DomůFórumDiskuze stížnostíSkryté termíny v T a C

Skryté termíny v T a C

před 11 měsíci od cbarnesii
|
4 485 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 11 měsíci

jsem nový v online hraní. a moje zkušenost je HROZNÁ. požadovanou metodou je bitcoin. moje společnost vydávající kreditní a debetní karty zmrazila mé účty mnohokrát při pokusech o vklady. nedovolili by nakupovat kryptoměny. Stále se spouštěly výstrahy PODVOD. ale vytrvale jsem hledal způsoby, jak své vklady provést. Na začátku jsem prohrál, ale pokračoval jsem, dokud mé výběry nebyly delší než vklady. V jednom kasinu jsem měl svázaných 4700, protože mi nemohou zaplatit bitcoiny, protože CC transakce v vkladech byly větší než moje krypto. všechny poplatky CC byly mimochodem zdaněny. Poplatky za SERVIS zpracovatele, který způsobuje mé problémy. poté, co jsem nemohl získat své peníze, protože moje banka byla na černé listině zpracovatele, bylo mi nařízeno otevřít si bankovní účet, který je u zpracovatele kvalifikovaný. Udělal jsem to, ale stále to není přijatelné, protože je to nový účet. Změnil jsem své výběry, protože mi neustále říkali, abych vyzkoušel různé metody, aby byl proces schválen. tak jsem začal hrát v jiných kasinech. PROBLÉM, jsou přidružení, což jsem nevěděl, proto byl jejich marketing zaměřen na mě internetovými stroji. Mám celkem téměř 10 000 výběrů, které se nezpracovávají. Dostal jsem hráčskou odměnu s bonusy 200, stovkami, které nemohu použít kvůli nevyřízeným výběrům. a žádný způsob, jak dostat mé $. z 10 přidružených kasin 1 zúčtovalo mé výběry. poslal bitcoiny a financovanou kartu odměn. Bylo mi řečeno, že zpracovávám 500 ze 4700 na bitcoiny a čekám jen dny uvedené v T a C. ale původní výběry 2500 a 2200 byly provedeny před více než 6 týdny. Podal jsem CPS na jedno z kasin, když jsem se snažil najít způsob, jak mi získat peníze, byl jsem obtěžován a pokoušel jsem se přijmout vinu za to, že nedostali mé peníze. je moje chyba, že moje banka je na černé listině, ke které nemám přístup. Řekl jsem, že bych bral všechny výhry v kryptoměnách. tato žádost byla zamítnuta s uvedením, že finanční prostředky byly vráceny způsobem, jakým byly uloženy, i když jsem našel způsob, jak získat krypto na knihy, peníze, které byly vázané na předchozí karty, nelze přijmout krypto. i poté, co mi procesor řekl, že jsem schválen, ale myslím, že to bylo za 500 z průběžného součtu tisíců. jak mám postupovat?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 11 měsíci

Dobrý den, jedná se prosím o aktivní stížnost?

Pokaždé, když budete mít pocit, že je potřeba něco udělat, přijďte sem a odešlete jeden. Toto je nejlepší šance získat pomoc.

Je mi líto, ale vůbec neznám vaši situaci. Nikdy jsem neslyšel, že by banka mohla být na černé listině a podobně. Tam, odkud jsem přišel, věci fungují trochu jinak, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bylo mi řečeno, že kasino může vydávat prostředky pouze určitým bankám. A ten můj nebyl schválen. Jeden jednotlivec použil termín na černé listině. Jiní řekli mnoha bankám, aby pro ně všechny zřídily financování.


Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 11 měsíci

S podobnou situací jsem se ještě nesetkal. Ale pokud vaše banka není podporována, není možné vybrat jinou metodou?

Každopádně jste podali stížnost a já pevně věřím, že náš tým bude schopen pomoci.

