Jediné co mě překvapuje je, že chat kasina nefunguje nebo nereaguje a kasino neodpovídá na emaily.
Nedostávám žádné informace o stavu žádosti o výběr, protože je převáděna na můj bankovní účet. A žádná odpověď, proč mi kasino po výběru "zadrželo/vyprázdnilo zůstatek na účtu 650e. "Zatím jsme si vědomi pouze vaší situace" ano. Jsem si vědom toho, že hraji se svými vlastními penězi....a kasino nyní nehraje s vlastními.
The only thing that surprises me is that the casino's chat doesn't work or doesn't respond, and the casino doesn't respond to emails.
I don't get any information about the status of the withdrawal request because it is being transferred to my bank account. And no answer why the casino "held/emptied my account balance of 650e after the withdrawal. "So far we are only aware of your situation" yes. I am aware that I am playing with my own money....and the casino is not playing with its own now.
Ihmetystä vain herättää se että kasinon chat ei toimi tai ei vastaa, eikä kasino vastaa sähköposteihin.
Nostopyynnön tilasta ei saa mitään infoa koska siirretään pankkitililleni. Eikä vastausta miksi kasino "pidätti/ tyhjensi noston jälkeen pelitilini saldon 650e. " toistaiseksi olemme tietoisia vain sinun tilanteestasi" kyllä. Olen tietoinen minä leikin omilla rahoillani....ja kasino ei leiki nyt omillaan.