DomůFórumDiskuze stížnostíStížnost na kasino

Stížnost na kasino (strana 2)

7 021 zobrazení 33 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobrý večer, šel jsem do kasina dyvip bet.com, vložil jsem 50 realů a vyhrál 3 478,44 realů. Pak jsem si šel vybrat. Vložil jsem peníze na svůj účet u Pix a oni mi řekli, že musím provést další vklad, abych se mohl přihlásit do VIP. Vložil jsem 100, trochu jsem si zahrál a šel jsem si vybrat, dokud nebylo vše v pořádku. Čekal jsem, až mi výběr přijde na účet, ale nic. Přišlo oznámení, že výběr se nezdařil, to je pro mě, abych zadal Telegram. Zadal jsem to a podpora mi řekla, ať se přesunu do VIP3. Zeptal jsem se podpory a on mi řekl, že jsem si spletl klíč Pixu, proto potvrzení selhalo, takže jsem musel jít do VIP3. Vím jen, že jsem neobdržel 3 478,44, co můžu dělat? filefile

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 4 měsíci

Dobrý den a děkujeme, že jste se s námi podělili o svou zkušenost.

Při bližším pohledu na vámi zmíněnou webovou stránku (předpokládám dyvip.bet) se bohužel jeví jako velmi podezřelá platforma. Na internetu již existuje několik stížností od jiných hráčů, kteří popisují přesně stejný problém – výhry se nevyplácejí, dokud není proveden další vklad.

To jasně vyvolává obavy a silně naznačuje, že tato stránka není důvěryhodným kasinem.

Naprosto chápu, jak frustrující to musí být, zvláště poté, co jste už investovali čas i peníze. Bohužel v takových situacích obvykle neexistuje spravedlivé řešení, protože samotná platforma nefunguje poctivě.

Naše rada je ukončit veškerou další komunikaci nebo vklady tam a pokud je to možné, zkusit požádat o vrácení peněz prostřednictvím svého poskytovatele platebních služeb. Do budoucna doporučuji vybírat pouze licencovaná kasina s transparentními podmínkami, abyste si tím nemuseli znovu procházet.

Žádné poctivé kasino nenutí hráče kupovat si VIP hodnost, aby si mohli vybrat peníze.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Formální stížnost ohledně omezení účtu a zadržených finančních prostředků


Vážený zástupce podpory kasina Jerry / regulačního úřadu,


Píšu Vám, abych formálně podal stížnost ohledně omezení mého účtu a zadržení mých finančních prostředků v kasinu Casino Jerry. Přestože jsem dodržoval pravidla a sázel v dobré víře, byl můj účet omezen a mé finanční prostředky nebyly uvolněny.


Pokusil(a) jsem se tento problém vyřešit přímo s podporou Casino Jerry, ale mé obavy zůstaly bez odpovědi. Poskytuji veškerou relevantní dokumentaci, včetně:


Snímky obrazovky mého účtu a zůstatků

Korespondence s podporou Casino Jerry

Podrobnosti o mých sázkách a transakcích



Žádám o důkladnou kontrolu mého účtu a o okamžité uvolnění mých finančních prostředků. Ocenil bych vaši pomoc při vyřešení této záležitosti spravedlivým a transparentním způsobem.


Děkuji za vaši pozornost k této stížnosti. Těším se na vaši odpověď.


Automaticky přeloženo:
ahmed55
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že posíláte e-mail nebo kopii toho, co jste napsal, kasinu, licenci nebo nám.

Viděl jsem, že kasino nemáme zveřejněné, takže ho náš tým bude muset zkontrolovat.

Proč si ale kasino vzalo vaše peníze? Mohl byste mi o té situaci konkrétně říct něco víc?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pro informaci mého bratra, můj účet byl bezdůvodně stažen a poté zablokován.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pro informaci mého bratra, můj účet byl bezdůvodně stažen a poté zablokován.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiňte, ale je váš bratr nějakým způsobem postižený, nebo nevlastní klávesnici/počítač?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vybral jsem si zůstatek a můj účet byl bezdůvodně zablokován, a to ani podpora nereaguje e-mailem. Nyní žádám o vrácení peněz od Celius Casina, protože mi bezdůvodně zablokovali účet a zabavili mi peníze.

Automaticky přeloženo:
ahmed55
před 3 měsíci

Je tohle ten případ, na kterém jste založil/a svou stížnost?

Pokud vám kasino nic neřeklo, je to škoda, protože my nic nevíme.

Máte tušení, proč to mohli udělat? Hrál jste v kasinu s bonusem, nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hrál jsem s bonusem za vklad 200 € a vyhrál, hrál jsem i za své vlastní peníze a vyhrál.

Automaticky přeloženo:
ahmed55
před 3 měsíci

Takže se vám podařilo bonus získat a pak jste hráli o skutečné peníze, že? Po dokončení bonusu si většina kasin stanoví strop a často nabízí maximální výplatní bonusy. Měl váš bonus maximální výplatní limit?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Žádný bonus nebyl ve formě sázky zdarma bez sázky na sport a já jsem vložil 480 dolarů, hrál o skutečné peníze na zápase s Realem Madrid a vyhrál.

Automaticky přeloženo:
ahmed55
před 3 měsíci

No, sportovní sázkové bonusy mají podle mě mnohem složitější strukturu a flexibilnější pravidla pro provozovatele. Takže bych navštívil fórum zaměřené na sportovní sázení.

Pokud vím, Jaro mluvil o kasinových bonusech. 🙁 A bohužel pro to existuje docela dobrý důvod; Casino Guru nemá možnost vyšetřovat sportovní sázky, a proto vám nemůžeme poskytnout informace o vaší situaci. Souvisí vaše stížnost podaná prostřednictvím našeho systému s touto situací se sportovními sázkami, prosím? Ptám se, protože pokud ano, obávám se, že vám nebudeme moci pomoci.

Sázková kancelář by vám to samozřejmě měla vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Prosím, kam mohu podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
ahmed55
před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.