Dobrý den, ráda vám pomůžu 🙂. Proti kterému kasinu byste chtěli podat stížnost, prosím?
(Obecně navštívíte sekci stížností pro konkrétní kasino a kliknete na „odeslat stížnost")
Hello, I'll gladly help you 🙂. Against which casino would you like to submit the complaint, please?
(Generally, you visit complaint section for the specific casino and hit "submit a complaint")
Ahoj Radha. Děkuji za vaši rychlou odpověď. Od napsání tohoto příspěvku jsem od té doby našel formulář, kde podávám svou stížnost. Jedna otázka na vás je. Existuje způsob, jak uložit moji žádost o stížnost před jejím odesláním. Je poměrně dlouhý a dnes jej nebudu moci předložit. Děkuji !
Hi Radha. Thank you for your quick response. Since writing this post, I have since located the form where I submit my complaint. One question to you is . Is there a way to save my application for complaint prior to submitting it. It is quite lengthy and I won’t be able to submit it today. Thank you !
Zkusil jsem to mezitím a doporučuji vám, abyste začali vyplňovat formulář, až na to budete mít trochu času. Po odhlášení jsem nemohl pokračovat - musel jsem začít znovu. Snad to trochu pomůže.
I tried in the meantime and I recommend you to start filling the form when you have some time for it. I was not able to continue after log out - had to start over. Hope it helps a bit.
FYI.. Nebyl jsem schopen změnit své pohlaví z toho, že bych to raději neřekl ženě na mé formě. Také jsem nebyl schopen přejít k dalšímu kroku při pokusu o odeslání vyplněného formuláře. Další tlačítko nefungovalo
plisovaný. formuláře
FYI.. I was unable to change my sex from I would rather not say to female on my form. Also, I was not able to go to the next step when trying to submit my completed form. The next button was not worki g
pleated. forms
Ahoj Radko, nedaří se mi pořídit screenshot mých rozhovorů s dotyčným Casinem. Protože jsem vyplnil svůj reklamační formulář, chtěl bych vědět, zda mohu přeposlat e-maily někomu z oddělení reklamací, aby byly spárovány s mým reklamačním formulářem? Děkuji
Hi Radka, I Unable to take a screenshot of my conversations with the Casino in question. As I have finished my complaint form, I would like to know if I can forward the emails to someone in the complaint Dept. to be matched up with my complaint form? Thank you
Ahoj, vcharrande. Vaše stížnost nyní čeká na posouzení. Jakmile bude hotovo, budete kontaktováni a můžete přidat jakoukoli relevantní konverzaci, e-maily a tak dále a prodiskutovat je s naším týmem pro stížnosti.
Hi, vchartrand. Your complaint is now waiting for review. As soon as it's done, you will be contacted and you can add any relevant conversation, emails and so on and discuss these with our complaint member team.
Jsem rád, že jste svou stížnost nakonec podal. Děkuji.
Co se týče problému se změnou pohlaví, znamená to prosím, že to stále nefunguje i v nastavení vašeho uživatelského profilu? Aktuálně jste nastavili, že nechcete říkat.
I'm glad you submitted your complaint in the end. Thank you.
As for gender change problem, does it mean that it still does not work in your user profile settings as well, please? You have currently set as prefer not to say.
Zdravím! Pokud chcete podat stížnost na konkrétní online kasino, je důležité nejprve shromáždit všechny relevantní informace a důkazy týkající se vašeho problému.
Hey there! If you're looking to file a complaint against a specific online casino, it's important to first gather all the relevant information and evidence related to your issue.
Precisely 🙂
More details can be found in this guide though:
Complaint Resolution Information and Instructions
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.