Snažil jsem se neúspěšně více než 2 měsíce. Jedinou podporu, kterou jsem dostal, bylo řečeno: "Všechno v pořádku na naší straně" včera večer jsem požádal buď manažera, nebo jsem se zapojil do práva. Takže podporu g set manager, který mě nechal udělat screenshoty. A řekl, že je to trochu složité a eskalovalo to na správu kasina. Zeptal jsem se, zda budu informován o zjištěních kasina, a řekl jsem, že tyto informace nesdílejí. Řekl jsem mu, že bych to měl vědět, protože mě to stálo peníze a čas. Dnes jsem například dostal e-mail, že můj týdenní cashback byl připsán. Ale to bylo připsáno včera. Byl jsem negován 1700 v jiném kasinu kvůli porušení bonusu za použití více bezplatných žetonů v řadě. Ale já ne. Někdo nebo něco uplatňovalo kupóny bez mého svolení. A je to způsobeno buď chybou nebo manipulací s hlavním procesem softwaru.
I had tried unsuccessfully for over 2 months. Only support I got was told, " everything fine on our end" last night I requested either a manager or I was getting law involved. So support did g set manager whom had Me take screenshots. And said it's a bit complex and was escalating to casino management. I asked if I would be informed of casino findings, and told they do not share that info. Told him I should be able to know as it has cost me money and time. Today for instance, got email stating my weekly cashback has been credited. But it was credited yesterday. I was negated 1700 at another casino due to bonus violation of using multiple free chips in a row. But I didn't. Someone or something was redeeming coupons without my authorization. And it's due to either error or manipulation of core process of software.