Pokud máte nějaké novinky, informujte nás o svém případu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ty. Bylo mi řečeno, zkusit různé způsoby. ale není kvalifikován podle zásad kasina. jak vklad je jak mít přijímat. Bylo mi řečeno, že se udělala výjimka, ale protože jsem byl instruován, abych vyzkoušel jiné metody, moje čekací doba se pokaždé restartovala. a bylo mi řečeno, že získám 500 výjimek bitcoinů, ne celou částku. a potřeboval bych to vzít v úvahu, aby se kryptoměna rovnala kreditní kartě, abych se kvalifikoval pro příjem kryptoměn. jedno kasino zúčtovalo výběry. dva mi řekli kontrolu zpracování. je tu 7 kasin a používají stejný procesor. poté, co byly moje $ uzamčeny, snažil jsem se ostatní získat zpět to, co jsem vložil, zatímco jsem čekal. nakonec se objevil stejný problém, problémy se zpracováním.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

500 bitcoinů již nečeká. Se zpracovává. Částka 4200, kterou jsem vložil pro bankovní převod, se vrátila do rovnováhy. Znovu se stáhl, takže čas na kontrolu. Ale nevím, kdy budou šeky znovu k dispozici.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

ty. Bylo mi řečeno, zkusit různé způsoby. ale není kvalifikován podle zásad kasina. jak vklad je jak mít přijímat. Bylo mi řečeno, že se udělala výjimka, ale protože jsem byl instruován, abych vyzkoušel jiné metody, moje čekací doba se pokaždé restartovala. a bylo mi řečeno, že získám 500 výjimek bitcoinů, ne celou částku. a potřeboval bych to vzít v úvahu, aby se kryptoměna rovnala kreditní kartě, abych se kvalifikoval pro příjem kryptoměn. jedno kasino zúčtovalo výběry. dva mi řekli kontrolu zpracování. je tu 7 kasin a používají stejný procesor. poté, co byly moje $ uzamčeny, snažil jsem se ostatní získat zpět to, co jsem vložil, zatímco jsem čekal. nakonec se objevil stejný problém, problémy se zpracováním.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No, je těžké předpokládat situaci pro sedm kasin najednou, ale zní to, že hlavním problémem je skutečně banka zvažující stejný procesor.

Jen buďte velmi opatrní s myšlenkou vyhrát něco zpět. Většinou to neskončí dobře.

A pokud se ocitnete v úzkých, neváhejte podat stížnosti i na jiná kasina.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

500 bitcoinů již nečeká. Se zpracovává. Částka 4200, kterou jsem vložil pro bankovní převod, se vrátila do rovnováhy. Znovu se stáhl, takže čas na kontrolu. Ale nevím, kdy budou šeky znovu k dispozici.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Alespoň jeden pozitivní krok. Musím přiznat, že kontroly zní trochu časově náročně, ale je to lepší než nic, ne?

Tak či onak jsme tu pro aktualizace!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Chtěl jsem zkontrolovat od začátku, ale nebyla to možnost kvůli omezením zpracování. řekl dlouho čekat. tak jsme tady o 7 týdnů později, takže nevím, jestli to bylo dost času na to, aby byly kontroly na stole. a moje 5 až 7 denní čekání na zpracování začíná znovu a poté 10 dní na vydání, pokud jsou opět na stole kontroly. včera jsem měl narozeniny, pobídka k VIP II, moje úroveň, na kterou jsem dosáhl za 2 měsíce jako zákazník, byly narozeninové bonusy. nemohu se na nich podílet, protože čekají na výběry. vyhrát zpět nefungovalo. na studený pruh a prohrál . dávám si pauzu, dokud se nevyřeší aktuální problémy. a díky za podporu.


Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 11 měsíci

To je v pořádku, vždy rádi pomůžeme, pokud můžeme.

Co se týče kontrol, myslím, že kdyby trvaly 7 týdnů, tak je to víc než dost. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, takže pokud jste v situaci, kdy kasino tuto dobu překročí, klidně podejte stížnost. Náš tým se pokusí pomoci a vyšetřit, co se stalo.

Jak Radka zmínila, vyhrát něco zpět je věta, kterou si řekne většina hráčů poté, co prohrají nějaké peníze a většinou nakonec prohrají ještě víc, takže pozor.

Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ztratil vše. Unavený čekáním na všechny. 12 000 na mocných bubnech za méně než 24 hodin ve všech kasinech mělo čekající výběry. Nikdy nemohl vyhrát spin. Neviděl jsem kotouče roztočené tak rychle. Tolik za 96 RTP. Přiznávám, že jsem se nechal zmást.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 10 měsíci

Ach ne,..

Vsadím se, že zrovna teď mentoring nepotřebuješ, ale musím říct, že bych v takových situacích zkusil uplatnit nějaké zodpovědné postupy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Souhlasím. N ty. Byl jsem bez trosek. Myslel jsem, že jsem logický. Pravděpodobnosti na mé straně. Ale možná je to klišé, které mi v poslední době často říkali, pravdivé. "dům vždy vyhrává".

Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 10 měsíci

Můžete zkusit Revolut, můžete si otevřít účet v USA, můžete nakupovat, prodávat a přijímat kryptoměny v Recolut a funguje to jako normální online banka, můžete získat debetní kartu a směnit peníze mezi bankami. Pokud máte zájem, bylo by dobré, kdybyste si ověřili ve svém kasinu, zda se jedná o přijatelnou bankovní instituci. Hodně štěstí při získávání finančních prostředků

Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 10 měsíci

Hej, jak říkáme, lepší pozdě než nikdy, že? Bohužel je to tak vždy, čím déle hrajete, tím větší je vaše šance na prohru. Kasinové hry povedou z dlouhodobého hlediska vždy ke ztrátě. Proto je vždy sázet zodpovědně a chápat to jako koníček, za který si samozřejmě musíte zaplatit. Určitě ti přeji vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

můj přítel vlastní společnost na recyklaci a opravy počítačů. jdu se podívat, kolik by mi účtoval za spuštění skenování a hledání skrytých blokátorů sítě. Stále mě vyhazují inclave a objeví se chybová zpráva "špatný stav", ale stále mě přihlásí do webplay. podivnost je, když jsem přihlášen, jsem přesměrován na domovskou stránku kasina a je mi řečeno, přihlaste se znovu. pak se nechat vyhodit celou dobu. Spustil jsem diagnostiku na mém PC. síťové připojení skvělé jako vždy, ale při hraní her dochází k neustálým komunikačním chybám. Zajímalo by mě, jestli chyby byly součástí mé šťastné série, protože jsem byl chycen uprostřed aktualizace kasinového systému, všechno šlo z kopce. ale není možné přimět kasino, aby povolilo IT podporu, stačí říct „na naší straně v pořádku", aby se zabránilo možnosti uznat jakékoli potíže. Nechápu, jak zákaznická podpora, která ani nerozumí některým složitostem podmínek, může během několika sekund ověřit fungování softwaru. jsou to milí a ochotní lidé, dělají práci. ale bude tvrdit, když bude klást těžké otázky, které jsou nad rámec jejich popisu práce, a nebudou směřovat k zaměstnancům, kteří mohou dát odpovědi. po obtížích, které jsem podnikl, cítím, že mám právo na to, aby mi bylo vysvětleno, jak mě systém reguluje a jestli je systém jen počítačová logika nebo jestli je dán lidský vliv. proč jsem ztratil VIP status, za který jsem zaplatil časem a penězi jen proto, že jsem vyhrával. a proč si mohu ponechat status v krypto kasinech, ale ne na přidružených sesterských webech, které nejsou exkluzivní pro krypto. Prohrál jsem to všechno a pak někteří, oni neodpoví, systém časového rámce provede aktualizaci, aby vyhodnotil mé výhry oproti vkladům. Vložil jsem přes 10 000 za 3 měsíce napříč celým sesterstvem. a zatímco moje největší výhra byla 4700, čekal jsem od slotmaddness 3 měsíce, ale neměl jsem z toho největší zisk, než jsem to vrátil. Vložil jsem většinu svých prostředků, abych vyhrál 4700. krypto, kde nejsem vyloučen, jsem vyhrál mnohem víc, než jsem vložil. dokud jsem nešel na svůj jednodenní maraton, pak jsem ztratil své osobní finanční prostředky ve snaze znovu spolupracovat s nevyřízenými výběry, které jsem zrušil a prohrál jsem zpět do domu.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 10 měsíci

kasino doporučilo hotovostní aplikaci a používám ji. jen vysává všechny poplatky zahrnuté při odesílání na zálohu a znovu zdaňuje při shodě na hotovost, aby se přidal na můj bankovní účet, mám revolut účet z minulosti, ale dlouho jsem se nepřihlásil. protože to byla primárně jen brána, kterou jsem použil pro žádost o úvěr. Používám bitpay, uphold a coinbase. ale každý má svůj vlastní konflikt s různými poskytovateli plateb, které používám. díky za návrh

Automaticky přeloženo:
cbarnesii
před 10 měsíci

To může pomoci někomu jinému rozhodnout se, zda chce bankovní a kryptopeněženku v jednom pro online hazardní hry. Ano, poplatky za hotovostní aplikace jsou drahé, ale získejte své peníze z kasina jakýmkoli způsobem a hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Je tu problém se softwarem. Mluvil jsem s VIP hostitelem, který problém eskaloval na management kasina. Ale není to jen kasino. Nikdy jsem neměl šanci. Protože síť byla zaseknutá a moje odpovědi nebyly přenášeny na servery. Nejste si jisti, kde přesně došlo k chybě v kódování. Ale odkazy přes Inclave byly nesprávné nasměrování na nesprávné účty a poskytovaly chybný stav nebo neplatný stav. Stále bych byl přihlášen na místní, ale ne vědomě neaktivní se servery. Důvod, proč se moje hraní nikdy nezměnilo. Když jsem se odhlásil z enklávy, bylo to prostřednictvím bezpečnostního varování pro jedno kasino, které je pod ochranou cloudfare. Ale ukázal špatnou IP adresu. Skutečná IP adresa, která je údajně moje, je spojena s jiným kasinem, ve kterém jsem byl registrován v enklávě, ale nebyl jsem aktivně přihlášen.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

můj přítel vlastní společnost na recyklaci a opravy počítačů. jdu se podívat, kolik by mi účtoval za spuštění skenování a hledání skrytých blokátorů sítě. Stále mě vyhazují inclave a objeví se chybová zpráva "špatný stav", ale stále mě přihlásí do webplay. podivnost je, když jsem přihlášen, jsem přesměrován na domovskou stránku kasina a je mi řečeno, přihlaste se znovu. pak se nechat vyhodit celou dobu. Spustil jsem diagnostiku na mém PC. síťové připojení skvělé jako vždy, ale při hraní her dochází k neustálým komunikačním chybám. Zajímalo by mě, jestli chyby byly součástí mé šťastné série, protože jsem byl chycen uprostřed aktualizace kasinového systému, všechno šlo z kopce. ale není možné přimět kasino, aby povolilo IT podporu, stačí říct „na naší straně v pořádku", aby se zabránilo možnosti uznat jakékoli potíže. Nechápu, jak zákaznická podpora, která ani nerozumí některým složitostem podmínek, může během několika sekund ověřit fungování softwaru. jsou to milí a ochotní lidé, dělají práci. ale bude tvrdit, když bude klást těžké otázky, které jsou nad rámec jejich popisu práce, a nebudou směřovat k zaměstnancům, kteří mohou dát odpovědi. po obtížích, které jsem podnikl, cítím, že mám právo na to, aby mi bylo vysvětleno, jak mě systém reguluje a jestli je systém jen počítačová logika nebo jestli je dán lidský vliv. proč jsem ztratil VIP status, za který jsem zaplatil časem a penězi jen proto, že jsem vyhrával. a proč si mohu ponechat status v krypto kasinech, ale ne na přidružených sesterských webech, které nejsou exkluzivní pro krypto. Prohrál jsem to všechno a pak někteří, oni neodpoví, systém časového rámce provede aktualizaci, aby vyhodnotil mé výhry oproti vkladům. Vložil jsem přes 10 000 za 3 měsíce napříč celým sesterstvem. a zatímco moje největší výhra byla 4700, čekal jsem od slotmaddness 3 měsíce, ale neměl jsem z toho největší zisk, než jsem to vrátil. Vložil jsem většinu svých prostředků, abych vyhrál 4700. krypto, kde nejsem vyloučen, jsem vyhrál mnohem víc, než jsem vložil. dokud jsem nešel na svůj jednodenní maraton, pak jsem ztratil své osobní finanční prostředky ve snaze znovu spolupracovat s nevyřízenými výběry, které jsem zrušil a prohrál jsem zpět do domu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji za vysvětlení rozsahu. Opravdu jste se alespoň pokusili kontaktovat podporu ohledně technických problémů?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky