačítko odpovědět, aby si člen všimnul vašeho příspěvku.

Pokud kliknete na odkaz, který jsem nastavil, zjistíte, že zde je také k dispozici funkce stížnosti. O tom jsem stejně mluvil. 🙂

Podívejte se na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
bostavan123
před 10 měsíci

nebo rádi využijte výhody Casino Guru Resolution Center 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nazdárek! Je mi líto, že slyším o vaší špatné zkušenosti s online kasinem. Pokud jde o podání stížnosti, doporučuji začít kontaktováním jejich týmu zákaznické podpory, jak již někdo zmínil. Pokud nedosáhnete uspokojivého řešení, možná budete chtít prozkoumat další možnosti, například nahlásit kasino příslušným regulačním orgánům nebo požádat o radu agentury na ochranu spotřebitelů.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pamatujte, že je důležité shromáždit veškeré důkazy nebo dokumentaci, které podporují vaši stížnost. Používám to k hraní bezpečných kasin a nemám žádné problémy.

Příspěvek od bostavan123 Upravil Radka
Důvod: zakázaný odkaz změněn na odkaz CG
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky